TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אופנהיימר משמרים המלצת קניה לטאואר במחיר יעד חדש


טאואר סמיקונדקטור – עדכון בעקבות מפגש עם הנהלת החברה
בעקבות פגישה שנערכה עם הנהלת חברת טאואר (TSEM), אנו משמרים את המלצתנו על Outperform עם מחיר יעד של 20$. מניית TSEM ירדה חזק לאחרונה על רקע סקירה שלילית של גוף שמתמחה בפעילות שורט, שהעלה טענות על אי סדרים חשבונאיים בחברה. אנו מעריכים כי סקירה זו הנה שטחית ואינה כוללת ניתוח מעמיק של פעילות טאואר, כאשר הטענות על אי סדרים חשבונאיים הנין מופרכות, במיוחד לאור החלטת הנהלת טאואר לעבור לדיווח לפי כללי ה-GAAP החל מ-2016. אנו רואים את החולשה במניית TSEM בתור הזדמנות השקעה בחברת צמיחה שמציגה שיפור עקבי ברווחיות ועדיין נסחרת בחסר לתמחור הענפי.

הנהלת חברת טאואר הינה אופטימית לגבי הפוטנציאל להמשך הצמיחה, לאור הגדלת נתח שוק בתחום ה-RF-SOI הצומח, במקביל להרחבת פעילות לקוחותיה במפעלי המיזם המשותף עם פנסוניק (TPSCo). אנו צופים ברבעון הרביעי 2015 הכנסות של 253 מיליון דולר עם רווח non-GAAP של 0.63$, ומעריכים כי החברה תספק תחזית לרבעון הבא בהתאם לצפי, עם תוצאות דומות לרבעון הרביעי.

המיזם המשותף TPSCo מתחיל להניב פירות עבור טאואר, כאשר להערכתנו פעילות לקוחות חיצוניים במפעל תגדל מ-10 מיליון דולר ברבעון בשנת 2015 לכ-25 מיליון דולר לקראת סוף 2016 ולכ-50 מיליון דולר ברבעון לקראת סוף 2017. בשונה מהנסיון של שיתוף הפעולה עם Micron בעבר, אנו סבורים כי ההכנסות מפנסוניק צפויות להשאר לאורך זמן ולתרום לטאואר הכנסות של 360-400 מיליון דולר ברמה שנתית.

רכישת מפעל הייצור של חברת Maxim בארה"ב צפויה להסגר במהלך הרבעון הנוכחי ולתרום הכנסות של כ-100 מיליון דולר בשנה, בנוסף לפוטנציאל של 100 מיליון דולר הכנסות נוספות מלקוחות חיצוניים. להערכתנו, עסקה זו תתרום 0.10$ לרווח GAAP בשנת 2016 וכ-0.30$ בשנת 2017, עם צפי לשיפור בשיעורי הרווח הגולמי אל למעלה מ-50% לקראת סוף 2016.

מעבר חברת טאואר לדיווח לפי כללי GAAP החל מהרבעון הראשון 2016 צפוי להגדיל את השקיפות בדוחות החברה ולהוביל לשיפור בסנטימנט המשקיעים כלפי המניה. להערכתנו, תוצאות טאואר לפי GAAP צפויות להיות דומות לנתוני תזרים המזומנים בחברה.

מניית TSEM ירדה בשיעור חד של כ-20% מתחילת השנה, ירידה כפולה מזו של מדד השבבים SOX, ונסחרת כעת במכפיל רווח של 5.6 בלבד לתחזיות 2017 על פי GAAP (מכפיל של 3.5 לפי תחזיות non-GAAP). אנו סבורים כי תמחור החסר העמוק ביחס לממוצע הענפי מהווה הזדמנות השקעה וממליצים לנצל את החולשה במניית TSEM להגדלת הפוזיציות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il