TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הודעת S&P על שינוי תחזית מחירי הנפט והגז


S&P מעדכנת כלפי מטה את התחזית לגבי מחירי הנפט והגז לשנים 2015 ו- 2016 ומותירה ללא שינוי את התחזית לשנת 2017.
· עדכון התחזית משקף את הירידה החדה במחירי החוזים העתידים על הנפט הגולמי מסוג Brent ו-WTI שאירעה כתוצאה מהעדר מגבלות בצד ההיצע והחלשות ברמת הביקושים.

· התחזיות המעודכנות למחירים בשנת 2015 גבוהות ביחס למחירים הנוכחיים בשוק (spot prices). הסיבה לכך הינה כי אנו צופים שחברות הנפט יצמצמו את הייצור והשקעות באתרים בהם ההפקה יקרה יחסית, וכתוצאה מכך, יחול קיטון בצד ההיצע אשר יגרום להתייצבות ואף התאוששות קלה במחירים.

· אנו צופים שתחול ירידה בהיקף פעילות הקידוחים בארה"ב בשנת 2015, אם מחירי הנפט מסוג WTI יישארו ברמה נמוכה מ-75$ לחבית. ירידה בהיקף הפעילות כאמור תאט את הגידול בהיקף ההפקה והייצור ותתמוך במחירים.

· מאידך, נציין כי החלטתו של ארגון OPEC מיום 27.11.2014 לשמור על קצב הפקה של כ- 30 מיליון חביות נפט גולמי ביום, ולא להקטין את הייצור, אינה תומכת בהתייצבות המחירים, במיוחד על רקע המידע המצביע על החלשות בצד הביקוש לנפט בעיקר באירופה וכלכלות מזרח אסיה.

· מחירי הנפט היו יציבים יחסית עד למחצית שנת 2014 בעקבות הצפי שתחול התאוששות בביקוש ובעקבות חששות שאירועים גיאופוליטיים יגרמו להפרעות בייצור. הירידה במחירי הנפט החלה לאחר שמדינת לוב חזרה להפיק נפט באופן סדיר ובנוסף התברר כי הלחימה בעירק לא גורמת לירידה בהיקף ההפקה. מגמת הירידה במחירים הוחרפה לאחר שסוכנות האנרגיה הבינלאומית הקטינה את צפיותיה לגבי הצריכה העולמית של נפט בשנת 2015 לכ- 900 אלף חביות ביום מכ- 1.1 מיליון חביות ביום במועד העדכון הקודם.

· בנוסף, התחזקות בשער הדולר האמריקאי ביחס למטבעות אחרים גרמה לירידה במחיר הנפט הנקוב בדולר אמריקאי.

· אנו מצפים למספר שינויים בדירוגים של מדינות בעקבות העדכון של תחזית מחירי הנפט כאמור, זאת בהמשך למספר שינויים בתחזית הדירוג שפורסמו במהלך חודש דצמבר 2014 בין היתר בדירוג שלמדינת בחריין (BBB/Negative) ועומאן (A/Negative). בנוסף אנו מצפים שעדכון התחזית יגרום לעדכון הדירוגים של מספר חברות בעיקר בתחום הקידוחים והחיפושים של נפט. עדכון בדירוגי החברות ככול שיהיה תלוי במאפיינים הספציפיים של החברות כולל הגמישות והיכולת לבצע התאמות על מנת להתמודד עם מחירי הנפט המעודכנים.

· להערכת כלכלני S&P מעלות: " ישראל אינה נמנית עם קבוצת המדינות אשר נפט מהווה חלק משמעותי מפעילות היצוא שלהן ועל כן אינה צפויה להיפגע באופן מהותי בשלב הראשון. אף על פי כן, ככל שהמשבר ימשיך ויעמיק וכלכלות העולם יחלשו, כלכלת ישראל עלולה בשלב מאוחר יותר להיות מושפעת אף היא לרעה מהתפתחויות אלו."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il