TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בנק ההשקעות אופנהיימר מתחיל לסקר את החברה הישראלית Vascular Biogenics עם מחיר יעד של 16$


גבוה בכמעט 150% ממחירה הנוכחי
אנחנו מתחילים לסקר את מניית Vascular Biogenics (VBLT) עם דירוג Outperform ומחיר יעד של 16$. VBL היא חברת ביוטכנולוגיה ישראלית עם צבר מוצרים בתחום האימוני-זיהומי והאונקולוגי. אנחנו מעריכים כי תרופת ה-VB-201, תרופה אוראלית בפיתוח לטיפול במקרים מתונים עד קשים של פסוריאזיס, היא הנכס החשוב ביותר של VBL וכי היא יכולה להגיע בשיא למכירות עולמיות של כ-360 מיליון דולר בשנה. אנחנו מאמינים כי ניסוי ה-Phase 2b, שתוצאותיו צפויות להתפרסם ברבעון הראשון של 2015, יכול ללמד על אפקטיביות גבוהה, גם ביחס לתרופות המתחרות בשוק.

תרופת ה-VB-201 הראתה נתוני אפקטיביות טובים בניסוי Phase 2a, עם הורדה של 42% בקריטריון ה-PASI בקרב חולי פסוריאזיס בתוך 12 שבועות. בנוגע לבטיחות, מינון של 80 מ"ג, שייבדק גם בניסוי ה-Phase 2b, עבר ללא תופעות לוואי משמעותיות.

הנכס השני של VBL הוא תרופת ה-VBL-111, שמיודעת לטיפול בגידול מסוג GBM, גידול מוחי התוקף את מערכת העצבים המרכזית. תרופה זו נמצאת בעיצומו של ניסוי Phase 2. במידה וניסוי זה יצליח, יבוצע ניסוי Phase 3 במסגרתו תיבדק השפעת התרופה ביחס להשפעת הטיפול הקיים בשוק, על ידי תרופת Avastin של חברת Roche. נכון לעכשיו, אנחנו לא כוללים במודל שלנו הכנסות עתידיות מ- VBL-111.

כגורמי סיכון להשקעה במניית VBL נציין את הסיכון הקליני, כשהחברה תצטרך להראות אפקטיביות בטיפול בפסוראזיס, לפחות כמו של התרופה המתחרה Otezla של חברת Celgene. בנוסף, יש לקחת בחשבון את סיכון הדילול, הנובע מכך שהיקף הגיוס הראשוני שביצעה VBL היה נמוך משמעותית מהתכנון המקורי של הנהלת החברה (40 מיליון דולר לעומת 65 מיליון דולר בתכנון המקורי).

מחיר היעד למניית VBL מתבסס על מודל DCF, בו אנחנו מעריכים כי המכירות של תרופת ה- VB-201 יגיעו בשנת 2024 ל-360 מיליון דולר בארה"ב באירופה, עם נתח שוק של 3-4% באינדיקציות הרלוונטיות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il