TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אחרי החלטת בנק ישראל הפעילים נוקטים במשנה זהירות ובכך מביאים להיחלשות הדולר


יוסי פריימן, מנכ"ל פריקו ניהול סיכונים, מימון והשקעות בתגובה ראשונה להודעת בנק ישראל
בזירה המקומית ועל רקע המדיניות האגרסיבית שהפגין בנק ישראל במהלך החודשים האחרונים בהפחתות ריבית רציפות אל עבר רמות שפל היסטוריות ציפו כי בנק ישראל יפחית את הריבית גם החודש, במהלך הדומה לזה שננקט על ידי הבנק המרכזי האירופי, האמריקאי ואחרים. בבנק ישראל בחרו אתמול שלא למצות את מלאי התחמושת.

על רקע אי הבהירות באשר לצעדים אותם צפוי בנק ישראל לנקוט במטרה לאושש את הפעילות הכלכלית ולאור הערכה כי בנק ישראל מעדיף בשלב הנוכחי לבחון את השפעת צעדיו הבאים לידי ביטוי הפעילות הכלכלית בנתוני המאקרו, העדיפו הפעילים בשוק לנקוט משנה זהירות, דבר שהביא להתחזקות השקל מול הדולר ולירידה בשוק ההון המקומי.

להערכתנו, על רקע התייצבות הדולר בזירה הגלובלית, והעובדה כי לא בוצע תיקון שערים משמעותי במהלך התחזקות הדולר אל מול השקל, הרי שהפוטנציאל לתיקון השערים גבוה.

כל זמן שהדולר נסחר ברמות מעל 3.58-3.62, המגמה הפרו דולרית דומיננטית אולם תיקון שערים בתבנית של מדרגות עשוי לאפשר את היחלשות הדולר אל עבר התחום 3.72 – 3.74 שקלים ועם פריצת תחום זה אף לעבר רמת 3.68 שקלים.

אמש התנהל מסחר שקט שבשווקים ממתינים לישיבת ועדת השווקים הפתוחים ביום רביעי וישיבת הבנק המרכזי ביפן. ביפן פורסם כי המכירות הקמעונאיות עלו ב-2.3%, הנתון הטוב ביותר מאז חודש מרץ. ציפיות השוק היו לעלייה של 0.6% בלבד. בסין דווח כי בספטמבר גדלו רווחי החברות התעשיות ב-0.4%. בחישוב מינואר עד ספטמבר מדובר בעלייה של 7.9%.

תשומת הלב תופנה היום למדד מחירי היבוא הצפוי להתפרסם בגרמניה, מאזן הסחר בספרד, מדד אמון העסקים באיטליה ובארה"ב הנתונים אודות הרכישות ברות-קיימא ומדד אמון הצרכנים. בנוסף, ביפן ממתינים לנתוני מדד המחירים לצרכן והצריכה הפרטית הצפויים להתפרסם ביום שישי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il