TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סקר רשות ההסתדרות לצרכנות


91% מהצרכנים בישראל סבורים כי סימון מחירים על גבי המוצרים מקל על תהליך השוואת מחירים
כ- 83% מהצרכנים סבורים כי ישנה חשיבות לסימון המחיר על גבי כל מוצר ומוצר*** 85% מהנשאלים חושבים שהחיסכון הכספי כתוצאה מביטול חובת סימון המחיר, לא יביא להפחתת מחירי המוצרים*** מנכ"ל רשות ההסתדרות לצרכנות: "ברור באופן מובהק שסימון מחירים על גבי מוצרים הוא צורך אמיתי ורצון הציבור"

בחודשים האחרונים התחדשו הניסיונות מצד גופים שונים, לשנות את שיטת סימון מחירי המוצרים הנהוגה כיום ולבחון את החלפתה באמצעים אלקטרוניים. על פי סקר שערכה רשות ההסתדרות לצרכנות נמצא כי הציבור מתנגד נמרצות לכוונה לשנות את שיטת הסימון: כ- 83% מהצרכנים סבורים כי ישנה חשיבות לסימון המחיר על גבי כל מוצר ומוצר. לעומת 17.5% מהישראלים שמוכנים להסתפק בהצגת מחירי מוצרים על המדף או בשיטה אלקטרונית כלשהי. כך עולה מסקר מיוחד שערכה רשות ההסתדרות לצרכנות באמצעות מכון המחקר גיאוקרטוגרפיה, בקרב 500 נשאלים, גברים ונשים, מגיל 18, המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה.

מהסקר עולה, כי 91% מהציבור סבורים כי סימון מחירים על כל מוצר ומוצר מקל על השוואת מחירי המוצרים בניגוד לשיטות אחרות של סימון מחירים. "גם בעידן שבו רשתות השיווק נמצאות בתחרות קשה והצרכן נהנה לעיתים ממגוון הטבות ומבצעים. ישנה חשיבות גדולה לתת לצרכן כלים שיקלו עליו בתהליך השוואת המחירים", כך טוען עו"ד ירון לוינסון, מנכ"ל רשות ההסתדרות לצרכנות ומוסיף, "בסופו של דבר הדרך היחידה של הצרכן לעקוב ולקבל החלטה מושכלת היכן לערוך את הקניות, מתאפשרת באמצעות המחירים שעמם הוא מגיע לביתו. מכיוון שהצרכן לא חשוף למחירי המוצרים בו זמנית בכל הרשתות ואין לו דרך לזכור את מחירי המוצרים שרכש, שיטת סימון המוצרים היא השיטה הנוחה והטובה ביותר עבורו".

עוד עולה מהסקר כי 85% מציבור הנשאלים לא מאמינים כי החיסכון שיגרם לרשתות השיווק ולחנויות כתוצאה מביטול חובת סימון המחירים על גבי מוצרים, יפחית בהתאם את מחירי המוצרים. פחות מ- 10% מהנשאלים דווקא היו אופטימיים יותר ונטו לחשוב כי ישנו סיכוי שהרשתות יגלגלו את החיסכון לכיסם של הצרכנים.

עו"ד לוינסון מוסיף, "אחת לכמה שנים מתחדשים הניסיונות לשנות את שיטת סימון המחירים הקיימת כיום בישראל. סקר זה, כמו סקרים דומים בעבר, מציג תוצאות מובהקות וחד משמעיות, המצביעות על התנגדות ציבורית נרחבת לפגיעה בשיטת סימון המחירים הקיימת כיום. לפיכך, אני קורא לכל הגורמים המעורבים בניסיונות לשינוי שיטת הסימון לחדול מניסיונותיהם, לכבד את עמדות הציבור ולהשאיר את סימון המחירים כפי שנהוג כיום".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il