TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הממשלה אישרה הבוקר את הצעת שר התיירות ושר האוצר


לחבילת סיוע בסך כחצי מיליארד ש"ח לתעשיית התיירות

שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו ושר האוצר יאיר לפיד גיבשו הצעת מחליטים משותפת, אשר אושרה הבוקר על ידי הממשלה, לפיה יועבר תקציב בגובה 491 מיליון ₪ לסיוע ושיקום תעשיית התיירות הישראלית, שנפגעה קשות במהלך מבצע צוק איתן.
שר התיירות ד"ר עוזי לנדאו: "מדובר בהישג מדהים עבור תעשיית התיירות. נמנעו פיטורי אלפי עובדים בתעשייה וחיזקנו את תחום התיירות שמחולל צמיחה במשק. אני מודה לראש הממשלה על ההירתמות המהירה, הבנת צורך השעה ומתן סיוע מיידי לתעשיית התיירות בדגש על העסקים הקטנים והבינוניים".
שר האוצר, יאיר לפיד: "ההחלטה היום תספק סיוע משמעותי לענף התיירות בכל הארץ וכמובן לעסקי התיירות בדרום. הסיוע לענף ייתן מענה מקיף לצרכים שהועלו בעקבות מבצע ״צוק איתן״, ימנע פיטורים של אלפי עובדים ויוביל את התעשייה לצמיחה".
בישיבת הממשלה הבוקר הציגו שר התיירות ושר האוצר מתווה משותף לחבילת סיוע מקיפה לתעשיית התיירות, שנפגעה קשות בעקבות מבצע "צוק איתן".
על פי המתווה שגובש בסיועו של מנכ"ל משרד ראש הממשלה, הראל לוקר, תקצה המדינה כ-491 מיליון ש"ח לטובת שיקום ותמיכה בתעשיית התיירות, בדגש על עסקי התיירות הנסמכים על תיירות נכנסת.
הצעת המחליטים שאושרה הבוקר מאפשרת תמיכה בתעשיית התיירות בכל הארץ, מאפשרת סיוע לעסקים קטנים ובינוניים ושיפוי על הוצאות הארנונה. לראשונה, הוחלט על הקמת צוות בין משרדי שיבחן מנגנון סיוע עתידי לתמיכה בתעשיית התיירות בעתות משבר.
המתווה מבוסס על המלצות הועדה הבין-משרדית בראשותו של מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי, שהוקמה במהלך מבצע צוק איתן והגישה מסקנותיה לשר התיירות במהלך החודש שעבר.
שר התיירות, ד"ר עוזי לנדאו: "תעשיית התיירות הישראלית מקבלת הבוקר חיזוק משמעותי בצורת תוספת תקציבית מכובדת, שתסייע לשיקום עסקי התיירות שנפגעו קשה במהלך המבצע. מדובר בהישג מדהים בכל קנה מידה, ובזכותו מנענו פיטורי אלפי עובדים בתעשיית התיירות בדגש על עסקים קטנים ובינוניים.
הממשלה אישרה היום חבילת סיוע בסך של כחצי מיליארד ₪ לתמיכה בתעשייה - 20 מיליון ₪ מתוכם לתמיכה מיוחדת במורי הדרך והעוסקים בתיירות הדרום.
אני מודה לשר האוצר על הנכונות, ההירתמות ובעיקר על הקצאת התקציב הנדרש, שהינו אוויר לנשימה לתעשייה שנפגעה כה קשה בעקבות מבצע "צוק איתן". אני מודה במיוחד לראש הממשלה ולצוות משרדו בראשות המנכ"ל הראל לוקר שעבדו לילות כימים כדי לאפשר למתווה לצאת לפועל".
שר האוצר, יאיר לפיד: "ההחלטה היום תספק סיוע משמעותי לענף התיירות בכל הארץ וכמובן לעסקי התיירות בדרום. הסיוע לענף ייתן מענה מקיף לצרכים שהועלו בעקבות מבצע ״צוק איתן״, ימנע פיטורים של אלפי עובדים ויוביל את התעשייה לצמיחה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
24/9/14
1. עידוד התיירות - בוזי
אני מקווה שהשר לעניני תיירות לא ינהג כקודמו. כי לתיירות בארץ לא מגיע שום תמריץ.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il