TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מריל לינץ' - סקר מנהלי הקרנות ספטמבר 2014


העלאת ריבית ראשונה בארה"ב מאז 2006 - באביב 2015
סקר מנהלי הקרנות של מריל לינץ' לחודש ספטמבר 2014 מצא כי המשקיעים צופים הפרדת המדיניות המוניטרית של הפד האמריקני והבנק המרכזי של אירופה.

הסקר מצא כי המשקיעים משוכנעים שהבנק המרכזי של ארה"ב יעלה את הריבית באביב 2015 זאת בנוסף להתאוששות אמון המשקיעים בשווקי המניות באירופה לאחר סנטימנט שלילי במיוחד בסקר חודש אוגוסט.

לאור החלטת הבנק המרכזי האירופי להוריד את שיעור הריבית לכמעט אפס, הגדילו מנהלי התיקים את החשיפה למניות גוש היורו. 18% מחזיקים את האזור במשקל יתר, עלייה של 5% לעומת חודש אוגוסט. בנוסף, 11% מהמשקיעים ציינו כי הם מעוניינים שאירופה תמשיך להיות במשקל יתר ב-12 החודשים הקרובים.
42% המשקיעים הגלובליים צופים כי הבנק המרכזי של אירופה ינקוט במדיניות של הקלה כמותית (QE) עד לסוף שנת 2014, עלייה של 10% לעומת חודש אוגוסט השנה.

במקביל, הציפיות להידוק המדיניות המוניטרית של הפד האמריקני גדלו וכ-48% מהמשקיעים סבורים כי העלאת הריבית הראשונה מזה תשע שנים תתרחש ברבעון השני של 2015 (לעומת 38% בחודש שעבר). כמו כן, נרשם שיא של 86% בתומכים בהתחזקות הדולר האמריקני לעומת היורו והין היפני.

"הסקר של חודש ספטמבר מסמן את סוף הקונסנזוס בין הפד האמריקני והבנק המרכזי האירופי וככל שהעלאת הריבית הראשונה בארה"ב מאז 2006 תתקרב, נראה שוק שורי חדש לדולר האמריקני ויציאה מההשקעה באג"ח", אמר מייקל הארטנט, אסטרטג ההשקעות הראשי של בנק אוף אמריקה מריל לינץ'. "למרות שהמשקיעים מקבלים בברכה את צעדי הבנק המרכזי של אירופה, עדיין חסרים זרזי צמיחה באירופה. יקח זמן עד שצעדי המדיניות יגרמו לצמיחה ואין כל בטחון שכך אמנם יהיה", אמר מאניש קאברא, אסטרטג המניות אירופה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il