TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סיסקו מציגה את הדור הבא של חדשנות מחשוב מאוחד (UCS) עבור יישומים בכל קנה מידה


סיסקו
מערכת USC עם פורטפוליו מורחב, המותאם לניתוח נתונים ו- Scale-Out Applications
סיסקו מציגה חידושים משמעותיים למערכת המחשוב המאוחד שלה (UCS), ומספקת פורטפוליו רחב וחזק יותר של טכנולוגיות, על מנת לסייע ללקוחות מול המציאות המשתנה בעסקים ובטכנולוגיית מידע (IT).
הפורטפוליו המורחב של סיסקו, שנבנה על בסיס ארכיטקטורה, שותפויות ואימוץ מהיר של לקוחות את מערכת המחשוב המאוחד, פונה אל פלחי שוק ותרחישי שימוש חדשים, באמצעות מערכת M Series Modular Servers Cisco - עבור יישומים בקנה מידה של ענן, ו-Cisco UCS Mini עבור סביבות בקנה מידה קטן ו-enterprise edge.
בנוסף לכך, הרחבת הפורטפוליו הנוכחי של מערכת המחשוב המאוחד מציגה רמות חדשות של עוצמה ופוטנציאל גדילה, לטווח רחב של עומסי עבודה ב-Data Centers. זאת, באמצעות חשיפה של הדור הרביעי של USC Rack ו-Servers Blade לביצועי יישומים וכן באמצעות פתרונות USC Director לניהול עומסי עבודה של תשתיות Big Data.
"שינויים מהירים באופן בו יישומים מפותחים, מונעים על ידי דרישות ה-Big Data, האינטרנט של הכל, ניידות, וידאו וענן," אמר פול פרז (Perez), סגן נשיא ומנהל Cisco USC. "אנו חיים בעולם חדש בו קנה המידה של יישומים גדל במהירות, וההזדמנויות שיש לעסקים לנצל את המידע הרחב - וההחלטות המהירות שמידע זה מאפשר - הולכות וגוברות. באמצעות פורטפוליו מורחב זה, סיסקו מספקת את הגל הגדול ביותר של חדשנות מחשוב מאז ש-UCS הוצג בפעם הראשונה. אנו מאתגרים ומפתחים ללא הרף את האופן שבו יש לבנות ולנהל תשתיות של Data Center."
עמי בן-עמרם, מנהל תחום פתרונות הדטה-סנטר בסיסקו ישראל אומר כי ", לאחר 5 שנים מיום השקת המערכת שחוללה מהפכהבתחום המחשוב, שוב סיסקו משיקה מערכות מחשוב חדשניות, המותאמות לצרכי הלקוח המשתנים. סיסקו תופסת מקום ראשון באמריקה ושני בעולם בנתח שוק שרתי הלהב ויש לה שיתופי פעולה נרחבים עם יצרני איחסון, מערכות הפעלה ואפליקציות. כל אלה מביאים את סביבת המחשוב המתקדמת ביותר ללקוחותיה. 400 הלקוחות בארץ וקצב האימוץ ההולך וגדל הם ההוכחה למובילותה של המערכת גם בישראל".
החדשנות במחשוב המאוחד של סיסקו מרחיבה את האסטרטגיה של החברה, לפיתוח תשתיות data center ממוקדות יישומים. מטרתה של גישה זו לספק יתרונות ללקוחות נוכח השינויים המתמשכים בטכנולוגיית מידע.
החידושים הטכנולוגיים החדשים כוללים:
Cloud Scale Computing
מערכת M Series Modular Servers Cisco מספקת רמות פורצות דרך של יעילות ביצועים לספקים של שירותי ענן וללקוחות של ארגונים המסתמכים באופן גדל והולך על ארכיטקטורה של Scale-out applications.
Edge-Scale Computing
Cisco UCS Mini מציג חידושים במחשוב מאוחד, המותאם לאתרים מרוחקים, סניפים וסביבות IT קטנות. פתרון מרוכז זה מספק שרתים, אחסון ורשתות באופן שקל לפרוס ולהפעיל. בכך, מביא את יתרונות הפשטות של UCS והאוטומציה של טכנולוגיית המידע לפלחי לקוחות חדשים. מערכות הניהול של UCS מאפשרות פעולות ובקרת מדיניות של מערכות מחשוב מפוזרות, עבור לקוחות המפעילים מספר רב של אתרים מרוחקים וסניפים.
Data-Intensive Computing and Core Data Center Applications
שרתי הדור הרביעי שלUCS ומוצרי UCS Director מספקים עוצמה ויכולות ניהול, על מנת להאיץ ניתוחים אינטנסיביים של מידע וכן טווח רחב של יישומים כדי להביא לתוצאות עסקיות משופרות, כולל:
UCS B200 M4 Blade Server, C240 M4, ושרתי ה-C240 m4 Rack ממשיכים את המסורת של סיסקו בביצועי יישומים שוברי שיאים על פני טווח רחב של עומסי עבודה.
UCS Director Express for Big Data מספק פתרון שהופך את פריסת ה-Hadoop לאוטומטית ומספק לוח ניהול בודד לתשתית הפיזית ולתוכנת Hadoop.


על פי דוח של חברת המחקר IDC, דורגה סיסקו במקום הראשון כספקית של שרתי להב x86 בצפון ובדרום אמריקה, על פי מדידת רווחי נתח שוק. לפי דוח IDC, סיסקו גם הציגה את הצמיחה הגבוהה ביותר בשוק השרתים העולמי עם 39% עלייה ברווחים על בסיס מצטבר של ארבעה רבעונים, המסתיימים ברבעון הראשון של 2014, תקופה בה ספקים אחרים הנמצאים בחמשת המקומות הגבוהים ביותר הציגו תוצאות ללא שינוי, או ירידה.

אודות UCS של סיסקו
מערכות ה-UCS של סיסקו המשלבות מחשוב, רשתות, טכנולוגיית האצת יישומים וניהול מערכות לתוך ארכיטקטורה בודדת, זכו לתמיכה רבה מצד לקוחות מאז שנכנסו לשוק לפני כחמש שנים. נכון לשנת 2014, Cisco UCS משכה מעל 36,500 לקוחות, ואחראי לצמיחה של 30% שנה אחר שנה.
אודות סיסקו
סיסקו, הינה חברת ה-IT המובילה בעולם, המתמקדת בטכנולוגיות תקשורת, מחשוב ופתרונות אחודים. היקף מכירותיה נע סביב 50 מיליארד דולר בשנה החברה מעסיקה ברחבי העולם למעלה מ 63 אלף עובדים והיא מתפרשת על פני כ 200 מדינות. סיסקו מתמקדת בפתרונות מיתוג, ניתוב ושירותי רשת חכמים, אבטחת מידע וניידות, מרכזי נתונים, פתרונותCollaboration ווידיאו לארגונים ולספקי שירותים וכן בארכיטקטורות עסקיות וטכנולוגיות.
סיסקו ישראל נוסדה לפני למעלה מ- 18 שנים ובארץ מועסקים כיום כ- 2,000 עובדים. מרכז הפיתוח הישראלי הינו אחד ממרכזי הפיתוח הגדולים של החברה מחוץ לארה"ב, העוסק בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות למוצרי הדגל של החברה במגוון תחומים. אתר המכירות הישראלי מספק את מוצרי החברה והטכנולוגיות המתקדמות למגוון חברות במשק הישראלי וכן אמון על הפיתוח העסקי והאסטרטגי אל מול לקוחות החברה והשותפים העסקיים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il