TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מעל ל-2500 משרות יוצעו לעולים במסגרת יריד תעסוקה מיוחד


ביום שלישי, 29 ביולי 2014, בין השעות 11:00-16:00 בהיכל התרבות בתל אביב, יתקיים יריד תעסוקה מיוחד עבור עולים חדשים ותושבים חוזרים.
במסגרת היריד, פרי יוזמתו של אגף התעסוקה במשרד העלייה והקליטה בשיתוף עיריית תל אביב- יפו, יוצעו במקום אחד למעלה מ-2500 משרות על ידי 47 מעסיקים שישתתפו ביריד, במגוון תחומים, ביניהם מקצועות הרפואה, ההנדסה, הניהול והקולינריה. בין המעסיקים שישתתפו ביריד: בנק הפועלים, בנק מזרחי-טפחות, מטל-טק בע"מ, פרופורציה, אסותא, BDB-אינטרנט, טבע תעשיות, LogoUI קבוצת סלע, אל-על, משטרת ישראל וכן חברת החשמל המגייסת עובדים עבור חטיבת פרויקטים הנדסיים, ביניהם: חשמלאים, מסגרים, מכונאים להרכבת טורבינה, מהנדסים אזרחיים, מהנדסי מכונות ומהנדסי חשמל, החברה תעמיד דוכן בו מנהלי האנוש יענו על שאלות המועמדים.
בנוסף, במהלך היום יופעלו סדנאות לכתיבת קורות חיים ויינתן ייעוץ להכשרה מקצועית באמצעות תכנית הוואוצ'רים של משרד העלייה והקליטה, אשר מרחיבה את טווח הזכאות של העולה ומעניקה לו חופש רב בבחירת מקצוע.

מטרת היריד הנערך במתכונת זו בפעם הראשונה היא לסייע לעולים החדשים ולתושבים החוזרים להשתלב בתעסוקה בישראל, נדבך שהוכח כחשוב ומרכזי למען קליטה מוצלחת. הכניסה ליריד חופשית, על המשתתפים להצטייד בתעודות זהות ובקורות חיים.

אגף התעסוקה במשרד העלייה והקליטה אחראי לפיתוח וקידום תכניות לשילוב העולים והתושבים החוזרים בשוק העבודה וחיזוק עצמאותם הכלכלית. במסגרת פעילותו מכשיר, מסייע, תומך ומעודד את שילובם תוך שמירה על זכויותיהם המיוחדים בעת המפגש עם עולם העבודה.

שרת העלייה והקליטה, ח"כ סופה לנדבר : "תעסוקה היא אבן יסוד בקליטה נכונה של עולים בישראל, וישראל ידועה בהזדמנויות הרבות אותן היא מעניקה. כנס התעסוקה בו אנו גם עוזרים לעולים להכין קורות חיים ולהגיש אותם, הוא דוגמא למסלול הקליטה הרכה אותו מקבלים העולים, ובזכות צעדים כאלה אנו עדים למגמת העלייה בעלייה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il