TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

המשך שיפור המצב השווקים של ארה"ב וסין עשוי לשלוח את הזהב אל מתחת ל-1200 דולר לאונקיה


מחלקת המחקר של יוטרייד: המשקך הירידה בביקושים בשווקים המתפתחים ובראשם סין בשילוב עם שיפור המצב בשווקים מובילים לירידה במחירי הזהב
החוזים העתידיים למסחר בזהב ירדו בשבוע שעבר לשפל של של חמישה שבועות ל-1290.8 דולר לאונקיה. המשקיעים במתכת הזהובה ספגו הפסדים עצומים ב-2013 אז ירד ערך המתכת מרמה של 1900 דולר לאונקיה לרמה של כ-1200 דולר לאונקיה. במחלקת המחקר של הית ההשקעות יוטרייד מסבירים כי ברמה הטכנית, ירידה במחירי הזהב שתיעצר ברמה של 1280 דולר לאונקייה תיחשב ללגיטימית כשעם זאץ ירידה מתחת לרמה הקריטית של 1250 דולר תוביל לגל של היחלשות במתכת הזהובה.
הרקע לירידה בשבוע שעבר במחיר הזהב היה ירידה בביקוש לזהב בסין, שבה הביקוש לזהב הוא הגדול בעולם אחרי הודו. בנוסף, נתונים פיננסיים חיוביים יחסית בארה"ב וסין מורידים מהאטרקטיביות של הזהב המשמש כמפלט עבור המשקיעים.
בנוסף לירידה בביקוש לזהב מצד לקוחות סינים, ישנה ירידה בביקושים לזהב מצד לקוחות בשווקים המתפתחים כמו ברזיל, הודו ורוסיה. במחצית הראשונה של 2014 נרשמה ירידה של 19% בביקשו לזהב בסין. הביקוש למטילי זהב ירד במחצית הראשונה של 2014 ב-62% והביקוש למטבעות זהב ירד ב-42% במחצית הראשונה של 2014.
בנוסף, המשקיעים בזהב חוששים כי התחזקות עתידית אפשרית של הדולר האמריקני בשל נתוני הכלכלה החיוביים בארה"ב תוביל להיחלשות ארוכת טווח במחיר הזהב שנסחר היסטורית במתאם הפוך למטבע האמריקני.
מן העבר השני, ביוטרייד מציינים כי תהפוכות גיאופוליטיות כמו החרפה של המשבר בין רוסיה לאוקראינה או עימותים נוספים בעולם עלולים ליצור מצב שבו משקיעים ירגישו כי עליהם לשמור את כספם ולהשקיע במתכת היקרה במקום בשווקי ההון התנודתיים.
הזהב משקף נכונה את המצב הכלכלי העולם, הביקוש לזהב עולה בדרך כלל בזמן שאנשים מרגישים חוסר ביטחון ולהיפך, משבר בשווקים יוביל לעלייה במחיר הזהב בזמן שהתאוששות ניכרת בארה"ב וסין עלולים לשלוח את הזהב גם אל מתחת לרמות של 1200 דולר לאונקיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il