TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

זינגה בדרך לקאמבק – החברה שווה פי 2 מהשווי הנוכחי שלה


ג'וזף גרינקורן, מנכ"ל מוריס גרופ: מנועי הצמיחה העיקריים של זינגה הם מובייל ופרסום; מספר משתמשי המובייל צפוי השנה לעלות על מספר המשתמשים במחשבים נייחים

זינגה מתמחה במשחקים המחוברים לרשתות חברתיות בעיקר פייסבוק, המשחק המוכר והפופואלרי ביותר שלה עד היום הוא פארמוויל. מחיר היעד שמעניק גרינקורן לזינגה הוא כמעט כפול ממחירה הנוכחי העומד כיום על 3.18 דולר למניה.








לטענת גרינקורן, המניה שסבלה מירידות חדות צפויה להתחזק בשל תוכנית ההבראה של מנכ"ל זינגה החדש – דון מטריק. מאז שנכנס לתפקידו לפני פחות משנה הוא שינה את המבנה והמיקוד של זינגה. מטריק פיטר כ-20% מהעובדים של זינגה וסגר כל מחלקה שעסקה בפיתוח משחקים שאינם מניבים רווח לחברה. בנוסף, מטריק עיבה את ההנהלה של החברה במנהלים בכירים מתעשיית המדיה כמו אלכס גרדן שניהל במיקרוסופט את חטיבת XBPX LIVE ומינה למנהל הכספים של החברה את דיוויד לי ששימש בעבר כסגן נשיא של רשת קמעונאות החשמל בסט ביי. הרכש האחרון שלו להנהלת זינגה הוא רגינה דויין שתשמש כראש פיתוח המוצרים של זינגה לאחר שהיתה חברת הנהלה בענקית החיפוש גוגל.










גרינקורן מזכיר כי המשקיעים של זינגה לא ליקקו דבש מאז הנפקת החברה בוול סטריט בשלהי שנת 2011, החברה עוררה ציפיות עצומות במשקיעים שהוציאו אותה להנפקה בשווי של כ-15 מיליארד דולר במחיר של כ-9 דולר למניה.זינגה, שהתבססה בזמנו כאפליקציה משלימה למשתמשי פייסבוק במחשבים נייחים, נפגעה מאוד מהמעבר החד של משתמשים לשימוש ברשתות החברתיות באמצעות המובייל בגלל שהיא לא היתה ערוכה לכך ובהתאמה, המניה התרסקה משווי שיא של 14.69 דולר ב-מארס 2012 עד ל-2.1 דולר למניה בחודש נובמבר 2012.










מאז, מייסד זינגה מארק פינקוס שמר לעצמו את תפקיד יו"ר החברה אך בפועל, נותן למנכ"ל מטריק יד חופשית. מאז כניסתו של מטריק לתפקיד אנו רואים רבעון אחרי רבעון כי הדו"חות של החברה נראים טוב יותר, וזינגה מצליחה להפתיע לטובה ולעקוף את תחזיות האנליסטים. כל זאת כשהחברה בדרך להפוך את תזרים המזומנים שלה לחיובי ולחברה יש כיום מעל למיאלירד דולר בקופת המזומנים שלה.










בהמשך לקופת המזומנים המלאה של החברה ולאסטרטגיה שמוביל מנכ"ל זינגה, גרינקורן הוסיף כי החברה מתכוונת להמשיך ולהתרחב באמצעות רכישות איכותיות שיגוונו את סל המשחקים של החברה. הרכישה האחרונה של החברה היתה חברת natural motion שנרכשה בתמורה ל-527 מיליון דולר על מנת ולהגביר את קצב החדירה וההתרחבות של זינגה בתחום המשחקים בתחום המובייל. לא מן הנמנע כי זינגה תבצע בעתיד הקרוב רכישות נוספות על מנת ולמצוא את ה"פארמוויל" הבאה.










גרינקורן התייחס בנוסף למנועי הצמיחה העיקריים של זינגה בשנים הקרובות. בשנת 2012 השתמשו בממוצע במכשירי מובייל כ-12 מיליארד שעות בכל חודש. עד 2017 המספר הזה אמור לזנק ל-63 מיליארד שעות שימוש במכשירי סלולאר וטאבלטים. בנוסף, ההכנסה של זינגה ממשחקים במובייל צפויה לעלות בקצב של כ-18% בשנה לרמה של כ-14 מיליארד דולר בשנה הכנסות ממשחקים במובייל בלבד. כבר השנה, בזינגה מעריכים כי מספר משתמשי המובייל יהיה גבוה יותר מהמשתמשים במחשבים נייחים. בנוסף, ענף הפרסום הדיגיטאלי חוזר לפרסם בהדרגה בתוך פלטפורמות המשחקים וצפוי לשמש בעתיד כמנוע צמיחה נוסף שיכניס הכנסות לענקית המשחקים החברתית שצפויה להישאר איתנו בעתיד כחברה חזקה ומגוונת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il