TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

BDI-COFACE: זינוק של 22% במספר הפטנטים הישראליים שנרשמו בארה"ב בשנה החולפת


מספר הפטנטים שרשמו ישראלים בארה"ב הסתכם ב-3,012, פי 7 לעומת 420 פטנטים ישראלים שנרשמו באירופה
מדירוג משרדי עורכי הפטנטים המובילים שעורכת BDI-COFACE עולה כי המשרד המוביל בישראל בתחום הוא ריינהולד כהן ושות'

בשנת 2013 חל זינוק של 22% במספר הפטנטים שרשמו חברות ישראליות בארה"ב, מה שמציב את ישראל במקום השלישי מבחינת מספר פטנטים שנרשמו בארה"ב על כל מיליון תושבים באותה שנה, כשלפני ישראל נמצאות טייוואן ויפן, ולאחר ישראל ברשימה נמצאות דרום קוריאה ושוויץ. כך עולה מדירוג עורכי הפטנטים אותו עורכת חברת המידע העסקי BDI-COFACE.

מהדירוג עולה כי בשנת 2013 נרשמו בארה"ב 3,012 פטנטים מישראל, פי 7 לעומת 420 פטנטים ישראלים שנרשמו באירופה. מבחינת רישום הפטנטים לכל מיליון תושבים באירופה ישראל נמצאת ביבשת במקום השני המכובד עם 51.9, כשלפניה נמצאת יפן עם 95.5 פטנטים לכל מיליון תושבים.

מדירוג עורכי הפטנטים של BDI-COFACE עולה כי בחמש השנים האחרונות מספר הפטנטים של ישראלים שנרשמו באירופה כמעט הכפיל את עצמו מ-228 בשנת 2004, ועד ל-420 בשנת 2013.

עוד עולה מהדירוג, כי מרבית הפטנטים של ישראלים באירופה היו בתחום הטכנולוגיה הרפואית (26%), הפרמצבטיקה (12%) והביוטכנולוגיה (8%).

לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת BDI-COFACE, "בשנה החולפת הצליחה ישראל לשמור על מעמדה המוביל בעולם כיצרנית ידע מהטובות בעולם, ומספר הפטנטים שיצאו מישראל המשיך בצמיחה המואצת שלו. בהתאם לכך, העוצמה של ישראל בתחום הפטנטים מגובה על ידי רשימה מכובדת של פירמות עורכי הפטנטים , כפי שעולה מהדירוג השנתי שאנחנו עורכים".

דירוג BDICODE 2014 - משרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום הפטנטים
מדירוג משרדי עורכי הפטנטים המובילים שעורכת BDI-COFACE עולה כי המשרד המוביל בישראל בתחום הוא ריינהולד כהן ושות'. במקום השני מדורג משרד פרל כהן צדק לצר ברץ, ובמקום השלישי מדורג משרד לוצאטו את לוצאטו – עורכי פטנטים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il