TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ביוזמת משרד הכלכלה ובשיתוף איגוד התעשיות המתקדמות IATI


אסיה
משלחת קרנות הון סיכון תצא לאסיה
לאור התעניינות הגוברת בהיי טק הישראלי בארצות מזרח אסיה, והעניין הרב של משקיעים אסייתיים באפיקי ההשקעה בחברות הישראליות, תצא השבוע משלחת של 10 קרנות הון סיכון ישראליות לסיור באסיה.

אוהד כהן, סמנכ"ל סחר חוץ וראש מינהל סחר חוץ, משרד הכלכלה: "בשנתיים האחרונות קבלו הנספחים הכלכליים במדינות אסיה עשרות פניות מצד חברות ישראליות וקרנות הון סיכון, שביקשו סיוע במיפוי המשקיעים הפוטציאליים בשווקים האסייתיים, ולכן החלטנו להיענות לצרכי ה'שטח' ולהרים את הכפפה"

הקרנות ייפגשו עם משקיעים פוטנציאליים בהם: יונדאי ונצ'רס, סמסונג ונצ'רס ואנשי ההשקעות האסטרטגיות של LG ו-SK

על רקע התחזקות הענק האסיאתי בהשקעות בתחום ההיי טק, תצא השבוע משלחת מיוחדת של קרנות הון סיכון ישראליות , מתוך מטרה לקדם את ההיכרות ואת שיתוף הפעולה בין ישראל לבין מדינות אלו. המדובר על יוזמה ראשונה מסוגה ובהיקפה, שנולדה מפניות שקבלו בשנה האחרונה הנסחפים המסחריים של מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה הפועלים במדינות אסיה. פניות אלו, כללו בקשות מצד קרנות הון סיכון וחברות ישראליות מתחום ההייטק, שפנו וביקשו את עזרת הנספחים המסחריים במיפוי השווקים, איתור משקיעים פוטנציאליים וסיוע ב'פתיחת דלתות' במדינות בהן הם פועלים ומכירים את הנפשות הפועלות.

הגידול בהיקף הפניות והבקשות לסיוע מצד קרנות ההון סיכון הישראליות, זיהוי הפוטנציאל של השוק האסיאתי, הירידה ביכולות השווקים המסורתיים להמשיך ולהשקיע סכומי כסף גדולים בקרנות ההון סיכון הישראליות והגידול בהיקף הפניות מצד קרנות הון סיכון ישראליות לחיבור עם גורמים בשווקי אסיה, הובילו את מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה ומערך נספחיו המסחריים באסיה לחבור לאיגוד התעשיות המתקדמות (IATI) על מנת לגבש משלחת ראשונה מסוגה שתאפשר לחברות האסייתיות היכרות עמוקה יותר עם קרנות וגופי השקעה ישראלים.

המשלחת, שכאמור אורגנה ע"י משרד הכלכלה בשיתוף עם איגוד התעשיות המתקדמות IATI, תשתתף בסיור שיכלול 10 קרנות הון סיכון ישראליות מובילות, שיצאו ל- RoadShow ב- 3 יעדים - יפאן, טיוואן וקוריאה, במהלכם יקיימו פגישות עם שותפים עסקיים ומשקיעים פוטנציאליים. הקרנות אשר יצאו לסיור כוללות את: BRM, גיזה, גלילות, Stage one, אורבימד, SCP vitalife, מגמה, Chima ו- Terra.

אוהד כהן, מנהל מינהל סחר חוץ וסמנכ"ל סחר חוץ במשרד הכלכלה: " אנו רואים התעניינות הולכת וגוברת מצד ארגונים שונים באסיה בהזדמנויות השקעה בחברות וקרנות ישראליות המאותת על הכרה של השוק האסיאתי ביתרונות השוק הישראלי כיעד להשקעות. אנו כבר יודעים לדווח כי ההתעניינות באירועים בשלוש המדינות כמו גם הרצון לפגוש את הקרנות הישראליות גדולים מאוד – מעל ומעבר למשוער. הנספחים המסחריים של משרד הכלכלה ימשיכו להוביל ולקדם את הסחר והיחסים הבינלאומיים של ישראל ויעשו מאמץ לסייע לתעשיינים, קרנות, יצואנים ועסקים קטנים ובינוניים המעוניינים להרחיב את פעילותם הבינלאומית באופן שתורם להגברת הצמיחה בכלכלה הישראלית."

עודד דיסטל, מנהל המטה לקידום השקעות במשרד הכלכלה: "עד לפני זמן לא רב, השקעות בקרנות הון סיכון ישראליות היו שמורות כמעט בלעדית לחברות, קרנות, ומשקיעים מוסדיים אמריקאים. חברות אסיאתיות, הסתכלו על השוק הישראלי כמקור למכירות ועסקי סחר וכלל לא כיעד השקעות. אנו שמחים וגאים על כך שמהלכים שיווקיים בהם נקטנו, במטרה להעלות את קרנה של ישראל כיעד אטרקטיבי להשקעות זרות וכמדינת חדשנות מובילה, הצלחנו – בסיוע מערך הנספחים המסחריים של המינהל לסחר חוץ במשרד הכלכלה – לחשוף את היתרונות האדירים הגלומים בשיתוף פעולה עם ישראל, לא רק בהיבטי המסחרי אלא גם בכל הנוגע להשקעות הון.

קרין מאיר –רובינשטין, מנכ"ל האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות IATI: "כארגון הגג של חברות ההיי טק , הביומד וההון סיכון בישראל אנו רואים זאת כחובתנו לפתוח בפני גופים אלו אפשרויות לפגוש משקיעים ושותפים פוטנציאליים. השוק האסיאתי מהווה כיום פלטפורמה משמעותית עבור חברות ישראליות ואנו צופים כי סיור זה יאפשר לרקום את היחסים אשר יולידו בהמשך עסקאות משמעותיות להיי טק הישראלי".

בין הגופים שאיתם תפגוש המשלחת הישראלית:

• קוריאה: יונדאי ונצ'רס, סמסונג ונצ'רס ואנשי ההשקעות האסטרטגיות של LG ו-SK, בנוסף לגופים פיננסיים מוסדיים קוריאניים.
• ביפן: יתקיים אירוע עם איגוד קרנות ההון סיכון של יפן, שבו ישתתפו הגופים המובילים את המגזר הפיננסי ביפן, הבנקים המרכזיים, קרנות השקעה, חברות סחר כלליות, משקיעים פרטיים ומשקיעים אסטרטגיים, גופים ציבוריים וכדומה.
• טאיוואן: NDF- הקרן הלאומית של טיוואן, TTY biopharm, Cathay Financial Holdings, Shin Kong Life Insurance, Fubon Financial Holding Venture Capital Corp., CTBC Venture Capital Corp., Taishin Venture Capital Investment Co. Ltd., TECO Electric and Machinery Co. Ltd., Sinopac Holdings (VC), Taiwan Global BioFund, BenQ Medical Technology, Yonglin Healthcare , Foundation, iD innovation, Ruentex Group.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il