TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

עמוס לוזון חויב להעביר ליהלומן משה צאיג זכויות בקרקע בשכונת נווה עוז בפתח תקווה


עמוס לוזון
בנוסף יעביר לוזון לצאיג חשבונות מפורטים אודות פרויקטים משותפים על מנת שבית המשפט יוכל לקבוע אם עליו לפצות את צאיג
איש העסקים ונשיא קבוצת מכבי פתח תקווה בכדורגל עמוס לוזון יעביר ליהלומן משה צאיג זכויות בקרקע בשכונת נווה עוז בפתח תקווה, במתחם בילינסון ובגני תקווה. בנוסף יעביר לוזון לצאיג חשבונות מפורטים אודות פרויקטים משותפים על מנת שבית המשפט יוכל לקבוע אם עליו לפצות את צאיג. כך קבעה באחרונה שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב ד"ר דרורה פלפל בפסק דין חלקי. במקביל, דחתה השופטת חלקים אחרים מתביעתו של צאיג בנוגע לזכויות שטען שמגיעות לו בעסקות נדל"ן מסוימות ולתשלום עשרות אלפי דולרים.

צאיג, יהלומן שמרכז חייו בפנמה, החל להתעניין בתחילת שנות ה-90' בהשקעה בפרויקטים בתחום הנדל"ן בישראל. לוזון שהיה באותה עת קבלן שיפוצים הציע לצאיג שותפות בעסקות נדל"ן. במסגרת עסקהים המשותפים נהג צאיג להעביר כסף ללוזון באמצעות העברות בנקאיות לצורך רכישת קרקע בישראל והוא ייפה את כוחו של לוזון לבצע בשמו עסקות מקרקעין שונות. צאיג טען באמצעות עוה"ד יואב נרי ממשרד רונאל פישר, נרי ושות' כי בחלוף השנים לוזון פעל במרמה ומשך כספים מחשבונו, שרק חלקם נועדו למימוש העסקות עליהן סיכמו. עוד הלין כי בחלק מהעסקות רשם לוזון את זכויותיו של צאיג בקרקע על שם אחת החברות שבבעלותו של לוזון במקום על שמו של צאיג, וכן זייף את חתימתו של צאיג והשתמש בכספים לצרכיו הפרטיים.

לוזון טען מנגד כי מעולם לא היתה שותפות כלשהי בינו לבין צאיג אלא שיתוף פעולה עסקי בלבד, וכי כל פעולה שנעשתה על ידו היתה בידיעה ובהסכמה של צאיג. בנוסף נטען כי צאיג קיבל את הכספים המגיעים לו בגין חלקו בהשקעה עבור כל העסקות שבוצעו, וזכויותיו נרשמו כמוסכם. לוזון הגיש תביעה שכנגד בסך כ-4.5 מיליון שקל נגד צאיג בגין הלוואה שלגרסתו לא נפרעה.

השופטת פלפל ציינה בפסק הדין כי השתכנעה שלא הוצגה בפניה מלוא הגרסה המספרית הנכונה בנוגע להתחשבנות בין הצדדים. "מכיוון שדעתי אינה נוחה מהתנהלות שני הצדדים, ולמרות הזמן הרב שעבר, נראה לי שיש מקום להעביר פסק דין זה למס הכנסה כדי שיבחן הן את העבר וכן ייקח לתשומת לבו בעתיד התנהלויות עתידיות של מי מהצדדים".

היא הורתה ללוזון כאמור להעביר זכויות מקרקעין בפתח תקווה בשווי מיליוני שקלים לצאיג וכן לפרוע חמש ממשכנתא בסך מיליון דולר שנלקחה ב-2002. השופטת חייבה את לוזון בתשלום שכר טרחת עורכי הדין של צאיג בסך של 200 אלף שקל.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il