TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ירון תגר: מחיר המוצר הפך לגורם הקובע בקמפיינים הפרסומיים


מחיר המוצר הפך למהות ולגורם הקובע בקמפיינים פרסומיים, טוען ירון תגר, סמנכ"ל משרד הפרסום סיגווי & סיגווי. לדבריו, "הכוח עובר לצרכן הרבה יותר מאי פעם בשל היכולת לקבל בזמן אפס מידע והצעות מחיר השוואתיות על כל מוצר"
מחיר המוצר הפך למהות ולגורם הקובע בקמפיינים פרסומיים, טוען ירון תגר, סמנכ"ל משרד הפרסום סיגווי & סיגווי. לדבריו, שלטי החוצות נושאים כיום "מסרים מכירתיים בעיקר של רשתות המזון - מבצעי אחד פלוס אחד, עשרה מוצרים בעשרה שקלים, 'פשוט אין מה להשוות', וכדומה".

"התחרות העזה, בעיקר בין מגה לשופרסל, פעילותם של רמי לוי, אושר עד, ממן וכו'  הקצינה את המגמה, ולמעשה נדמה כי בקרוב המותג ישלם לך עבור הגעתך. לחגיגות "החינמיות" הצטרפו גם מותגי מכוניות, ליסינג, פסיכומטרי, נדל"ן ועוד. מסר המחיר הפך למהות בקמפיינים רבים ומכל התחומים".

"אחד הגורמים לשחיקת "סיפורו הרגשי של המותג" בקמפיינים תדמיתיים כפי שהכרנו אותם עד היום, הוא השילוב בין כלים דיגיטליים ושיטות מימון חדשות. הכוח עובר לצרכן הרבה יותר מאי פעם בשל היכולת לקבל בזמן אפס מידע והצעות מחיר השוואתיות על כל מוצר בעולם כמו גם תופעת המכירות הקבוצתיות. מידע של גולשים שהרוויחו או חסכו מופץ ברשתות החברתיות ויוצר שיחה, "ריטייל מקוון" גורם לויתור על חווית הקניה כפי שהכרנו לטובת נוחות, ובנוסף אשראי נגיש לכולם וקיימת שיטת ליסינג כמעט על כל מוצר כל אלו מחזקים את הצרכן, ומושכים את כל השוק לחגיגת הרדסייל ענקית".

"הדיון סביב ערכיי מותג כמו רגש, צבע, תחושה, קונספט, סיסמא הוא הדיון של אתמול, או לפחות קיים רק בפרזנטציה הראשונה של משרד הפרסום. ערכיי המותג של שופר סל לעומת מגה הם זהים – "וליו פור מני". ההבדל בין סיאט, פיאט, רנו וסובארו הוא גמישות היבואן למימון הרכב. כמו בסופר".

"צריך לשים לב כמה ימי מכירה מיוחדים נערכים למותגי הרכב, גם היוקרתיים כמו מרצדס, כשהעיקר הוא מועד המבצע ומחיר הרכב בימים התחומים האלו. בראייה של מנהליי השיווק מדובר בתהליך מכירתי קצר אל מול תהליכי מיתוג ארוכים, יצירתיות בהצעת המכר, פחות באריזה הקריאטיבית. בראייה של משרדיי הפרסום המגמה דורשת ערנות כלפיי אמירות המתחרים ומעורבות גדולה יותר בחזון העסקי של הלקוחות", אומר תגר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
23/3/11
1. יפה כתבת - אמיר מנהל שיווק
ניתוח מעניין של מגמה שאכן רואים בשטח יפה. אהבתי.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il