TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אנטקו השיקה את קו מוצרי MATRIX – פתרונות הקלטה ייחודיים


אבי ברקת, מנכ"ל אנטקו
אבי ברקת, מנכ"ל אנטקו, אומר: "מטריקס, הינו מוצר OEM שלנו. עבדנו עליו למעלה משנה, עם שותפינו לפיתוח, 3 חברות קוריאניות מובילות בתחום התוכנה והחומרה, שנבחרו על ידנו בקפידה, יחד עם חברת תוכנה ישראלית..."
אנטקו, החברה העוסקת ביבוא ובשיווק מוצרי טלביזיה במעגל סגור (טמ"ס), השיקה בשבוע שעבר, בערב מרשים ביותר, מוצרי הקלטה חדשים המיועדים לשיווק בישראל.

בין המוצרים: מערכות הקלטה מבוססות כרטיסי PCI למחשב בדחיסת חומרה H.264 על פי מספר ערוצים נבחר ברזולוציה D1 ב-25FPS לכל ערוץ. המערכות המכונות- מטריקס פלוס, כוללות כרטיסי הקלטה מבוססי מחשב חזק ביותר ודחיסת חומרה H.264 מהמתקדמים בעולם, המעניק למערכת, איכות תמונת וידאו ברמת איכות שטרם נראה בישראל.

מאפיינים עיקריים –
עיצוב גרפי חדשני ומתקדם למסכי הצפייה והשחזור, היא בעלת יכולת של חיבור של 4-32 מצלמות קבועות וממונעות, ברזולוציה D1 וב- FPS25 לכל ערוץ. איכות התמונה גבוהה מאוד בצפייה ובשחזור, ומאפשרת זיהוי ברור למטרות אבטחה ופיקוח במנוע חיפוש חכם, מהיר ומדויק.
למטריקס פלוס DUAL STEEAMING, המאפשרת צפייה חלקה ומהירה ברשת המקומית וברשת האינטרנט.

המערכת יכולה לתמוך במגוון רחב של מצלמות וציוד IP מקשת רחבה של יצרנים.
למערכת המטריקס פלוס, יכולת צפייה, הפעלה שחזור וגיבוי בו זמנית ברשת המקומית וברשת האינטרנט העולמית (פנטפלקס).
בנוסף, המערכת מקליטה ברגע בו היא מקבלת איתות ממערכת האזעקה או כל ממסר אחר (גילוי אש וכו').

מנגנון אנליטיקה מתקדם ביותר הכולל יכולת ספירת אנשים לפי כיוון התנועה או לפי מספר כיווני תנועה, מעקב וירטואלי גרפי אחר עצמים זזים וסימונם בשטח, ספירת רכבים בצומת לפי מספר כיוונים בו זמנית וכן התרעה על מהירות הרכב ומספר הרכבים שעברו בצומת.
המערכת מסוגלת להתריע בעת פריצה וחדירה לאזורים מסומנים ובעלת יכולת בניית גדרות וירטואליים כיווניים.

למערכת אפליקציה שמייצבת תמונה בעת רעידות פיזיות של המצלמה שנגרמות מסיבות שונות: נסיעה ברכב, התקנה על עמוד מתנדנד וכדו'. היא גם בעלת טמפר וירטואלי למניעת הזזת המצלמה לאחר קיבועה.
ניתן לגבות נתונים בכונן מרוחק או נפרד וישנה יכולת לצפייה במספר רב של אתרים בו זמנית (כולל הקלטות והקפצת תמונה לפי אירוע מקומי), כל זאת בזכות תוכנת מוקד מתקדמת הקיימת במערכת.

אבי ברקת, מנכ"ל אנטקו, אומר: "אנטקו שינתה פניה בשנים האחרונות. קיבלנו החלטה אסטרטגית להביא את מרבית מוצרינו משווקים המקפידים על בקרת איכות גבוהה. צוות טכני רחב של מנהלי מוצר, מבצע בדיקות קבלה וביצועים למאות מוצרים בשנה, במעבדת הבדיקות האיכותית שהוקמה במיוחד לשם כך בחברה".

ברקת מוסיף: "אנו משיקים בגאווה את ליין המוצרים החדש של החברה - מטריקס, שהינו מוצר OEM שלנו. עבדנו עליו למעלה משנה, עם שותפינו לפיתוח, 3 חברות קוריאניות מובילות בתחום התוכנה והחומרה, שנבחרו על ידנו בקפידה, יחד עם חברת תוכנה ישראלית. הם עשו איתנו ימים כלילות והעמידו מוצר שיקבע את הרמה החדשה של וידאו איכותי בשוק הטמ"ס. בד בד עם זאת אנו נמשיך לפתח ולעצב את התוכנה ולבצע בה את כל השינויים הנדרשים. בבנייתה עמדנו על כך שתוכל להיות גמישה לתוספות או שינויים ובזה גם יתרונה הגדול על כל שאר התוכנות בשוק".

אנטקו מתמחה ביבוא ובשיווק של מוצרי טלביזיה במעגל סגור (טמ"ס), עם נתח שוק של למעלה מ-50% בישראל. החברה משווקת ציוד ופתרונות לחברות התקנה והפצה בכל רחבי הארץ בתחום העסקי, הבטחוני והאזרחי.

בנוסף, מתמחה אנקטו במערכת הקלטה דיגיטאליות מתקדמות ושותפה פעילה בתכנונן ובהתאמתן לדרישות השוק הישראלי. המערכות, בעלות רזולוציה גבוהה בצפייה ושיחזור, בעבודה ברשת ובצפייה באמצעות האינטרנט, בעלות יכולות אינטגרטיביות לחיבור קופות רושמות, מערכות חניה ציבוריות ופרטיות, מערכות אזעקה, גילוי אז, בקרת כניסה ומוקדי אזעקה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il