TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

RBC על צ'ק פוינט: צפוי רבעון חזק


RBC
האנליסט רוברט בריזה מבית ההשקעות, שותפו האסטרטגי של תמיר פישמן בישראל: "חידוש הזמנות וצמיחה אורגנית של לקוחות החברה יחד עם מחזור המכירות של מוצרי נוקיה מוכיחים את עצמם כמנוע חיובי"
לקראת עונת הדוחות הקרבה הוציא האנליסט רוברט בריזה מבית ההשקעות RBC, שותפו האסטרטגי של תמיר פישמן בישראל, את ציפיותיו לרבעון שלישי חזק של צ'ק פוינט.

רוברט מציין כי מבדיקות שערך מסתמן כי צ'ק פוינט רואים ביקוש חיובי וכי הם מוציאים לפועל את עיסקותיהם על הצד הטוב ביותר זאת יחד עם חידוש הזמנות מארה"ב ואירופה צפויים לתרום לתוצאות טובות ברבעון.

בהתאם לרוח הדברים הוא מעלה את תחזיותיו הרבעוניות להכנסות של $265m ורווח למניה של $0.59. לאור התנודתיות הרבה במט"ח חשוב לזכור כי ההכנסות של צ'ק פוינט אינן נפגעות משינויי המטבע, כיוון שההכנסות הינן בדולרים וההוצאות במטבע מקומי.

רוברט מציין כי הביצוע החזק של החברה צריך לדחוף את התוצאות לצד הגבוה של הנחיות החברה ($255m-$265m/$0.56-$0.60). חידוש הזמנות וצמיחה אורגנית של לקוחות החברה יחד עם מחזור המכירות של מוצרי נוקיה מוכיחים את עצמם כמנוע חיובי.

בנוסף, החברה מקבלת שבחים על טכנולוגית Blade Architecture החדשה, אשר מאפשרת ללקוחות גמישות רבה בין מחיר/יכולת ואפשרויות הפעלה. רוברט מציין כי הוא ממשיך להאמין במוצרי הקצה של החברה לטווח ארוך, אך כבעבר הוא מזהיר מפני מסחור גובר בכל התחום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il