TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בורסת ת"א: צפי למגמה מעורבת עם נטייה לעליות; וול סטריט דישדשה בסוף השבוע


לוגו הבורסה
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר הראשון של השבוע במגמה מעורבת עם נטייה לעליות. ההשפעה התיאורטית של פערי הארביטראז' על מדד ת"א 25 עומדת על 0.06% בלבד
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר הראשון של השבוע במגמה מעורבת עם נטייה לעליות. ההשפעה התיאורטית של פערי הארביטראז' על מדד ת"א 25 עומדת על 0.06% בלבד. בסוף השבוע דשדשו המניות בבוול סטריט, כאשר המדדים נעים בטווח מסחר צר. בסיום יום שישי ננעלו המדדים המובילים ללא שינוי משמעותי. מדד הדאו ג'ונס עלה בשיעור של 0.12%, ואילו מדד הנאסד"ק ומדד ה-S&P 500 ננעלו בירידה זניחה.

משרד האוצר הצליח לגייס בשבוע שעבר אג"ח בגובה של 1.5 מיליארד יורו. מדובר בגיוס הון זר הגבוה ביותר בהסטוריית ההנפקות של המדינה. ההנפקה בוצעה לטווח של 10 שנים ועם תשואה לפדיון של 4.68%. היום תתקיים בבית החייל תל אביב אסיפת בעלי החוב של חברת אפריקה לצורך אישור הסדר החוב.

מניות חיפושי הנפט ירכזו עניין על רקע פרסום הדו"חות של אבנר ודלק קידוחים בסוף השבוע. השותפות חתמו את 2009 עם רווח נקי של 37.5 מיליון דולר ו-38.3 מיליון דולר בהתאמה. מודיעין הודיעה כי היא מנהלת משא ומתן עם חברת הכשרת היישוב, לרכישת זכויות השתתפות ברישיונות לחיפושי נפט וגז "שרה" ו -"מירה", הנמצאים בים התיכון, כ- 40 קילומטרים מערבית לחדרה. מניית כיל צפויה לבלוט על רקע זינוק של 7.1% שרשמה מניית פוטאש ביום שישי בוול סטריט. מניית אקספון תפתח את יום המסחר עם פער ארביטראז' שלילי של 23%.

בורסת ת"א ננעלה ביום חמישי ללא שינוי ניכר. מדד המעו"ף ומדד ת"א 75 עלו ב-0.1% כל אחד, מניות הבנקים ירדו ב-0.1%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-1.96 מיליארד שקל. המעו"ף מרוחק כרגע רק 2.5% משיא כל הזמנים.

בזק ריכזה את מחזור המסחר הגבוה בבורסה ועלתה ב-1.8%. מניית מכתשים אגן השילה 5.4% והשלימה ירידה של 10% ביומיים. בעקבות האכזבה מהתוצאות הכספיות שפירסמה אתמול. מניית אלוני חץ בלטה בעלייה של 5.3%.

נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר, אמר בכנס שנערך בתל אביב, כי הוא מקווה לחדול מהתערבותו בשוק המט"ח, אך הדגיש את אחריותו לשוק, בשל היות ישראל משק קטן.

האינפלציה בסין הגיעה לשיא של 16 חודשים בפברואר, התפוקה התעשייתית טיפסה וכמות ההלוואות שניתנו במדינה עקפה את התחזיות המוקדמות כעדות נוספת לכך שהצעדים שננקטו עד כה ע"י הממשלה והבנק המרכזי במדינה עדיין לא מצליחים להשיג את מטרתם.


דלק נסחרה בעליה מזערית של 0.02% על רקע התוצאות של חברת הבת דלק US. את הרבעון הרביעי סיכמה חברת הדלקים האמריקנית עם הפסד נקי מפעילויות מתמשכות בסך של 21.1 מיליון דולר, בהשוואה לרווח בסך של 1.4 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

וריפון ירדה ב-0.5% אחרי שהודיעה על כוונתה להימחק מהמסחר בתל אביב ב-15 ביולי ולהמשיך להיסחר בארה"ב.

אורמת טכנולוגיות ירדה ב-0.9% בעקבות תביעה ייצוגית בארה"ב נגד החברה בטענה כי עברה על חוקי הרשות לניירות ערך בארה"ב בכך שדיווחה בדו"חות על תוצאות טובות יותר מהתוצאות בפועל.

בזק עלתה ב-1.8%. בכירי החברה ניצלו את מחיר המניה הגבוה והחלו לממש היום אופציות למזומן. מנכ"ל בזק בינלאומי, איציק בנבנישתי, מימש מעל חצי מיליון מניות ויכניס לכיסו רווח לפני מס של כ-3.2 מיליון שקל.

מניית דורי רשמה עלייה של 2.6% לאחר שחברת הבת דורי בניה דיווחה על תוצאות ההנפקה של החברה, שניסתה לגייס 70 מיליון שקל. בסך הכל התקבלו הזמנות לרכישת יחידות בערך כספי כולל של 63.3 מיליון שקל, במחיר של 27 שקל ליחידה - מחיר המינימום שקבעה החברה להנפקה.

אילקס מדיקל הוסיפה 4.6% לאחר שהודיעה כי החברה הבת, אילקס דרום אפריקה, חתמה על הסכם עם המעבדות המרכזיות הלאומיות בדרום אפריקה (NHLS) לביצוע בדיקות לניטור וירוס האיידס בדמם של ילודים הנולדים לאמהות נשאיות, לתקופה של 5 שנים.

סאפיינס גאתה ב-7.2%. החברה, המתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לתחום הביטוח ומהווה חלק מקבוצת פורמולה מערכות, פירסמה כי הכנסותיה ב-2009 הסתכמו בכ-45.7 מיליון דולר, גידול של כ-5% לעומת כ-43.5 מיליון דולר ב-2008.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il