TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בפועלים מעריכים כי הרבעון הראשון של פז יהיה חיובי


פז נפט
מפרסמים סקירה לקראת הדוח שלהערכתם יציג שיפור בריווחיות התפעולית ובהתרחבות רשת ילו
חברת פז צפויה לפרסם את הדו"ח לרבעון הראשון לקראת סוף החודש ובבנק הפועלים מפרסמים סקירה להערכתם, הדוח צפוי להראות שיפור בפעילות החברה . להלן סקירה שפרסמו:
להערכתנו, רווחיותה התפעולית של החברה צפויה להשתפר ברבעון הראשון (שולי הרווח התפעולי צפויים לעמוד על כ- 7%), לאור הרחבת פעילותה בתחום הקמעונאי, לצד המשך הסינרגיה בין בית הזיקוק באשדוד לבין יתר המגזרים של החברה. הרבעון צפוי להיות יותר "חזק" הן ביחס לרבעון המקביל, בו לא אוחדו במלואן תוצאות בית הזיקוק אשדוד, והן ביחס לרבעון הקודם, אשר ברובו הושבת בית הזיקוק אשדוד, דבר שפגע בתוצאות העסקיות של החברה. אנו צופים שהחברה תחזור עתה לרווחיות הנורמלית ואף תשפר את ביצועיה, לאחר שתהנה מבית זיקוק ברמה יותר גבוהה ותנצל את הסינרגיה עם שאר המגזרים.
המשך הצמיחה בחנויות הנוחות
רשת החנויות הנוחות yellow ממשיכה במגמת ההתרחבות, כאשר היעד הוא הצבת חנות נוחות (כמעט) בכל תחנת דלק. נדגיש, כי חלקה של yellow מסך פעילות החברה קטן (כ- 15% ממגזר התדלוק והמסחר, וכ- 7% מהסך הכולל של החברה), אך פז רואה בפעילות זו את מנוע הצמיחה העיקרי שלה בשנים הבאות.
yellow, הפועלת בתחום הקמעונאי, מציגה נתוני צמיחה ורווחיות גבוהים (גידול של 25% במכירות לחנויות נוחות). להערכתנו, פעילות זו טומנת בחובה פוטנציאל משמעותי לחברה.
תוכנית אסטרטגית
החברה תחל לפרסם בפורמט שונה, בהתאם לתוכנית האסטרטגית, שעיקרה מעבר למבנה של ארבע חטיבות-חברות (פז קמעונאות ומסחר, פז תעשיות ושירותים, פז זיקוק והלוגיסטיקה, חטיבת כספים ומטה).
השקעה דפנסיבית
פז פועלת בתחום בסיסי במשק הישראלי, ולכן מהווה להערכתנו השקעה דפנסיבית, שכן גם אם תחול האטה בכלכלה המקומית, הפגיעה בה תהיה מתונה יחסית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il