TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

"פרוטרום תראה שיפור בכל המדדים"


פרוטרום
בבנק הפועלים מעריכים כי החברה תרשום גידול של 44% בהכנסות בדוח שיפורסם מחר
הדו"ח לרבעון הראשון של פרוטרום לשנת 2008 צפוי להתפרסם ביום ד', 21.05.08.
ובבנק הפועלים מעריכים כי תוצאות הרבעון צפויות להצביע על מגמת שיפור בכל הפרמטרים. להלן סקירה שפרסמו לקראת הדוח:
תוצאות פרוטרום בשנת 2007 הושפעו במידה ניכרת מהתייקרות מחירי חו"ג ומעלויות צרוף חברות נרכשות (אשר התבטאו באי יעילות זמנית ובהוצאות חד פעמיות שהכבידו על רווחיותה). להערכתנו, במהלך הרבעון הראשון בפרט ובשנת 2008 בכללה תציג החברה שיפור בתוצאותיה, ומגמת שיפור זו צפויה לבוא לידי ביטוי ברבעון המסוקר. עיקרי השיפור צפויים לנבוע, להערכתנו, מהתאמה יעילה של מחירי המכירה בהתאם להתייקרות חו"ג וממיצוי הסינרגיות בין הפעילויות הנרכשות לפרוטרום עצמה.
נציין, כי ברבעון המקביל הציגה פרוטרום תוצאות טובות, ורווחיותה נפגעה רק ברבעונים שאחריו. בהתאם, רווחיות הרבעון צפויה להשתפר ביחס לרבעון הקודם, אולם (עדיין) לא ביחס לרבעון המקביל.
צפי לגידול משמעותי בהכנסות הרבעון: אנו מעריכים, כי החברה תרשום הרבעון גידול של כ-44% בהכנסותיה לעומת רבעון מקביל. מלבד הצמיחה האורגנית, צפוי כי יתר הגידול ינבע מהעלאת מחירי המכירה וצרוף החברות שנרכשו אשתקד. נציין כי, צרוף חברות אלה מרחיב את חוג הלקוחות של פרוטרום, ועל כן אנו מעריכים כי הגידול בהכנסות יהיה גבוה יותר מסך הכנסותיהן של החברות המצורפות.
הרווחיות הגולמית צפויה להציג מגמת שיפור להערכתנו, רווחיותה הגולמית של החברה תעמוד על 36.6%, רווחיות נמוכה ביחס לרבעון מקביל (37%), אך שיפור משמעותי ביחס לרבעון קודם (33.8%). אנו מעריכים כי לשיפור ברווחיות יתרמו הגידול בהכנסות, העלאת מחירי המכירה וצרוף פעולתה של חברת גיוורצמולר, המאופיינת להערכתנו ברווחיות גבוהה יחסית לממוצע החברה.
צפי למגמת שיפור גם ברווחיות התפעולית והנקייה: להערכתנו, רווחיותה התפעולית תעמוד על 12%, רווחיות נמוכה ביחס לרבעון מקביל (12.9%), אך שיפור משמעותי ביחס לרבעון קודם (6.7%). להערכתנו, הרווחיות התפעולית תושפע לחיוב מצרוף חברת גיוורצמולר ומקיטון במשקל הוצאות המכירה והשיווק.
בהתאם לאמור לעיל, אנו מעריכים כי הרווחיות הנקייה תעמוד על 7.7%, רווחיות נמוכה ביחס לרבעון מקביל (9.5%), אך שיפור משמעותי ביחס לרבעון קודם (4.4%).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il