TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הממונה על היטל היצף במשרד התמ"ת: "קיים היצף ביבוא ניילון נצמד לתעשייה מהאיחוד האירופי ומטורקיה"


הממונה על היטל היצף והיטל משווה במשרד התמ"ת מסר ליו"ר רשות המיסים כי יש לגבות ערובה זמנית על יבוא ניילון נצמד לפי השיעורים המשוערים של היטל ההיצף הצפוי
הממונה על היטל היצף והיטל משווה במשרד התמ"ת, ראובן פסח, הודיע למנהל רשות המיסים, מר יהודה נסרדישי, כי יש לגבות ערובה זמנית על יבוא ניילון נצמד לתעשייה מהאיחוד האירופי ומטורקיה, לפי השיעורים המשוערים של היטל ההיצף הצפוי.

ההיטל הצפוי נקבע על פי ממצאי הביניים בחקירת תלונת חברת ספיר תעשיות פלסטיק בע"מ, שהוגשה לממונה.

חב' ספיר הגישה את תלונתה לממונה ביום 16/03/2009. בתלונתה טענה ספיר כי ניילון נצמד לתעשייה מהאיחוד האירופי ומטורקיה מיובאים במחירי היצף - מחירים הנמוכים ממחירי אותם מוצרים באיחוד האירופי ובטורקיה. על פי החוק בדק הממונה אם קיים יסוד לכאורה לתלונה, ולאחר שמצא כי אכן קיים יסוד לכאורה לתלונה החליט ביום 2/04/2009 לפתוח בחקירה.

לאחר גיבוש ממצאי ביניים לחקירה קיבל הממונה כעת, בהתאם לחוק, החלטה מקדמית, בה קבע כי המוצרים נשואי התלונה מיובאים לכאורה בהיצף הגורם לנזק ממשי לענף היצרני המקומי. הממונה ציין כי משמעות ממצאי הביניים היא שהתעשייה המקומית היא תחרותית ויעילה יותר מהיבוא.

על פי החוק מוסמך הממונה לקבוע אמצעי ביניים להגנת התעשייה המקומית עד להשלמת החקירה. אמצעי הביניים הם ערובה זמנית הנגבת על ידי המכס בשיעור ההיטל הצפוי כפי שנמצא בממצאי הביניים של החקירה.

ואכן קבע הממונה בהחלטה המקדמית כי קיים צורך במתן ערובה זמנית למניעת נזק העלול להיגרם לענף היצרני המקומי במהלך החקירה ולפיכך הורה למנהל המכס לגבות ערובה זמנית בשיעור ההיטל הצפוי.

חקירת ההיצף נמשכת והממצאים הסופיים יוגשו לוועדה המייעצת לעניין היטל היצף. הועדה, בה חברים נציגים מהציבור, מגישה את המלצותיה לשר התמ"ת. לאור ההמלצות יחליט שר התמ"ת אם להטיל היטל היצף על יבוא המוצרים מהאיחוד האירופי ומטורקיה. החלטת שר התמ"ת, במידה ואכן יחליט על היטל היצף, טעונה אישור שר האוצר וועדת הכספים של הכנסת.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il