TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת דואר ישראל חתמה על עסקת רכב עם כלמוביל מרצדס לאספקת 21 רכבי ספרינטר חדשים


דואר ישראל
היקף העסקה מסתכם בכ-6 מיליון שקלים
חברת דואר ישראל חתמה על עסקת רכב עם חברת כלמוביל מרצדס לפיה תספק לה כלמוביל מרצדס 21 רכבי ספרינטר חדשים לצרכים תפעוליים. היקף העסקה מסתכם בכ-6 מיליון שקלים.
מדובר ברכבי ספרינטר 5 טון מדגם CDI 518 סגור- ארוך- גבוה, חלקם בעלי תיבת הילוכים אוטומטית וחלקם ידנית, בנפח מנוע של 2,987 סמ''ק, עם הספקים של 184 כ''ס. בדגמי הספרינטר החדשים קיימות מערכות בלימה ובקרת יציבות מתקדמות (ESP )הכוללות גם מערכת למניעת נעילת גלגלים (ABS), מערכת בקרת משיכה (ASR), מערכת עזר לבלימה ((BAS ומערכת לחלוקת עוצמת הבלימה (EBD).
האבזור והזיווד המיוחדים של רכבי הספרינטר מספקים את כל הכלים והאמצעים הנחוצים לתפקוד הרכב כסניף דואר לכל דבר. אמצעים אלה כוללים מחשבים, עמדת פקיד משופרת, לוח מפסקים, כספת, מיזוג אוויר ועוד.
תא הנהג של דגם הספרינטר CDI 518 כולל מושב נהג הידראולי, כרית אוויר לנהג, הגה כוח מתכוונן, מדף מעל השמשה הקדמית, וויסות גובה פנס ראשי, מד טמפרטורת סביבה, מראות חשמליות מחוממות ומדרגה לדלת אחורית.
אביזרים נוספים הנמצאים ברכב כוללים רדיו דיסק עם שני רמקולים, חלונות חשמליים עם פתיחה מהירה, אימובילייזר מקורי והכנה לדיבורית. הספרינטר של מרצדס משווק במגוון רחב של מפרטים ייעודיים ואפליקציות המותאמים למבחר יישומים בתחום הרפואה, ההובלה, המסחר והסיטונאות, ההיסעים, התיירות, ורכבי משפחה.
דני ורדי, סמנכ"ל חט' מרצדס בישראל ומנהל תחום המסחריות ציין כי "העסקה עם דואר ישראל מהווה אישור נוסף להצלחתו של הספרינטר כדגם המוביל והנמכר ביותר בקטגוריית רכבי ההפצה והבלדרות, בישראל" בחירת דואר ישראל בספרינטר של מרצדס מבטאת את אמונם ברכב וביכולותיו וכן בהתאמתו לדרישותיהם, לצורך מגוון רחב של שימושים. חברות בלדרות מובילות נוספות מקיימות את פעילות ההפצה עם מאות רכבי מרצדס ספרינטר, הוסיף ורדי.
אבי הוכמן, מנכ"ל חברת דואר ישראל מסר כי רכישת כלי הרכב החדשים אשר ישמשו כדואר נע, מבטאת את מדיניות החברה להשקיע משאבים כספיים בשדרוג התשתיות שלה, במטרה לשדרג את שירותי הדואר הניתנים ללקוחות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il