TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ישראכרט מקדימה את השוק ומאיצה את תהליכי פיתוח הקוד בארגון ע"י פלטפורמת ה-Low code של Mendix‎‎


צילום: תמי בר שי
קבוצת האשראי המובילה והגדולה בישראל, ישראכרט, יוצאת במהלך להאצת תהליכי פיתוח הקוד בארגון ומחליטה על מעבר לפלטפורמתLow-code המובילה בעולם.


כחלק מתהליך מודרניזציה רחב של סביבת הפיתוח הארגוניות, בחרה ישראכרט להטמיע את פלטפורמת ה-Low Code המובילה בעולם – Mendix. מטריקס, המייצגת את Mendix בישראל נבחרה להוביל את פרויקט הטמעת הפלטפורמה בארגון פלטפורמת פיתוח מבוססת Low-Code הינה כלי לבניית אפליקציות ללא צורך בכתיבת קוד. פיתוח ב-Low Code מתאפשר בממשק ידידותי וקל לתפעול, באמצעות רכיבי drag-and-drop. זוהי בשורה גדולה לחברות, פינוי משאבים לצמיחה עסקית ולהתמקדות בפעילות הליבה.

מדובר במהלך ראשון בסוגו בארץ הן בפלטפורמה והן בארגון פיננסי גדול כמו ישראכרט שהולך על מהלך של שימוש בפלטפורמת Low code. מערכת זו עתידה להחליף מספר מערכות קיימות והיא תכלול מגוון רחב של כלים דיגיטליים יעילים ופשוטים לתפעול בכל הקשור למכירת מוצרים ללקוחות החברה.

השדרוג הטכנולוגי יתאפשר בין היתר גם באמצעות הטמעת פלטפורמת Mendix לפיתוח אפליקציות בטכנולוגיית Low Code בארגון. Mendix מאפשרת לחברות סביבה פרודוקטיבית וידידותית לפיתוח אפליקציות, יישומים, ותוכנות בצורה מהירה נוחה ומאובטחת. Mendix דורגה בשנים האחרונות כמובילה בתחום פיתוח אפליקציות בסביבת Low Code ובקטגורית ה-Multi Experience Platforms, בפרט בדירוגי Gartner ו-Forrester.

מטריקס נבחרה להוביל ולהטמיע את הפלטפורמה בישראכרט מקצה לקצה, לצד יישום ופיתוח מערכת לניהול תהליכי מכירה שתהיה ראשונה מסוגה. במסגרת הפרויקט מטריקס תשלב את חברת טוקנדיקס (TOCnDix) וכן מומחי מוצר מחברת Mendix העולמית. מערכת ניהול המכירה החדשה תוקם כמערכת רב ערוצית, דיגיטלית, בחוויית לקוח מתקדמת והיא תשמש את נציגי המכירות בשלב הראשון, (ובעתיד תורחב גם לשימוש עצמי לנציגי שטח ולקוחות בערוצים המתאימים.

גיל טמיר, סמנכ"ל טכנולוגיות של ישראכרט: "אנחנו ממשיכים לבנות פלטפורמה פיננסית, דיגיטלית, מבוססת Data שתאפשר לישראכרט לעשות את קפיצת המדרגה העסקית הנדרשת בעת הזו. אנחנו בפתחו של פרויקט הכולל שדרוג סביבת הפיתוח שלנו ושעתיד להשפיע לא רק על האופן שבו אנחנו מפתחים תוכנה, אלא על היכולת שלנו לתת מענה לצרכים העסקיים, בהם הקמת הפלטפורמה הפיננסית, ב-Time to market מהיר יותר מתמיד, תוך דגש על חווית משתמש של עובדי החברה ושל לקוחות הארגון.


הטמעת Mendix בישראכרט תאפשר לנו שימוש חוזר בקוד בסביבת העבודה של עובדי החברה, לצד קיצור זמן העבודה המוקדש לתחזוקת המערכות אשר יסייעו לנו לעשות את עבודתנו בצורה יעילה יותר ולהמשיך להעניק ללקוחותינו מגוון רחב של שירותים מתקדמים. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם מטריקס, המובילה בעולמות הטכנולוגיה בשוק הישראלי, ועובדים עם המומחים הטכנולוגיים של מטריקס, טוקנדיקס ו Mendix באופן צמוד. אני צופה שנרחיב את השימוש בפלטפורמה ונהנה מיכולותיה כבר בעתיד הקרוב ".

אורן יוסף, VP פתרונות אינטגרציה ודיגיטל פיננסי במטריקס: "שימוש בפלטפורמות Low Code מאפשרות לארגונים לספק בצורה אג'ילית ומהירה פתרונות דיגיטל מתקדמים ללקוחותיהם בארגון ומחוצה לו. בתקופה זו שבה הנגשה דיגיטלית של יכולות עסקיות הינה אחד מהנכסים החשובים בארגון על מנת לעמוד בתחרות ולספק את הצרכים העסקיים. מטריקס גאה להיות שותפה ולהוביל יחד עם ישראכרט את ההטמעה הראשונה של פלטפורמת ה-Low code של Mendix המובילה בעולם.


מטריקס, שהוגדרה ע"י STKI גם השנה כמובילת השוק הישראלי בהובלת פרויקטים מבוססי פלטפורמות Lowcode, מתמחה ביישום והטמעה של פלטפורמת Mendix בארגונים ובנייה של מערכות מותאמות לארגון על בסיס הפלטפורמה. אני צופה כי חברות נוספות יבחרו בזמן הקרוב להתייעל ולעבור לפיתוח ב Low code, זוהי מגמה עולמית שמתחילה לתפוס תאוצה על ידי מספר ארגונים מובילים בישראל"

דוד שולמן, מנהל פעילות עסקית של Mendix בישראל, מדינות אגן הים התיכון ומזרח אירופה: "אנחנו שמחים להרחיב את הפעילות שלנו בישראל ולשמוע על עוד חברות מובילות במשק שהחליטו להתקדם לפיתוח אפליקציות בפלטפורמת Low Code ובחרו Mendix כפלטפורמה המתאימה עבורם. נמשיך לפעול בנחישות רבה על מנת להביא את בשורת ה-Low Code לארגונים במשק, בצורה שתסייע להם לפנות את משאביהם להתמקדות בפעילות הליבה וצמיחה עסקית. אנחנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת האשראי המובילה בישראל וסבורים כי מומחי הטכנולוגיה של מטריקס ינווטו את הספינה בצורה מקצועית, אדיבה וחכמה לכדי מיקסום התועלות העסקיות של ישראכרט".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il