TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

דו״ח Okta: זום ממשיכה בצמיחה הגלובלית המהירה


ZOOM LEARNING
על פי דוח Businesses at Work של Okta, ענקית שיחות הווידאו צמחה השנה ב-231% בכמות המשתמשים הייחודיים
עם צמיחה משנה לשנה של 37% ב-APAC וצמיחה של 45% ב-EMEA. בישראל עלה השימוש בזום במהלך ה׳סגר השקט׳ האחרון, לעומת תקופת טרום הקורונה, ב-3,516%

זום ממשיכה להגיע למשתמשים חדשים ברחבי העולם, על פי דוח העסקים בעבודה של Okta לשנת 2022. בעוד ארגונים מנווטים בתקופה של טרנספורמציה מהירה, הדו"ח של Okta יצא לבחון את היישומים שממלאים תפקיד בסיסי ומאפשרים שיתוף פעולה וחדשנות בעבודה. לפי הדו"ח, האימוץ של זום נמשך ואף התרחב באזורים מסוימים כמו APAC ו-EMEA (אירופה והמזה״ת) ובמגזרי החינוך והטכנולוגיה. Okta היא מובילה עולמית בתחום של ניהול משתמשים, אימות משתמשים וניהול זהויות. הנתונים החדשים מתפרסמים במקביל לפרסום סקר שערכו קבוצת פלאפון, Yes ובזק בינלאומי שמראה כי זום ממשיכה לככב גם בישראל.

בין ממצאי הדו"ח - זום היא:

● בין חמש האפליקציות המובילות בשימוש, מדורג לפי מספר לקוחות
● האפליקציה בעלת הצמיחה הגבוהה ביותר ב-APAC, מדורגת לפי משתמשים ייחודיים
● בשימוש על ידי 45% מלקוחות Microsoft 365 של Okta

בעוד ארגונים ברחבי העולם מחפשים יישום וידאו שמאפשר להם תקשורת חלקה, זום הפכה לאפליקציה שאליה הם פונים. הדו"ח מציין כי "פלטפורמת שיחות הווידאו של זום ממשיכה להרקיע לשחקים ומתגאה בצמיחה של 37% משנה לשנה ב-APAC ו-45% ב-EMEA.

מבחינתה של Okta זום מצטרפת לרשימת היישומים החזקים המיועדים לעידוד שיתוף הפעולה בין אנשים, יחד עם Google Workspace ו-Slack, שזכו במספר רב של לקוחות חדשים ברחבי APAC ו-EMEA. השלישייה, מציינת הדו"ח, "מספקת פונקציונליות ושימושיות מתקדמות שחברות רואות יותר ויותר כבסיס לשיתוף פעולה".

זום נפוצה בתעשיות שונות

בין אם הם משתמשים בטכנולוגיית שיתוף פעולה כדי להקים כיתה היברידית, לשפר את שירות הלקוחות או לספק טיפול רפואי וירטואלי, משתמשי זום של היום מגיעים ממגוון רחב של תעשיות. ממצאי הדו"ח משקפים מגוון זה, כפי שהוא אומר, "הפופולריות של זום בולטת עוד יותר במגזרי הבריאות והתרופות, הפיננסים והבנקאות, החינוך והמלכ"רים, שם היא מדורגת כאפליקציה השלישית הכי פופולרית".

הממצאים של Okta התחדדו גם בשני מגזרים ספציפיים: חינוך וטכנולוגיה. "החינוך מתמקד בשיתוף פעולה עם Google Workspace וזום. הצמיחה המתמשכת של זום ברמת המשתמש הייחודית מרשימה בהתחשב בכך שדוח העסקים בעבודה (מהבית) שלנו לשנת 2020 ציין כי בקרב לקוחות במגזר החינוך, ב-23 במרץ 2020, הייתה צמיחה ב-Zoom של 1941% בהשוואה ל-28 ימים לפני... וכמובן זום המשיכה למשוך משתמשים”.

בתעשיית הטכנולוגיה, חברות ממוקדות שיתוף פעולה עזרו להניע את אימוץ האפליקציות. "בקרב מגזר הטכנולוגיה, אנו עדיין רואים צמיחה חזקה משנה לשנה בשלישיית כוח שיתוף הפעולה שהזכרנו: Google Workspace ב-32%, זום ב-33% ו-Slack ב-34%", מוסיף הדו"ח.

זום בטופ 5 כבר פעמיים ברצף

כאשר הוערכה לפי מספר הלקוחות הכולל, זום שוב תפסה את המשבצת החמישית מבחינת פופולריות. זה חלק מקומץ יישומים שחוו צמיחה מדהימה במהלך השנה האחרונה, כפי שמציין הדו"ח, "האפליקציות הפופולריות ביותר שלנו כל כך חמות שתשע מתוך 15 הגדילו את בסיס הלקוחות של Okta ב-30% או יותר משנה לשנה. זום צמחה ב-36%".

כאשר בחנו פופולריות על סמך משתמשים ייחודיים, הדוח של Okta מצא שהצמיחה של זום הוכיחה את עצמה כעקבית. "זום הגיע לעלייה מרשימה של 42% משנה לשנה [במשתמשים ייחודיים], אפילו לאחר הצמיחה של 195% ב-2020", נכתב בדו"ח.

גדילה גם בישראל

גם בשוק הישראלי, מסמנת זום גדילה משמעותית. סקר שערכו קבוצת פלאפון, Yes ובזק בינלאומי הראה שזום ממשיכה לככב גם בארץ. “בסגר הראשון, רובנו התוודענו לתופעה החדשה של פגישות וידאו באמצעות הזום. ומאז השימוש באפליקציה רק הולך וגובר. עוד בסגר הראשון רשמה זום עלייה של 3,083% במספר המשתמשים היומי, עלייה של 3,519% בסגר השני, ועלייה של 4,260% בסגר השלישי - כל זאת לעומת תקופת טרום הקורונה.

״בהשוואה לתקופה שלפני תחילת הסגרים האחרונים בחסות האומיקרון, חלה עלייה של כ- 22% במספר המשתמשים היומי וזה קורה מסיבה פשוטה הזום הפך לחלק מחיינו״. על פי הסקר, השימוש בזום במהלך ה׳סגר השקט׳ לעומת תקופת טרום הקורונה עלה ב-3,516% והוא דומה לשימוש בתקופת הסגר השני.


אודות זום NASDAQ: ZM
Zoom Video Communications, Inc. מפגישה קבוצות אנשים כדי לבצע יותר דברים בסביבת וידאו ידידותית למשתמש. פלטפורמת תקשורת הווידאו המאוחדת, האמינה, הקלה בשימוש והחדשנית של החברה, מספקת פגישות וידאו, קול, סמינרים מקוונים וצ'אט למחשבים נייחים, סמארטפונים, מכשירים ניידים ומערכות חדרי ישיבות. זום עוזר לארגונים ליצור חווית תקשורת מרוממת, עם שילוב יישומים עסקיים מובילים וכלים למפתחים ליצירת זרימת עבודה בהתאמה אישית. זום, שנוסדה בשנת 2011, ממוקמת בסן חוזה, קליפורניה, עם משרדים ברחבי העולם. בקרו ב- zoom.com ועקבו אחרי @zoom_us.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il