TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בי-אביב (Be-Aviv) מקבוצת אביב בראשות דורון אביב ודפנה הרלב מרחיבה את פעילותה בארה״ב


בן הרלב צילום יחצ
'בי-אביב' בהובלת בן הרלב ואייל אפשטיין, השלימה סבב גיוס ראשון של 130 מיליון דולר לקרן חוב מגובה נדל״ן בארצות הברית. מנורה מבטחים ולאומי פרטנרס הם משקיעי העוגן בקרן
בי-אביב מרחיבה את פעילותה בארצות הברית ומקימה קרן השקעות חוב מגובה נדל"ן בארה"ב. החברה השלימה סבב גיוס ראשוני של 130 מיליון דולר בהובלת המשקיעים המוסדיים מנורה מבטחים ולאומי פרטנרס, ומתעדת להרחיב במהלך שנת 2022 את בסיס המשקיעים בקרן.

חברת בי-אביב פועלת בניו יורק משנת 2014 והיא מנוהלת על ידי בן הרלב ואייל אפשטיין. החברה מתמקדת במטרופולין ניו יורק הן בייזום פרויקטים למגורים והשבחה של נכסים קיימים והן בהעמדת אשראי מגובה נדל״ן למגורים.

מאז הקמתה יזמה בי-אביב פרויקטים של דיור להשכרה בעיר ניו יורק והעמידה אשראי מגובה נדלן בסך של כ- 750 מיליון דולר. הניסיון רב השנים של קבוצת אביב בהקמת פרויקטים הנדסיים מורכבים ורחבי היקף בארץ ובעולם, לצד נוכחותם הפיזית של השותפים המנהלים והצוותים המקומיים, אפשרו לבי-אביב לצמוח בקצב מהיר במרוצת השנים האחרונות ולהקים פורטפוליו של נכסי מגורים מניבים לצד פעילות חוב ענפה, מגובה בנכסי נדלן.

לדברי בן הרלב, מייסד ושותף 'בי אביב': " אסטרטגית ההשקעה של הקרן תמשיך את מדיניות ההשקעה הקיימת, אשר הניבה עד עתה תשואה דו ספרתית, והיא מתבססת על תחום ההתמחות של הקבוצה במטרופולין ניו-יורק - נכסי נדל״ן למגורים, אשר להם פרופיל סיכון נמוך משמעותית ממסחר, משרדים וממלונאות.
כ- 75% מהאשראי שיועמד על ידי הקרן יגובה בנכסי מגורים ו-70% מהאשראי שיוקצה יהיה לנכסי נדל״ן במטרופולין ניו-יורק: האזור הגיאוגרפי בו הקבוצה מתמחה, ואשר בו משרדיה ממוקמים. הקמת הקרן המתמחה במתן חוב מגובה בנכסי נדל״ן למגורים, הינה חלק מהתוכנית האסטרטגית של בי-אביב להרחיב את הפעילות בה החברה מתמחה ובד בבד להרחיב את שיתופי הפעולה הפוריים שיש לקבוצה עם מוסדות פיננסים וגופים מוסדיים. פעילות הקרן תסייע בשיפור הליך העמדת האשראי לבסיס הלקוחות הקיים והרחבת בסיס הלקוחות של הקבוצה בארצות הברית".

לדברי עוזי לוי, מנכ״ל מנורה מבטחים נדל״ן: ״״קבוצת אביב היא מעמודי התווך של עולם הנדל"ן בישראל. לקבוצה ניסיון ארוך שנים בארץ, בחול בכלל ובארצות הברית בפרט. למנורה מבטחים קשר ארוך וטוב עם הקבוצה. עסקה זו מצטרפת לשורה של עסקאות רבות אותן ביצעה מנורה מבטחים בתחום הנדל"ן בחו"ל ובישראל בשנה האחרונה. הקרן תאפשר למנורה מבטחים להגדיל את החשיפה לאשראי המגובה בנדל״ן למגורים בניו יורק ולהשביח את תשואת תיק הנכסים של לקוחות ועמיתי החברה״.

לדברי אבי אורטל, לאומי פרטנרס: ״לקבוצת לאומי וקבוצת אביב למעלה מחמישה עשורים של עשייה משותפת ופורה, ואנו שמחים להמשיך בשיתוף פעולה זה. לאומי פרטנרס פעילה מזה מספר עשורים בשוק האשראי בארה״ב בכלל ובניו יורק בפרט. שתי הקבוצות עובדות ביחד בשוק האמריקאי החל משנת 2014, כאשר שיתוף הפעולה אף העמיק בתקופת משבר הקורונה. בתקופה זו בי-אביב ולאומי פרטנרס העמידו אשראים שהניבו תשואות דו ספרתיות ולפיכך אני רואה בקרן זו המשך ישיר לעבודה המשותפת. אני משוכנע שקרן החוב של בי-אביב יחד עם שותף ותיק כמו מנורה מבטחים תאפשר לחזור על ההישגים שהושגו, וזאת לצד הרחבת היקף פעילות החוב מגובה נדל״ן בשוק האמריקאי״.

אודות בי אביב:
בי אביב הוקמה בשנת 2014 על ידי קבוצת אביב, בן הרלב ואייל אפשטיין אשר מתגוררים בניו יורק ומנהלים את הפעילות. החברה מתמחה בהשקעות מגובות בנכסי נדל״ן למגורים באזור מטרופולין ניו-יורק.

אודות בן הרלב
בן הרלב הוא רואה חשבון בעל רקע נדל״ני אשר החל את הקריירה המקצועית שלו בפירמת Ernst & Young שם התמקצע בביקורת של חברות נדל״ן בארץ ובחו״ל. לבן תואר ראשון בחשבונאות ותואר שני בנדל״ן מאוניברסיטת NYU. בן מתגורר בניו יורק משנת 2013.

אודות אייל אפשטיין
אייל אפשטיין הוא כלכלן אשר החל את הקריירה המקצועית שלו באגף התקציבים באוצר שם מילא שורה של תפקידים הקשורים בליבת כלכלת ישראל. בתפקידו האחרון שימש כמשנה לממונה על התקציבים והיה אחראי על תחום הפיסקלי, שוק ההון וגיבוש תקציב המדינה. במקביל שימש כחבר מליאה של הרשות לניירות ערך. אייל מתגורר בניו יורק משנת 2013.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il