TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Google Cloud הכירה ב-WideOps כמרכז הדרכה רשמי מטעמה ושמו: "וויידאופס אקדמי"


טל מוריס. צילום: הדר ברל
החברה נבחרה כשותפה להכשרות של גוגל קלאוד
מרכז ההדרכה החדש של חברת וויידאופס (WideOps), המספקת מגוון שירותים ופתרונות בתחום הענן, אשר פועל תחת השם "וויידאופס אקדמי" (WideOps Academy), הוכר רשמית כמרכז להתמחות במקצועות הענן של גוגל (Google Cloud Authorized Training Partner). וויידאופס נבחרה כשותפת ההדרכה של גוגל לאחר שהוכיחה מקצועיות וביצועים איכותיים במתן שירות לארגונים שעובדים עם הענן של גוגל, מתוקף היותה שותפת פרימייר בכירה של גוגל בענן. כמו כן, וויידאופס עמדה בכל הדרישות של גוגל בכדי להיות מרכז הדרכה בסטנדרטים גבוהים, וכחלק מכך הכשירה צוות מדריכים שהתמקצע למטרה זו.

במסגרת השותפות, מרכז ההדרכה החדש יציע קורסים והדרכות בעולמות הענן של גוגל:
ארכיטקטורת הענן, דבאופס, אבטחת מידע ,ענן היברידי, נטוורקינג, פיתוח בסביבת הענן, שיפור ביצועים ועלויות ודאטה. הקורסים יתקיימו באופן היברידי, אונליין וכן במשרדי גוגל ומשרדי וויידאופס. את ההדרכות יעבירו עובדים בכירים של וויידאופס שהינם מומחים בתחום הענן של גוגל והוסמכו על ידי גוגל כמדריכים מורשים (Authorized Trainer). בשונה מתוכניות הדרכה אחרות שקיימות כיום, מדובר במרצים שעוסקים בפועל בתחום בשגרת היום יום שלהם ולא רק מלמדים אותו באופן תיאורטי בכיתה.

בראש פעילות "וויידאופס אקדמי" תעמוד טל מוריס, אשר מצטרפת לצוות וויידאופס עם ניסיון של שבע שנים בפיתוח, הובלה והטמעה של תכניות הכשרה טכנולוגיות, לצד הובלת קורסים טכנולוגיים בתחומי הדאטה סיינס וסייבר. בנוסף, תנהל מוריס את תחום הגיוס וההשמה בחברה, שכולל בין היתר גיוס אנשי הדרכה, הסמכות צוות שונות והוצאה לפועל של קורסי הסמכה מטעם גוגל קלאוד.

מוריס מספרת כי "המרצים שאנו מספקים למרכז ההדרכה החדש מגיעים מהשטח וזה היתרון שלהם על פני גופי הדרכה אחרים בשוק. הם מתעסקים ב-DevOps ובארכיטקטורה של הענן כחלק משגרת היומיום שלהם, דבר השומר עליהם רעננים וחדים. תוכנית ההדרכה הייחודית שאנחנו מובילים צפויה להכשיר ולייצר את טובי המומחים בתחום הענן של גוגל, ואנחנו שמחים על השקת פעילות נוספת שמצטרפת לסל השירותים הקיים שאנו מעניקים לשוק הישראלי והגלובלי".


אודות WideOps

חברת וויידאופס (WideOps), מספקת מגוון שירותים ופתרונות בתחום הענן לארגונים במגוון ענפים וגדלים. וויידאופס היא שותפת פרימייר, מעמד השותפות הבכיר ביותר של גוגל קלאוד ונחשבת לאחד השותפים הותיקים והגדולים של גוגל בישראל ובאירופה. וויידאופס מספקת ללקוחות מגוון שירותים משלימים ללקוחות Google Cloud Platform (GCP), כגון: תמיכה וסיוע מקצועי עם תכנון ארכיטקטורה, העברת מערכות הלקוח לענן והטמעתם, אופטימיזציה של ביצועים ועליות, יישום פתרונות אבטחה לסביבת הענן ועד פריסה, פיתוח פתרונות יציריתיים וייחודיים בהתאם לצרכי הלקוח וביצוע של פרויקטים חדשניים עם טכנולוגיות AI ו- Machine Learning. צוות המומחים של ווידאופס נחשב לבעל ותק, ניסיון ומומחיות לפתרונות הענן של גוגל עם הסמכות קבועות ותכופות מטעם גוגל.
למידע נוסף: wideops.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il