TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ווישור חברה לביטוח חתמה על הסכמי ביטוח משנה רב-שנתיים עם מבטח המשנה האירופאי Munich Re, מהגדולים בעולם


אמיל וינשל יור ווישור - צלם ערן ירדני
הסכמי ביטוח המשנה היחסיים מול מיוניק רי, נחתמו לתקופה של שלוש שנים בתחום רכב חובה ורכוש אחר, ולשנתיים בתחום ביטוח רכב רכוש



אמיל וינשל, יו"ר ווישור ביטוח: "ביחס לחלק מחברות הביטוח הדיגיטליות בעולם, שילוב הטכנולוגיה המתקדמת שלנו יחד עם הידע והניסיון המקצועי הביטוחי מסייעים לנו לבנות מודל כלכלי יציב ורווחי אשר מוערך גם על ידי מבטחי המשנה המובילים בעולם, שעומדים לצידנו מתחילת הפעילות. אנו שמחים על הבעת האמון מצד מיוניק רי, שהיא ממבטחות המשנה המובילות והאיכותיות ביותר בעולם, בפעילות חברת הביטוח הדיגיטלית ווישור וביכולותיה. מדובר בהסכם רב-שנתי שנחתם עם מעורבותה של New Re Capital Partners ומשלב רכיב מימוני באמצעות מקדמה בסך של כ- 22.5 מיליוני שקלים על חשבון עמלות צפויות. מהלך אסטרטגי זה מבסס את התשתית להמשך התרחבותה העסקית עם דגש על המשך צמיחה רווחית של החברה הדיגיטלית גם בשנים הבאות".

ווישור גלובלטק דיווחה היום על מהלך אסטרטגי חשוב של החברה הבת ווישור חברה לביטוח. החברה מעדכנת, כי החברה הבת, חתמה על הסכמי התקשרות רב-שנתיים עם מבטח המשנה המוביל שלה Munich Re, שהינו ממבטחי המשנה הגדולים בעולם, אשר מלווה את ווישור ביטוח כבר מתחילת פעילותה.

על פי ההסכמים שנחתמו, שבהם היו מעורבים גםNew Re Capital Partners , יוגדל שיעור חלקה היחסי של מיוניק רי בפאנל ביטוח המשנה של החברה הבת בענפי הרכב (רכוש וחובה). כמו כן, הוסכם על מימון, בדרך של תשלום מקדמה על חשבון עמלות צפויות לחברה הבת, בסך 22.5 מיליון שקל, לתקופה של 3 שנים, מימון שיישא ריבית קבועה בשיעור של 0.65% לשנה.

הסכמי ביטוח המשנה היחסיים מול מיוניק רי, נחתמו לתקופה של שלוש שנים בתחום רכב חובה ורכוש אחר, ולשנתיים בתחום ביטוח רכב רכוש, כך שתוקפם הינו מיום 1 בינואר 2022 ועד ליום 31 בדצמבר 2024 ו-2023, בהתאמה. עם זאת, סיום כהונתם של שני בעלי השליטה, אמיל ויינשל וניצן צעיר הרים, כנושאי משרה בחברה הבת יאפשרו למיוניק רי (כתנאי ייחודי) סיום מוקדם של הסכמים אלו.

חברת מיוניק רי, שהמטה המרכזי שלה ממוקם בגרמניה, נסחרת בבורסה של פרנקפורט לפי שווי של כ-38 מיליארד אירו. החברה פעילה הן בשוק הגרמני והן בשווקים הגלובליים ונחשבת למבטח משנה איכותי ביותר.

קבוצת הטכנולוגיה והביטוח weSure Global Tech נמצאת בשלבים משמעותיים של צמיחה ופיתוח של עסקיה. ביחס לחלק מחברות הביטוח הדיגיטליות בעולם, קבוצת ווישור גלובלטק מציגה לצד צמיחה מתמשכת מיום הקמתה, מודל עסקי של חברת ביטוח רב ענפית ורב ערוצית אשר מוכיח שהמודל שייצרה מניב גם רווח נקי בשורה התחתונה תוך זמן יחסית קצר. החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם צמיחה משמעותית בהכנסות מפרמיות ברוטו שהורווחו לכ-201.2 מיליון שקל ועם רווח כולל לפני מס של כ-11.5 מיליון שקל שמהווה תשואה על ההון לפני מס של חברת הביטוח בשיעור של כ- 19% במונחים שנתיים.

הקבוצה השיקה את פעילותה העסקית בשנת 2018, ונוסדה על ידי אמיל וינשל וניצן צעיר-הרים, שניהם בכירים בענף הביטוח הישראלי עם ניסיון של למעלה משני עשורים בתעשיית הביטוח והפיננסים. החברה וחברות הבנות שלה הוקמו מתוך מטרה להוביל את המהפכה הדיגיטלית והטכנולוגית, שמתרחשת בשנים האחרונות כמעט בכל תחומי החיים, גם לתחום הביטוח השמרני, תחילה בישראל ובהמשך גם למדינות נוספות בארה"ב. מטרת הקבוצה, הפועלת בתעשיית ה-Insure-Tech הצומחת, היא להפוך את מוצרי ענף הביטוח, הנתפסים בעיני הציבור כמורכבים וסבוכים, למוצרים בעלי אופי אינטואיטיבי ופשוט יותר, עם חווית רכישה וניהול שוטף אשר יכולים להיעשות על-ידי הלקוח עצמאית באופן מקוון, עפ"י תפיסת "Mobile First". המטרה היא להנגיש את תחום הביטוח כך שיהיה זמין 24/7, בממשקים שקופים וגמישים לציבור הלקוחות, באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות שונות, תהליכים מונעי מידע, יכולות ניתוח מידע והטמעת אלגוריתמים "חכמים" בתהליכים שונים בעולם הביטוח, המפחיתים את השימוש במסמכים וטפסים מודפסים, בצורה יעילה ואפקטיבית לטובת הלקוח.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il