TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

טראקנט מעמיקה את פעילותה ברומניה


טראקנט
חתמה על הסכם עם חברת KYNITA מרומניה שלה מאות נסיעות בשנה ברחבי היא פועלת בתחום הכימיה
בעבור כל תכנון משלוח שיתבצע על ידי פלטפורמת טראקנט, תשלם החברת סך של כ-5 יורו.

כל התאמה חכמה שתתבצע על ידי מערכת ההתאמות האוטומטית של פלטפורמת טראקנט, תשלם החברה סכום נוסף בשיעור של כ- 5% ממחיר המשלוח.

לדברי מר חנן פרידמן מייסד ומנכל החברה: "המטרה שלנו לחדור לכמה שיותר לקוחות באירופה בתחומים שונים המשתמשים בשרותי משנה להובלה והיתרון הגדול שיכירו את המערכת והפתוח הייחודי של טראקנט, הפעם חתמנו על הסכם עם חברה מרומניה הפעילה ברחבי אירופה ולה מאות נסיעות בשנה."


ישראל, 16 לינואר 2022 - (ת״א: טראנ) טראקנט, חברת טראקנט שמחה לעדכן כי חתמה היום על הסכם עם חברת SRL KYNITA מרומניה לשימוש בפלטפורמת טראקנט לתקופה של שנה אחת החל מה- 1.2.2022, מתוכה 30 יום לתקופת ניסיון ללא תמורה.


תקופת ההסכם תוארך מאליה לשנה נוספת בכל פעם אלא אם יודיע מי מהצדדים על רצונו שלא לחדש את תקופת ההסכם.


לאחר תקופת הניסיון ישלם הלקוח בגין השימוש בפלטפורמת טראקנט סך של כ- 5 יורו בגין כל הזמנת הובלה ברומניה או בינלאומית, שמבוצעת באמצעות פלטפורמת החברה.


בנוסף החברה עודכנה שלאחר תקופת הניסיון תחתם תוספת להסכם לפיה על כל התאמה חכמה שתבוצע באמצעות פלטפורמת טראקנט תגבה החברה מקבלני ההובלה הרשומים במערכת סך של כ- %5 מעלות ההובלה.


למיטב ידיעת החברה, הלקוח הינו יצרן של מדללים, ממיסים, דבקים, חומרי חיטוי, ופתרונות נוספים בתעשייה הכימית תוך התמקדות בתעשיית הרכב ולהערכת החברה צורך מאות הובלות בשנה.


בהסכם התחייב הלקוח ליידע את ספקי שירותי ההובלה הקשורים עמו על שימושו בפלטפורמת טראקנט ולסייע בתקשורת עימם לשם רישומם בפלטפורמת החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il