TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אורה אייר – נכנסת לשוק חדש בעידן הקורונה ומעבר:


אורה סמארט אייר
זכייה בפיילוט של משרד החינוך עבור התקנת מערכות החברה בבתי ספר באזור ירושלים
החברה מתכבדת לעדכן כי היום, ה-5 בדצמבר, 2021 הודיע משרד החינוך לחברה על זכייתה במכרז עבור אספקת מערכות לטיהור אוויר בכיתות לימוד ב- 50-100 בתי ספר ברחבי ירושלים בהיקף של כ-1.6 מיליון ש"ח כולל מע"מ ("המכרז").
במסגרת המכרז התחייבה החברה לספק שירותי תחזוקה ואחריות למערכות למשך 12 חודשים, כולל החלפת מתכלים.
להערכת החברה, מטרתו של המכרז היא להוות פיילוט לבחינת האפשרות להרחבת פריסת מערכות טיהור אוויר לכלל כיתות הלימוד וגני הילדים בארץ שבאחריות משרד החינוך. בהקשר זה יוער כי, נכון למועד דיווח זה, החברה טרם מיצתה את כושר הייצור המקסימאלי של קו הייצור של החברה.
עוד יוער כי להערכת החברה, יש לה יתרון יחסי לעומת מתחרים זרים, בהתמודדות במכרזים מקומיים של משרדי הממשלה, בין היתר, בשל העובדה שהחברה מפתחת ומייצרת את מוצריה בישראל ויש ביכולתה לעמוד בטווחי אספקה מהירים.
אביעד שניידרמן, מנכ"ל אורה אייר אומר:
אנחנו שמחים שמשרד הבריאות ומשרד החינוך החליטו לצרף את מערכות החברה לקו הקדמי של המלחמה בקורונה. השימוש במערכות החברה יהוו כלי נוסף לקובעי המדיניות לצמצום מהלכים קיצוניים כדוגמת סגר מלא. בארה"ב ובגרמניה אנחנו נתקלים במכרזים רבים לבתי ספר, גנים ומוסדות חינוך עבור מערכות לניטור וטיהור אוויר בכיתות הלימוד. בסופו של דבר, כ-2.5 מיליון תלמידים ומורים בישראל פוקדים בכל יום את כיתות הלימוד הצפופות ומשרד החינוך רוצה להגן עליהם בכל האמצעים האפשריים, כמו גם לדאוג שמערכת החינוך לא תהווה מוקד האצה של התפרצות הווריאנטים השונים. כיום ברור שמסיכות הן פתרון חלקי בלבד, לילדים הרבה יותר קשה ללבוש מסיכה במשך כל 9 השעות הנוכחות שלהם בבית הספר, אגב כמעט אף מבוגר לא עושה את מה שאנחנו דורשים מהילדים שלנו - יום שלם לא להוריד את המסיכה מהפנים. לגבי החיסונים, ברור לכולם שחיסון הילדים יתקדם לאט יותר בתקווה שיתקרב לאחוזי החיסון של המבוגרים, מה גם שעדיין לא ברור האם הם יהיו תקפים לווריאנט החדש - האומיקרון ולמוטציות עתידיות של הווירוס. לאור העובדה כי גני הילדים והכיתות בישראל הם מהצפופים ביותר ביחס למדינות ה־OECD, משרד החינוך מבין שהוא לא יכול להישאר מאחור במאמץ המדינתי נגד הנגיף ועליו לפעול במרץ לשילוב שכבת ההגנה האקטיבית בצורת מערכות החברה אשר הוכחו באופן חד משמעי ככאלה שמספקות את הפתרון.
פעם אחר פעם נשאלנו מדוע השקענו כסף רב ביצירת יכולות ייצור בכמויות גדולות, דחיפות האספקה שהציב משרד החינוך בישראל , כמו גם מכרזים אחרים שאנחנו מגישים אליהם, מראים שקצב הייצור והאספקה מהירה הפכו לאס החדש בעולם.

אודות אורה סמארט אייר

החברה עוסקת בפיתוח, שיווק ותפעול פלטפורמות לטיהור אוויר בסביבה התוך מבנית וניטור אוויר בישראל ובמדינות נוספות בחו"ל. לחברה מוצר מוביל בשם Aura Air ומוצר נוסף Aura Air Mini. החברה ייצרת את מוצריה במפעלי קבוצת בית אל בארץ ועתה גם בארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il