TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Techstars, רשת האקסלורטורים הבינלאומית, משיקה את פתיחת המאיץ השני לשנת 2021 בישראל


תמונה קבוצתית, קרדיט: חנה טייב
Techstars Tel Aviv 2021, 12 חברות סטארט-אפ נבחרו להשתתף באקסלרטור מבוסס המנטורינג בתל אביב
18 באוקטובר, 2021 – 13 בינואר 2022
רשת האקסלקטורים העולמית Techstars, שלה כ-50 תכניות בינלאומיות בוורטיקלים שונים מכריזה על תחילת תכנית האקסלרטור השנייה לשנת 2021.
התכנית החלה ב-18 באוקטובר ותיסגר בשני אירועי דמו דיי. בתאריך ה-3 בינואר יתקיים אירוע דמו דיי פיזי, ובתאריך ה-13 בינואר יתקיים אירוע דמו דיי וירטואלי. התכנית תימשך 13 שבועות ובה כל אחת משתים עשרה החברות שהתקבלו לתוכנית תקבל השקעה של עד 120 אלף דולר. בנוסף, החברות יקבלו הדרכה ממנטורים מקצועיים בעלי שם עולמי, יכירו אנשי מקצוע רבים, יקבלו גישה לרשת העולמית של טקסטארס וייחשפו לקשרים עם גורמים עסקיים בחו”ל, משקיעים מובילים מרחבי הגלובוס ולחברות בינלאומיות.
מנהלת התכנית בישראל היא הילה אוביל ברנר, יזמית סדרתית אשר הקימה שלוש חברות, בהן WhiteSmoke המציעה פלטפורמה לעריכה והגהה של טקסטים באנגלית ונסחרת כיום בבורסה, את הארגון החברתי- התנדבותי, "יזמיות", אשר תומך ומקדם נשים יוזמות בתעשיית הייטק, וכן ניהלה בעבר את התכנית המשותפת של ברקליס ו-Techstars בישראל.
Techstars פועלת בישראל כבר למעלה מ- 5 שנים, ומשתפת פעולה עם יזמים, מומחים, מנטורים, בוגרי אקדמיה, משקיעים, מנהיגים עסקיים ושותפים תאגידיים כדי לסייע לסטארטאפים לצמוח. היא מפעילה כ- 50 מאיצים ברחבי העולם, תמכה בכ- 2,620 סטארטאפים, בינהן 16 חברות "יוניקורן".
מנהלת התכנית בישראל, הילה אוביל ברנר, מסרה: "אני נרגשת לקראת פתיחת המחזור השני של האקסלרטור לשנת 2021. זו הפעם הראשונה ברשת העולמית שבה פותחים שתי תוכניות מקומיות של האקסלרטור באותה השנה. אני רואה בכך הבעת אמון אמיתית בתוכנית המקומית , האקוסיסטם הישראלי ובסטרטאפים הישראלים . זוהי הזדמנות מופלאה ל- 12 חברות לקחת חלק ברשת הבינלאומית הייחודית של טקסטארס. המשתתפים בתוכנית יקבלו הזדמנות להכיר וללמוד מאנשי מקצוע מובילים בתחומם."
להלן רשימת החברות אשר נבחרו להשתתף באקסלרטור:
Agado Live - תל אביב, ישראל. מייסדים: גילי ירון CPO , ויטלי תבור CTO, צח תבור CEO.
הדור הבא של פלטפורמת וידאו אינטראקטיבית המאפשרת להעביר פעילויות וירטואליות באפקטיביות ובScale.
החברה מספקת כלי ויזואלי לבניית נוכחות וידאו אינטראקטיבית ייחודית. בעידן בו פעולות רבות עברו להתבצע בצורה וירטואלית ברשת, מציעה Agado Live פלטפורמה המאפשרת לעצב וליצור אפליקציית וידאו דו-כיוונית תוך שימוש בעורך ויזואלי הנמצא בסביבת ענן ועובד בשיטת Drag & Drop. הזרמת הווידאו של Agado Live מותאמת לצרכי וידאו שונים ולרחבי פס בנפחים שונים. כליי אינטליגנציה מלאכותית מספקים למנחים ולמשתתפים בשידור הווידאו פידבק בזמן אמת ומצביעים עבורם על ניואנסים ומחוות של תקשורת בינאישית.
Autority.io - קיטו, אקוודור. מייסדים: חואן ברננדו פרואנו CEO, גוליארמו קונסה אסטבן CTO, דייגו מרטין קוניאונס CFO.
החברה מפתחת אפליקציה חינמית המרכזת את כל שירותי תחזוקת הרכב במקום אחד. דרכה יכולים המשתמשים להתייעץ עם מומחי רכב, לשלם על שירותי רכב או לחדשם ולקבל תזכורות עם טיפולים שעליהם לבצע, דוגמת החלפת צמיגים. שימוש באפליקציה יכול לחסוך למשתמש מאות דולרים בשנה, לייעל את מלאכת תחזוקת הרכב ואף לייצר היסטוריה דיגיטלית שלו. המודל העסקי של החברה הוא גביית עמלה של 5% מכל תהליך תשלום המתבצע דרך האפליקציה.
Binsight- תל אביב, ישראל. מייסדים: גלעד מור-חיים CEO, אור בר-טל CTO.
Binsight נוסדה במטרה ליצור שינוי משמעותי במקטע הכי קריטי היום במעגל הצריכה, מקטע הכולל קניות וניהול מזון לבית. מקטע שיש בו חלל ולרוב אינו מנוהל.
באמצעות שילוב בין טכנולוגיה מבוססת בינה מלכותית וכלים התנהגותיים, המערכת מנטרת את דפוסי הצריכה של המשתמשים, מזהה בכל רגע נתון אילו מוצרים קיימים, מתי הם עומדים להגמר ואילו מוצרים צריך לקנות, ובכך פותחת מגוון מדהים ורחב של אפשרויות, החל מקניות אוטומטיות וכלה בהמלצות אישיות על מתכונים, בהתבסס על העדפות אישיות, תוקף, דיאטה, בריאות ועוד…
באמצעות מידע צרכני ייחודי זה, Binsight עוזרת לצרכנים לחסוך המון כסף, זמן, מטרד, ובאופן ישיר לצמצם בזריקת מזון.
EyeKnow - תל אביב, ישראל. מייסדים: תומר שגיא CEO, אליה שטרסר- ראש תחום הנדסה.
איתור ומניעת אלימות והזנחה אצל חסרי ישע ע"י שימוש בבינה מלאכותית ומצלמות אבטחה.
החברה מייצרת פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המסייעת למנוע פגיעה באוכלוסיות חלשות כילדים וקשישים, תוך הסתמכות על מצלמות אבטחה. כך נותנת החברה מענה לחוסר היכולת לנטר את בריאותם ובטיחותם של השוהים במוסדות, החשופים לסכנות של טיפול לא ראוי, אי עמידה בכללי טיפול ומקרים של הזנחה, התעמרות או התעללות - שפעמים רבות מתרחשים מתחת לרדאר. מערכת הבקרה המאובטחת של EyeKnow מנטרת כל מטפל ומטופל במוסד, מנתחת את התנהגות המטפל ואת האינטרקאציות שלו עם המטופל ומגיעה לתובנות המוצגות לבני המשפחה בדאשבורד ובאפליקציה. המוצר, המבוסס על מודלים רשומים שפיתחה החברה, משתלב עם מערכות מעגל סגור קיימות.
EZCheck.me - תל אביב, ישראל. מייסדים: עדי פוירשטיין CEO, יעקב הל-אור CSO .
מערכת רישום נוכחות למפגשים היברידיים.
החברה נותנת מענה לנושא בדיקות הנוכחות בשיעורים - נושא השנוא על ידי תלמידים, סטודנטים, מורים ומרצים כאחד. עידן הלמידה המקוונת וההיברידית מציג אתגר חדש, עקב הקושי לנטר באמינות את נוכחותם של המשתתפים בפלטפורמות הווידאו ובשיעורים היברידיים. EZCheck.me מספקת פתרון המאפשר ניטור נוכחות מהיר ויעיל לשיעורים היברידיים עבור אוניברסיטאות, וובינרים וקורסים מקצועיים.
Insuretax - תל אביב, ישראל. מייסדים: גיא כהן CEO, רון ליקבורניק CTO, ניב רותם COO.
ביטוח מס הוא כלי יקר המוצע על ידי חברות ביטוח מסורתיות רק לתאגידים גדולים ולכן אינו זמין לחברות קטנות יותר, מה שלמעשה הופך אותו ללא זמין לרוב השוק. Insuretax מספקת לאלו ביטוח מס איכותי במחיר הגיוני. החברה פיתחה גישה ייחודית הקוצרת דאטה של ייעוץ מס כדי לקבץ ממנו מידע לאשכולות ולזהות תבניות חוזרות, אותן ניתן למנף לכלי תכנון מס.
optimusQ - תל אביב, ישראל. מייסדים: ליאור וקסלר CEO.
החברה מייצרת פלטפורמה לניהול ואופטימיזציית קמפיינים דיגיטליים אוטומטית. החברה שואפת להביא למהפכה בעולם הפרסום הדיגיטלי ולהנגיש אותו לכל סוגי העסקים. פלטפורמת החברה מאפשרת למפרסמים להתמקד בתהליך הקריאייטיבי בזמן שהיא מטפלת בהפצת המודעות. המוצר עונה על הצורך של הלקוח לקבל One Stop Shop המנהל את כל פעילות רכישת המדיה וניהול הקמפיינים שלו.
Ovvio - תל אביב, ישראל. מייסדים: עופרי וולפוס CTO , נדב בן יצחק CEO, עמית וולפוס CPO.
כלי קולבוריישן לחברות שירותים.
החברה בונה כלים שמטרתם להילחם בנקודות התורפה של מנהלים ועובדים בתעשיית השירותים המקצועיים (משרדי עורכי דין, פירמות ייעוץ, סוכנויות עיצוב וכו'). Ovvio היא מחברת וירטואלית משותפת המאפשרת לעובדים בשירותים אלו לייעל פגישות עבודה ולהקצות משימות, המועברות בצורה אוטומטית לגורמים הרלוונטיים עבורן. בנוסף Ovvio מאפשרת לעובדים לנהל את המידע שלהם על ידי סינון רשימות, משימות וקבצים לאורך פרויקטים שונים.
Renbizz - תל אביב, ישראל. מייסדים: ענת אלג׳ם CEO ,עירד כהן CTO.
רנביז מאפשרת לכל קמעונאי להציע השכרות בעזרת פלטפורמת השכרות הוליסטית.
החברה מגשרת על פער הידע עמו מתמודדים קמעונאים בבואם להכניס מודל שכירות למוצריהם. הפלטפורמה שמפתחת החברה מקטינה את כמויות הזמן, ההון והלוגיסטיקה הדרושים להשכרת מוצרים, על ידי הצעת מודל הוליסטי. Renbizz מאפשרת לקמעונאים להכניס לעסקיהם אפשרות של השכרת מוצרים, לנהל אותה באמצעות הפלטפורמה ואף להיעזר במימון חכם אותו החברה המציעה. בעידן הסביבתי בו אנו חיים צפויה צמיחה משמעותית לעסקים המציעים אפשרויות של השכרת מוצרים או קנייתם מיד שנייה. Renbizz היא הכלי שיכול לאפשר להם לעשות זאת בקלות וביעילות.
reTravel - תל אביב, ישראל. מייסדים: רויטל קריסטל CEO, ניר גורביץ CTO.
החברה מפתחת טכנולוגיה למכירת מוצרי תיירות למיקסום רווחיות ונאמנות הלקוח - יכולת אקוטית במיוחד בעידן הפוסט-קורונה, בו מנסה התעשייה למקסם את רווחיה ולהוריד את הוצאותיה. reTravel עובדת במודל עסקי אשר ברובו מבוסס הצלחה ובעזרת בינה מלאכותית ולמידת מכונה משפרת בצורה משמעותית מכירת מוצרים נוספים. הטכנולוגיה מתאימה את המוצר הרלוונטי ביותר לנוסע, הרגע שבו הוא עשוי לרכוש אותו, וערוץ התקשורת האידיאלי לאותו הרגע.
Sea Analytics - תל אביב, ישראל. מייסדים: עומר ברנד CEO, רוני רביב CTO.
החברה מפתחת פלטפורמה ואלגוריתמים שבכוחם לאסוף כמויות דאטה ו-וידאו גדולות עבור תעשיית הספורט ולבצע אנליטיקת וידאו וניהול ביצועים. למרות המידע העצום שנאסף כיום בעולם הספורט - קיים מחסור בכלים המספקים ניתוח אפקטיבי עבורו. תוכנת Sea Analytics מבוססת הענן אוספת את המידע ממכשירים ומאתלטים, מסנכרנת ומנתחת אותו ומציגה התרחשויות משמעותיות בהתאם להגדרות מאמץ הקבוצה. המאמן יכול לראותם בדאשבורד קל לשימוש, לחלץ מהן מסקנות ולשפר את תפקוד הקבוצה. עוד משמשת המערכת ככלי תקשורת בין האתלטים למאמן ולמועדון וכך מאפשרת מעורבות גבוהה יותר לכל הצדדים.
YieldX - קיסריה, ישראל. מייסדים: יצחק שושנה CEO, עמית רש CTO, לב מיקוליצקי CBO.
מפתחת פתרונות לניהול תהליך הייצור של חלבון מהחי בסביבה נטולת מחלות באמצעות מערכת סנסורים לאיתור מוקדם של מחלות ומניעתם.
החברה מפתחת כלי בינה מלאכותית/אינטרנט לתעשיית החקלאות. בכוחו של הכלי לחזות בהקדם מחלות בעדרים וכך למנוע אותן או להקטין את הפצתן. הכלי אוסף את המידע ומנתח אותו בצורה אוטומטית לחלוטין, ללא כל התערבות אנושית. הוא מספק את כל המידע הדרוש לחקלאי בנוגע לסביבת הגידול ולבעיות בה. כך מקבלת החיה סביבה טובה יותר בעוד החקלאי חוסך כסף ומשאבים ומצליח לייצר תפוקת מזון גבוהה יותר.
פרטים נוספים על האקסלרטור ניתן למצוא באתר: https://www.techstars.com/accelerators/tel-aviv


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il