TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שרת הכלכלה והתעשייה ביקרה במעבר ניצנה


משרד הכלכלה והתעשיה
וקיימה דיון בנושא הרחבת פעילות הסחר עם מצריים באמצעות תנועת סחורות
שרת הכלכלה והתעשייה, האלופה במיל' אורנה ברביבאי, מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה, ד"ר רון מלכא, מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה אוהד כהן ובכירים נוספים קיימו ביקור עבודה במעבר ניצנה בהשתתפות נציגי מכס, מל"ל, רשות שדות התעופה, משרדי החוץ ורוה"מ, במטרה לבחון הרחבת תשתיות במעבר.

במשרד הכלכלה מציינים כי סוגיית מעבר ניצנה עלתה במהלך פגישת השרה ברביבאי עם שר המודיעין המצרי, הגנרל עבאס כאמל, במהלכה ביקש האחרון מהשרה לקדם את האפשרות להרחיב את הפעילות במעבר ניצנה על מנת להגדיל את היצוא ויבוא לסחורות נוספות דרך המעבר כגון מלט (לבן ואפור), ברזל, זכוכית, כימיקלים ועוד. בעקבות זאת, השרה גיבשה תוכנית עם משרד רוה"מ לקדם את הרחבת המעבר והביקור בניצנה הינו חלק מהמאמצים בנושא.

שרת הכלכלה והתעשייה אורנה ברביבאי (יש עתיד):"יש פה שעת רצון, אנחנו נמצאים בנסיבות שהאינטרסים הכלכליים של ישראל ומצרים מתחברים.

יש הבנה שהגשר הכלכלי הוא המנוף להרבה היבטים נוספים, הפוטנציאל קיים ועכשיו צריך לראות איך מממשים אותו. יש לנו אינטרס לייצר ולמקסם את היתרון של מעבר ניצנה לכלכלת שני הצדדים.

הגעתי לכאן כדי להסיר את מגבלות התשתית המשפיעות על הגדלת מספר המשאיות לשטח ישראל ופריקת הסחורות באזור מעבר הגבול."

ממינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה נמסר: כי סך היקף הסחר השנתי עם מצרים עומד על 248 מליוני דולר מתוכם 126 מיליון דולר יבוא ו-122 מיליון דולר יצוא.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il