TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אנויז'ן מדיקל מדווחת על השגת אבן דרך מרכזית בתוכניתה האסטרטגית


אנויז'ן מדיקל
סיימה את הליך הפיתוח של צינור הזנה ייעודי לתינוקות ופגים
החלה בהכנות לניסוי קליני כחלק מהליך קבלת אישור ה- FDA להזנת תינוקות בארה"ב;
החברה צופה כי תוצאות הניסוי יתקבלו כבר בשנת 2022;
ד"ר דורון בסר מנכ"ל ושותף מייסד באנויז'ן מדיקל: "הליך הפיתוח של צינורות הזנה ייעודים עבור תינוקות ופגים הינו פריצת דרך עבור משפחות רבות, מחלקות תינוקות ופגים בעולם כולו. למיטב ידיעת החברה, זוהי הפעם הראשונה בה קיים פתרון הזנה בעל יכולת ניווט עבור תינוקות ופגים."
חברת אנויז'ן מדיקל, המשווקת ומוכרת מערכות ניווט אלקטרומגנטיות מתקדמות המסייעות לצוות הרפואי המטפל בהחדרת צינור הזנה תוך גופי באופן יעיל ובטוח המונע סיכונים וסיבוכים רפואיים, מדווחת כי סיימה את הליך הפיתוח של צינור הזנה ייעודי בעל קוטר המותאם להזנת תינוקות ופגים. מיזעור החיישן הניווט ושילובו בתוך צינור הזנה ייעודי בקוטר של 2 מילימטר הינו הישג טכנולוגי משמעותי.
נכון להיום כ-50% מכלל צינורות ההזנה אשר מוחדרים לתינוקות ופגים מוחדרים בצורה לא נכונה. יצוין כי חשיבות הפתרון של אנויז'ן, המבוסס על מערכת ENvue המשמשת להחדרת צינור ההזנה לגוף בהתבסס על חיישנים ומערכת ניווט, עולה ככל שמתרבים מחקרים המצביעים על הסיכונים הכרוכים בהכנסת צינור הזנה בשיטה ה"עיוורת" שהינה השיטה הרווחת כיום לביצוע ההליך.
מערכת ENvue משמשת להחדרת צינור הזנה לגוף לצורך מתן תזונה למטופלים, בין השאר מורדמים ומונשמים, באמצעות חיישנים ומערכת ניווט. המערכת משווקת כיום ב-17 בתי חולים בארצות הברית.
כ-33 מיליון זונדות מוחדרות למטופלים בכל שנה ברחבי העולם. מאחר ולא קיימות מערכות הנחייה המסייעות לצוות המטפל בבתי החולים, למעלה מ-1.5 מיליון זונדות בשנה (כ-5%) לא מוחדרות למערכת העיכול אלא לריאה, דבר היכול להוביל לזיהום ומקרי מוות.
ד"ר דורון בסר מנכ"ל ושותף מייסד אנויז'ן מדיקל: "אנו שמחים על השגת אבן דרך מרכזית בתוכנית האסטרטגית של החברה. הליך הפיתוח של צינורות הזנה ייעודים עבור תינוקות ופגים הינו פריצת דרך עבור משפחות רבות, מחלקות תינוקות ופגים בעולם כולו. למיטב ידיעת החברה, זוהי הפעם הראשונה בה קיים פתרון הזנה בעל יכולת ניווט עבור תינוקות ופגים. אנו נמצאים בעיצומו של תהליך ההכנה לניסוי קליני בארה"ב במטרה לקבל אישור FDA להזנת תינוקות וצופים כי תוצאות הניסוי יתקבלו כבר בשנת 2022. אנו מאמינים כי מוצר זה יהווה פריצת דרך בטיפול בתינוקות ופגים."

אודות אנויז'ן מדיקל
אנויז'ן מדיקל נוסדה בשנת 2017 ע"י דורון בסר ושי צוקר, והינה חברה העוסקת בתחום המחקר והפיתוח, הייצור והשיווק של מכשור רפואי בתחום ההזנה התוך גופית. אנויז'ן הינה מובילה בתחום ההזנה התוך גופית, המבוססת על מכשור טכנולוגי לניווט אלקטרומגנטי המסייע לצוות המטפל בהחדרת צינור ההזנה למערכת העיכול של המטופל, תוך תצוגת מיפוי ומיקום מדויק של צינור ההזנה על גבי מסך.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il