TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

צ׳קראטק מתקדמת במימוש תוכניתה לבניית תשתית ייצור נרחבת

צ'קראטק קיבלה אישור רשות החדשנות למענק המיועד לפיתוח מערכת להרכבה אוטומטית של רוטור גלגל התנופה
רוטור גלגל התנופה הינו ליבת הטכנולוגיה של צ׳קראטק והיחודיות של מערכת האגירה הקינטית שפיתחה לטובת טעינה מהירה של רכבים חשמליים.

אוטמטציה של תהליך הרכבת הרוטור צפויה להפחית בצורה משמעותית את עלויות המערכת, לאפשר גידול משמעותי בכמויות ייצור ולקצר את זמני האספקה. בכך מהווה האוטומציה צעד חשוב בהערכות החברה לקראת מכירות סדרתיות של מוצריה.

רשות החדשנות אישרה השתתפותה בשיעור של כ-50% מתקציב הפרויקט שיעמוד על 1,818,090 ₪


לדברי בועז וייזר, מנכ״ל צ'קראטק: "אישור רשות החדשנות מעיד על הבעת האמון בפתרון שפיתחה חברת צ'קראטק ובפוטנציאל שלו בשוק שבו אנו פועלים, שוק תשתית הטעינה המהירה לרכבים חשמליים, הנמצא בראשית דרכו אך עם מגמה ברורה של האצה משמעותית בשנים הקרובות.

צ'קראטק מביאה בשורה משמעותית למהפיכת הרכב החשמלי, שהתפתחותה מותנית בתשתית מתאימה, ובפרט תשתית לטעינה מהירה. הפתרון שלנו מאפשר הקמת תשתית טעינה מהירה בכל מקום, גם במקומות בהם תשתית החשמל הינה מוגבלת בהספק.

גלגל התנופה מהווה את ליבת טכנולוגית אגירת האנרגיה הייחודית שפיתחנו. תהליך הרכבה אוטומטית לגלגל התנופה הינו צעד חשוב במימוש התוכניות שלנו, להוזלת עלויות המוצר והערכות ל-ramp-up הייצורי הנדרש, זאת ע"מ להכין את עצמנו לביקוש המשמעותי שאנו צופים למוצרי החברה, בשוק המרתק, התחרותי והמתפתח במהירות, שבו אנו פועלים."


ישראל, 12 לספטמבר 2021 - (ת״א:צקרט) חברת צ׳קראטק מודיעה כי רשות החדשנות העבירה אישור סופי לתמיכתה בפרוייקט פיתוח מערכת להרכבה אוטומטית של רוטור לגלגל תנופה בתקציב כולל של כ-1,818,090₪ ולתקופת ביצוע של שנה. שיעור השתתפות הרשות יעמוד על 50% מתקציב הפרויקט.

אודות צ׳קראטק:

צ׳קראטק (Chakratec) מפתחת ומשווקת מערכות אגירת אנרגיה קינטית המאפשרות הטענה אולטרה-מהירה של רכב חשמלי, ללא תלות בהספק החשמל של תשתית הרשת המקומית. המוצר שפיתחה החברה מבוסס על טכנולוגיה ייחודית ומוגנת בפטנטים, לאגירת אנרגיה קינטית בגלגלי תנופה, והוא ניתן לשילוב בכל אתר שבו תשתית החשמל חלשה ומוגבלת בהספק.

הטכנולוגיה שפיתחה צ׳קראטק, משמשת לחיזוק תשתית החשמל ע"י מערכת אגירת אנרגיה, זאת ע"מ לאפשר הקמת תשתית טעינה מהירה (פחות מ-15 דקות) לרכבים חשמליים. הפתרון של צ'קראטק מאפשר, גם במיקומים בהם רשת החשמל לא מסוגלת לספק את ההספק הנדרש, תפוצה רחבה של נקודות טעינה מהירה. תפוצה רחבה כזו הינה הכרחית ע"מ להתגבר על חסם "חרדת הטווח" ולאפשר האצה של מהפיכת הרכב החשמלי. בכך מערכת אגירת האנרגיה של צ׳קראטק מביאה בשורה חדשה לשוק, כפתרון "ירוק", אמין ובטוח, שהינו בעל עלות כוללת נמוכה משמעותית מפתרונות מתחרים, מבוססי סוללות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il