TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

DP WORLD מדובאי, המתמודדת על רכישת נמל חיפה, תקים נמל מכולות בינלאומי ופארק לוגיסטי באינדונזיה בהשקעה של כ-1.2 מיליארד דולר


חתימת ההסכם באינדונזיה
לאחר ישראל- גם אינדונזיה מצטרפת לדרכון הלוגיסטיקה העולמי
DP WORLD מדובאי, מהמובילות העולמיות בתחום שרשרת האספקה והלוגיסטיקה החכמה, וקבוצת ההשקעות הבינלאומית Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ) חתמו על הסכם ארוך טווח עם Maspion Group, מהתאגידים המובילים באינדונזיה, לבניית נמל מכולות ופארק לוגיסטי בינלאומי במזרח ג'אווה. זאת במטרה לשפר את מעמדה של מזרח ג'אווה כשער מרכזי למסחר באינדונזיה. העבודות על הפרוייקט צפויות להתחיל ברבעון השלישי של השנה בהשקעה כוללת של כ-1.2 מיליארד דולר. כזכור, בימים אלה מתמודדת DP WORLD במכרז לרכישת נמל חיפה, יחד עם תעשיות מספנות ישראל.

ההסכם נחתם בג'קרטה ע"י סולטן אחמד בין סוליים, יו"ר ומנכ"ל DP WORLD וד"ר אלים מרקוס, יו"ר ומנכ"ל Maspion Group ובנוכחות השר המתאם לענייני ים והשקעות של הרפובליקה של אינדונזיה, מר לוהוט בינסאר פנדג'ייטאן, ושר האנרגיה והתשתיות של איחוד האמירויות הערביות, H.E. סוהיל אל מזרואי.

על פי ההסכם, תוקם חברה משותפת ל- DP WORLD, CDPQ ולקבוצת Maspion האינדונזית, השותפות הראשונה מסוגה בתחום התחבורה באינדונזיה הכוללת שותף משקיע זר (FDI) וחברה אינדונזית מהמגזר הפרטי. על פי ההסכם, DP WORLD Maspion East Java תהפוך למפעיל היחיד של נמל המכולות הבינלאומי המודרני בהיקף של עד 3 מיליון TEU. בנוסף, החברות יקימו, בסמוך לנמל, פארק המשלב תעשיה ולוגיסטיקה שישתרע, בשלב הראשון, על 110 דונם עם אפשרות להתרחבות עתידית. הפארק יספק סביבת סחר ברמה בינלאומית לעסקים מקומיים ובינלאומיים ויעזור לקם את הכלכלה וליצור מקומות עבודה באזור.

מאז השקתה לפני ארבע שנים, השותפות של DP WORLD-CDPQ, בהיקף של 8.2 מיליארד דולר, השקיעה בעשרה נמלים ברחבי העולם, בשלבים שונים. השקעה באינדונזיה תאפשר לשותפות להרחיב ולגוון את היקפי הפעילות שלה מבחינה גיאוגרפית ומחינת נתיבי הסחר העולמיים.

סולטן אחמד בין סוליים, יו"ר ומנכ"ל DP WORLD: "השותפות עם קבוצת Maspion הינה נדבך חשוב בפיתוח רשת הנמלים והלוגיסטיקה העולמית שלנו. אינדונזיה מתפתחת במהירות כאחת הכלכלות החשובות בעולם. פרויקט זה ייצור תשתית מודרנית ויעילה יחד עם אזור תעשייה ולוגיסטיקה מתקדם. המודל העסקי והחזון של DP World תואמים את חזונו של נשיא אינדונזיה לעידוד צמיחה כלכלית מהירה יותר באמצעות פיתוח תשתיות סחר, אפשרויות השקעה ויצירת מקומות עבודה."

עמנואל ז'קלו, סגן נשיא בכיר וראש תשתיות ב- CDPQ, אמר: " CDPQ שמחה לבצע את ההשקעה הראשונה של בתחום התשתיות באינדונזיה באמצעות השותפות עם Maspion, בשוק הנהנה מצמיחה חזקה וממגמות מבניות חיוביות. ההסכם החדש מהווה אבן דרך חשובה לפלטפורמה המשותפת שלנו עם DP WORLD ולמיטוב תיק הנכסים האיכותי שלנו שהוכיח את חוסנו בשנה האחרונה, למרות השינויים שעברו על שרשרת האספקה ​​העולמית. "

ד"ר אלים מרקוס, יו"ר ומנכ"ל קבוצת Maspion, אמר: "קבוצת Maspion מחויבת לתמוך בפיתוח הכלכלי בר-קיימא של אינדונזיה בהתאם לתוכניתו של הנשיא להפוך את אינדונזיה לכלכלה החמישית בגודלה בעולם. הקמתו של נמל המכולות תשפר עוד יותר את הפיתוח הכלכלי ואת הזדמנויות ההשקעה באינדונזיה."

תחילת העבודות צפויות במהלך 2012, כאשר הפעילות המסחרית צפויה להתחיל בשנת 2023. הפרויקט יפתח את התשתית של מזרח ג'אווה כחלק מחזונו של נשיא אינדונזיה להאיץ את הצמיחה הכלכלית באמצעות אסטרטגיית דור הזהב של אינדונזיה 2045.


לאחר ישראל- גם אינדונזיה מצטרפת לדרכון הלוגיסטיקה העולמי

במקביל, לאחר הצטרפות ישראל, גם אינדונזיה הצטרפה רשמית לדרכון הלוגיסטיקה העולמי ((WLP ותהיה המדינה הדרום מזרח אסיאתית הראשונה שהצטרפה למיזם. מדובר ביוזמה שהוקמה במטרה להגדיל את אפשרויות המסחר בין השווקים המתעוררים. הסכם מסגרת נחתם על ידי סולטן אחמד בין סוליים, יו"ר תאגיד הנמלים, המכס ואזורי הסחר החופשי של דובאי (PCFC) וטוטו דירגנטורו, יו"ר מועצת הספנות הלאומית באינדונזיה, בנוכחות בכירי הממשלה בממשלת אינדונזיה. ההסכם נחתם כחלק משיתוף פעולה רחב יותר בין איחוד האמירויות הערביות לאינדונזיה לחיזוק היחסים בין המדינות ויצירת הזדמנויות לגופים פרטיים וציבוריים לשפר את דרכי המסחר הקיימות ולפתח חדשים.

סולטן אחמד בן סוליים, יו"ר תאגיד הנמלים, המכס ואזורי הסחר החופשי של דובאי, אמר: "אנו בטוחים כי באמצעות ההסכם אינדונזיה תאיץ את הזדמנויות הסחר העתידיות ואת הצמיחה הכלכלית. הצטרפותה של אינדונזיה ל- WLP תניע את חזונה של ההנהגה לחזק את מעמדה של ג'קרטה כמרכז לוגיסטי וכשער כניסה למסחר בין מזרח אסיה לעולם. באמצעות שיתוף פעולה זה, אינדונזיה תבטיח ותממש את המטרות של כלכלה בת קיימא לטובת תושביה, על ידי רתימת הניסיון והיכולות שלנו ביצירת מרכז לסחר עולמי בדובאי. "

טוטו דירגנטורו, יו"ר מועצת הספנות הלאומית באינדונזיה, אמר: "באמצעות שיתוף הפעולה, יצואנים אינדונזיים יוכלו להפחית את עלויות הלוגיסטיקה ולשפר את כלכלת המדינה תוך הגדלת הזדמנויות יצוא במיוחד למזרח התיכון, דרום אמריקה, אפריקה, מזרח אירופה ואחרים."

תוכנית הנאמנות של WLP מעניקה לסוחרים מספר יתרונות פיננסיים ולא פיננסיים להגדלת נפחי הסחר, המפוזרים על פני תכנית חברות בעלת ארבע שכבות. בין המותגים הגלובליים הנהנים מהתוכנית נמצאות חברות כמו UPS, פייזר, סוני, ג'ונסון אנד ג'ונסון ו- LG.





About DP World
We are the leading provider of worldwide smart end-to-end supply chain logistics, enabling the flow of trade across the globe. Our comprehensive range of products and services covers every link of the integrated supply chain – from maritime and inland terminals to marine services and industrial parks as well as technology-driven customer solutions.
 We deliver these services through an interconnected global network of 136 business units in 61 countries across six continents, with a significant presence both in high-growth and mature markets. Wherever we operate, we integrate sustainability and responsible corporate citizenship into our activities, striving for a positive contribution to the economies and communities where we live and work.
 Our dedicated, diverse and professional team of more than 53,360 employees from 137 nationalities are committed to delivering unrivalled value to our customers and partners. We do this by focusing on mutually beneficial relationships – with governments, shippers, traders, and other stakeholders along the global supply chain – relationships built on a foundation of mutual trust and enduring partnership.
We think ahead, anticipate change and deploy industry-leading digital technology to further broaden our vision to disrupt world trade and create the smartest, most efficient and innovative solutions, while ensuring a positive and sustainable impact on economies, societies and our planet.


About CDPQ
At Caisse de dépôt et placement du Québec (CDPQ), we invest constructively to generate sustainable returns over the long term. As a global investment group managing funds for public retirement and insurance plans, we work alongside our partners to build enterprises that drive performance and progress. We are active in the major financial markets, private equity, infrastructure, real estate and private debt. As at December 31, 2020, CDPQ’s net assets total CAD 365.5 billion. For more information, visit cdpq.com, follow us on Twitter or consult our Facebook or LinkedIn pages.
About Maspion Group
Maspion Group is one of the leading diversified and integrated business groups in Indonesia, with the products and services offered include household appliances, flat rolled aluminium, aluminium extrusion, industrial estates, hotels, and banking. Besides developing its own companies, Maspion Group has attracted several respected multinational companies to become joint venture partners. Currently, Maspion Group employs around 25,000 people in six Industrial Estates in East Java and in Cibitung, West Java. Maspion Group is well known for its slogan “Love Indonesian Products”.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il