TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לראשונה בארץ: 31 אוטובוסים ירוקים מונעי גז (CNG) שיוטענו ישירות מהאסדה


השקת אוטובוס ממונע גז בבאר שבע - צילום קוסטה פאנוס
האוטובוסים, תוצרת HIGER, שיובאו לארץ על ידי חברת פנדן, יופעלו על ידי חברת דן באר שבע החל מהשבוע הבא. עלות הפרויקט כ - 28 מיליון שקלים
פועל על אנרגיה ירוקה, שקט, ומתקדם טכנולוגית. חברת פנדן תחבורה מתקדמת מסרה השבוע 31 אוטובוסים מונעי גז טבעי דחוס [CNG] שייטענו ישירות מהאסדה. האוטובוסים יופעלו על חברת דן באר שבע כחלק מתהליך הפיכת הצי שלה לצי ירוק, פרויקט אותו הובילה החברה יחד עם משרדי התחבורה והאנרגיה ועיריית באר שבע. עלות כל אחד מהאוטובוסים כ - 800 אלף ₪ כשעלות הפרויקט כ - 28 מיליון שקל והיא כוללת את האוטובוסים החדשים, הקמת תחנה והחיבור לתשתית הגז.

מדובר בתחילתה של מהפכה, שכן האוטובוס הממונע גז המיוצר על ידי חברת HIGER, הוא ירוק, חסכוני ובעל יעילות אנרגטית גבוהה. כיום מופעלים מספר אוטובוסים ממונעי גז, אך הייחודיות של פרויקט זה, כאמור, היא שהאוטובוסים החדשים יתודלקו ישירות מהאסדה, על ידי תשתית שנפרסה על ידי חברת נגב גז טבעי בכלל הנגב ובדגש על באר שבע, ולא על ידי משאיות כפי שנהוג כיום.

האוטובוסים נגישים בנגישות חושית ולנכים בכיסאות גלגלים, ונמצאים בפסגת הטכנולוגיה של אוטובוסים ציבוריים וכוללים, Wifi, שקעי USB, מכשיר למכירת כרטיסים באוטובוס, מכשירי תיקוף, מערכות בקרה לאבטחת בטחון הנוסעים ומערכות שליטה ובקרה. האוטובוסים יפעלו בכלל הקווים והשכונות שמפעילה החברה בעיר.

חברת פנדן, חברת בת של דן בשותפות חברת פנדום, מובילה בשנים האחרונות פיתוח, ייצור וייבוא של מגוון רחב של דגמי אוטובוסים בעלי אנרגיה חלופית. החברה מסרה עד היום מאות אוטובוסים המופעלים ברחבי הארץ. ביניהם ייבאה פנדן לאחרונה עשרות אוטובוסים חשמליים אשר גם הם הורכבו ב HIGHER . מדובר באוטובוסים בהטענה חשמלית על ידי קבלי על והטענת בטרייה שיכולים לנסוע 250 ק"מ להטענה אחת . גם אוטובוסים אלה שילבו שימוש באנרגיה ירוקה שכן החליפו אוטובוסים שהוטענו בדיזל או דלק.

עומר זוהר, מנכ"ל חברת פנדן: "חברת פנדן, בשילוב עם חברת האם דן, ממשיכה את המהפיכה הירוקה בישראל. אחרי עשרות אוטובוסים חשמליים שכבר פועלים בארץ לרווחת הציבור, כעת יתווספו עשרות אוטובוסים חדשים הממונעים על ידי גז לרווחת אזרחי באר שבע והמטרופולין".

טל כהן, מנכ"ל דן בארשבע מציין: "צירופם של 31 האוטובוסים הירוקים לצי האוטובוסים של דן באר שבע מהווה תרומה משמעותית למטרופולין מבחינת הפחתת זיהום האוויר והרעש, וכן הגדלה של צי האוטובוסים שלנו המשרת את תושבי העיר".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il