TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סטארט-אפ הפינטק Rewire גייס 20 מיליון דולר


Rewire management team. Photo - Eric Sultan
לקידום הנגשה פיננסית ושוויון כלכלי בקרב מהגרי עבודה
חברת סטארט-אפ הפינטק Rewire מתל-אביב, שפיתחה פלטפורמת בנקאות בינלאומית עבור מהגרי עבודה, השלימה סבב גיוס B של 20 מיליון דולר. את סבב ההשקעה הנוכחי הובילה פלטפורמת ההשקעות OurCrowd עם כניסה של משקיעים חדשים לרבות הקרנות Glilot Capital Partners הישראלית, Renegade Partners האמריקאית, והמשקיע הפרטי ג'רי יאנג, מייסד ומנכ"ל Yahoo! ומנהל בכיר ב Alibaba בעברו, שהשקיע דרך קרן ההשקעהAME Cloud Ventures . בנוסף, השתתפו גם המשקיעים המובילים בחברה Viola Fintech, הבנק BNP Paribas דרך קרן ההשקעה Opera Tech Ventures, יחד עם קרנות Moneta, פרופ' יאיר טאומן ומשקיעים פרטיים נוספים. מלבד גיוס ההון, Rewire מודיעה על שיתוף פעולה עם בנק הפועלים במתן קו אשראי משמעותי למימון צמיחה.

Rewire הוקמה בשנת 2015 על ידי היזמים גיא קשטן (CEO), עדי בן דיין (VP R&D), סער יהלום (CTO) ואור בן-עוז במטרה לסייע למהגרי עבודה לבצע פעולות פיננסיות מגוונות במדינות שאליהן היגרו, על מנת שיוכלו למצות את הפוטנציאל הפיננסי שלהם ולבנות עתיד טוב יותר להם ולבני משפחותיהם.

כיום מציעה Rewire שירותים פיננסיים לכחצי מיליון מהגרי עבודה רשומים בעשרות מדינות, ב-8 שפות, והפלטפורמה הדיגיטלית שלה מעבדת עבורם כחצי מיליארד דולר בשנה. מספר המשתמשים בפלטפורמה צמח השנה פי שלושה וכ-40% מהצמיחה הושגה באופן אורגני וויראלי.

סבב ההשקעה הנוכחי יאפשר לסטארט אפ הישראלי להעשיר את סל השירותים הפיננסיים ולהתרחב למדינות נוספות. כמו כן מתכוונת החברה ליצור שותפויות אסטרטגיות במדינות המקור של המהגרים, בנוסף לשותפויות אסטרטגיות במדינות שבהן הם מתגוררים עתה, ולהתרחב למדינות נוספות בעולם. החברה מעסיקה כיום 130 עובדים, מתוכם 115 בתל-אביב ו- 15 עובדים נוספים במערב אירופה. בכוונת החברה לגייס בשנה הקרובה עובדים נוספים.

גיא קשטן, שותף מייסד ומנכ"ל Rewire, מסר: "בשנה האחרונה, קצב הצמיחה של החברה היה מהיר מהתחזיות לאור צמיחת שוק מהגרי העבודה, פעילויות חינוך שוק שביצענו ורישיונות חדשים שקיבלנו. אנחנו חברת פינטק שמייצרת אימפקט משמעותי ברחבי העולם ומסייעת להשיג שוויון כלכלי ועצמאות פיננסית למהגרי העבודה ובכך להפוך את החברה שבה אנו חיים לצודקת והוגנת יותר. גיוס ההון יסייע לנו להרחיב את סל השירותים, להתרחב למדינות נוספות ולהרחיב את צוותי הפיתוח והמוצר שהובילו את הישגינו עד עתה".

בשנת 2020 קיבלה Rewire מהבנק המרכזי של הולנד רישיון אירופאי Electronic Money Institution, המאפשר, בין היתר, העברת כספים בינלאומית וניהול חשבונות דיגיטליים. בישראל קיבלה Rewire מרשות ההון במשרד האוצר רישיון למתן שירות בנכס פיננסי מורחב.

בזמן הסגרים הממושכים בארץ ובעולם בשנה האחרונה, הסטארט-אפ הישראלי המשיך לתת מענה שוטף לעובדים זרים וחדר לשווקים חדשים במדינות אירופאיות, כולל אנגליה. בישראל, Rewire הרחיבה את מספר נקודות ההפקדה ליותר מ-1,000 כולל בסניפי הדואר, ב-GMT ובסופר פארם. כמו כן חתמה על הסכם עם בנק ירושלים שיספק כרטיסי משכורת לעובדים זרים. Rewire משרתת כיום לקוחות מעשרות מדינות ומציעה את שירותיה חוצי הגבולות בשמונה שפות שונות, כולל אפליקציה מתורגמת. ביוני 2020 Rewire קיבלה הכרה עולמית כשזכתה בתחרות Extreme Tech Challenge (XTC) 2020 הנתמכת על ידי חברת סמסונג העולמית, בקטגוריית הפינטק. התחרות, בה השתתפו כ- 2,500 חברות, שואבת השראה מ-17 מטרות פיתוח הקיימות של האו"ם ומתגמלת חברות שמפתחות טכנולוגיה בשביל להשפיע לטובה על החברה בה אנו חיים.

ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd, שהובילה את סבב הגיוס, מסר: "אנחנו תומכים נלהבים של Rewire מהקמתה, ולכן גם הובלנו את סבב הגיוס הנוכחי. אנחנו שמחים לראות שצדקנו בהחלטתנו להשקיע בחברה, לא רק משום שניתן לראות בבירור את התוצרים היפים ואת קצב הצמיחה המסחרר של Rewire, אלא גם משום שזו חברה שחרטה על דגלה את ערך השוויון הכלכלי עבור מהגרי עבודה".

ליאור ליטבק, שותף מנהל ב Glilot+, קרן הצמיחה שלGlilot Capital Partners : "ישראל מצמיחה חברות שמשנות את העולם ו-Rewire היא ללא ספק אחת מהן. אנחנו שמחים וגאים להצטרף למסע המשמעותי של Rewire בדרך להגשמת החזון העסקי והחברתי שלהם השואף לשוויון כלכלי עבור מהגרי עבודה. הייחוד של Rewire בא לידי ביטוי ביכולת של החברה להיכנס למגרש הפיננסי הבינלאומי ולתפוס מקום מוביל תוך זמן קצר בין שחקנים דומיננטיים קיימים, תוך שימת דגש על חדשנות והבנה עמוקה של קהל היעד".

גיוס ההון הנוכחי, נוהל על ידי ניר מלינרסקי, סמנכ"ל הכספים של החברה, בתמיכת עו"ד ליאור ברוך ועו"ד אנה משה ממשרד פרל כהן המלווים את Rewire במגוון תחומים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il