TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ביולייט מתרחבת לתחום הרפואה הדיגיטלית


ביולייט
מובילה השקעה של 5.8 מיליון דולר ב-AEYE, המפתחת טכנולוגיית בינה מלאכותית לאבחון מחלות עיניים. אחד ממוצרי החברה לזיהוי אוטומטי של סיבוכי סוכרת ברשתית נמצא בשלב ניסוי מתקדם בארה"ב
(ת"א, 2 במרץ 2021) ביולייט, העוסקת בפיתוח ומסחור מוצרים לטיפול במחלות עיניים, מדווחת היום על השקעה של 1 מיליון דולר בחברת AEYE Health Inc., במסגרת סבב גיוס שמובילה ביולייט בהיקף של 5.8 מיליון דולר. עם השלמת ההשקעה הראשונית, צפויה ביולייט להחזיק בכ-4.8% ממניות AEYE .
בנוסף, לביולייט יש אופציה להשקעה נוספת של עד 1.5 מיליון דולר, עם התקדמות הניסוי בארה"ב, והגדלת שיעור אחזקתה לכ-10% ממניות AEYE, וכ- 9.5% בדילול מלא.
AEYE מפתחת פתרונות תוכנה מבוססי בינה מלאכותית לאבחון מגוון מחלות רשתית. אחד ממוצרי החברה נמצא כעת בניסוי שלב מתקדם בארה"ב לקבלת אישור FDA לזיהוי אוטומטי של סיבוכי סוכרת ברשתית, בהם רטינופטיה סוכרתית (Retinopathy Diabetic) ו-diabetic macular edema) – שהם גורמי הסיכון הגדולים ביותר לעיוורון בגילאי העבודה.
התוכנה של AEYE מספקת פתרון מהיר לסקירה ואבחון אוטומטיים של מחלות מסכנות ראיה, כמו AMD, DR, וגלאוקומה, לצד מחלות סיסטמיות שניתן לזהות בתמונות רשתית. בין משקיעי AEYE וחברי הדירקטוריון נמנה גם פרופ' שון יאנצ'ולב, מבכירי רופאי העיניים בארה"ב ויזם בולט בתחום.
מענה לעשרות מיליוני חולים
מנכ"ל ביולייט, יעקב מיכלין, אמר: "ההשקעה ב-AEYE מהווה חלק מהאסטרטגיה שלנו להרחבת פורטפוליו החברות לתחום הצומח של הרפואה הדיגיטלית, תוך העדפה של חברות הקרובות לשלב ההכנסות. הטכנולוגיה שפיתחה AEYE מייעלת משמעותית את האבחון והטיפול במחלות עיניים, ומספקת מענה מהיר לעשרות מיליוני חולים".
מנכ"ל AEYE, ד"ר זאק דבי-אהרון, הוסיף: "הטכנולוגיה שלנו פורצת דרך בתחום מחלות העיניים ופונה לשוק גדול המשווע לפתרונות מהירים ואמינים, ותציל רבים מעיוורון. ההשקעה שהובילה ביולייט היא הבעת אמון חשובה במוצר המתקדם שלנו ואנו משוכנעים שניסיונה העשיר יתרום להצלחת AEYE בטווח הקצר והארוך".


ביולייט (BioLight)
ביולייט עוסקת בפיתוח ומסחור מוצרים לטיפול במחלות עיניים. החברה משקיעה באופן ישיר ועקיף בפלטפורמות טכנולוגיות ומוצרים חדשניים בשלבים שונים, שנועדו לשפר את יעילות ובטיחות הטיפולים, אופן מתן התרופות ואבחון המחלות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il