TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

באטמ: עליה של 49% בהכנסות, עליה של 218% ברווח התפעולי ועליה של 100% ב-EBITDA


דר צבי מרום, מנכל באטמ
שנת מעבר לחברה עם הצלחות כספיות ותפעוליות משמעותיות. עליה של 49% בהכנסות לסך של- 183.6 מיליון דולר. עליה של 218% ברווח התפעולי לסך של 14.2 מיליון דולר. עליה של 100% ב-EBITDA לסך של 19.7 מיליון דולר
22 בפברואר 2021 – באטמ, (ת"א: BVC; לונדון: BVC) חברה טכנולוגית המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה מדווחת על תוצאותיה השנתיות לשנה שהסתיימה ב- 31 בדצמבר 2020:

סקירה תפעולית:

חטיבת הביו-מדיקל (70% מסך ההכנסות)

· ההכנסות גדלו ב-100% ל- 128.7 מיליון דולר בהשוואה ל-64.4 מיליון דולר בשנת 2019. העליה בהכנסות נבעה בעיקרה ממכירות ערכות אבחון לקורונה ומכשירי הנשמה לטיפול נמרץ.

· שיעור הרווח הגולמי השתפר ב-1270 נקודות בסיס ל-36.3% בהשוואה ל-23.6% בשנת 2019, על רקע תמהיל המוצרים בתקופת הדוח הכוללים בעיקר את המוצרים החדשים לבדיקות אבחון מבוססות ביולוגיה מולקולרית.

· פעילות הדיאגנוסטיקה

· השקה מהירה של ערכות בדיקה RT-PCR וערכות סרולוגיות לקורונה.

· ביקוש עולמי חזק לערכות בדיקה (ריאגנטים) ומערכות דיאגנוסטיקה לקורונה לאורך השנה

· פיתוח ערכת בדיקה רב-פתוגנית חדשה לתוצאות מהירות לאבחון נגיפים נשימתיים

· נחתמו הסכמים עם מספר אוניברסיטאות מובילות באירופה לפיתוח משותף של פתרונות דיאגנוסטיקה חדשים הצפויים להשקה בשנת 2021.

· השקעה נוספת בסך 10 מיליון דולר, מתוכם הקבוצה השתתפה ב-3 מיליון דולר, בחברת Ador Diagnostics על מנת להאיץ את הפיתוח של טכנולוגיה מבוססת RCA עתירת פטנטים המסוגלת לספק אבחון ומתן תשובה תוך 30 דקות.

· פעילות האקו-מד

· אספקת הזמנות בהיקף של 29 מיליון יורו לממשלה אירופאית עבור 1,000 מכונות הנשמה לטיפול נמרץ.

· כניסה לשוק חדש עם אספקת מכשיר ראשון מבוסס טכנולוגית ה- ISS הייחודית של החברה להפקת חלבון מחרקים

· פעילות ההפצה

· הגדלת הכנסות באמצעות פעילויות קיימות והפצה של ריאגנטים לאבחון קורונה

· תחילת ביצוע בדיקות קורונה במעבדה המולקולרית-גנומית של הקבוצה ברומניה

· הוקמה תשתית להתרחבות לאזורים גיאוגרפיים חדשים


חטיבת רשתות וסייבר (30% מסך ההכנסות)

· הכנסות הסתכמו ב-54.9 מיליון דולר בהשוואה ל-59 מיליון דולר בשנת 2019, על רקע השפעת הקורונה שהקשתה על היכולת להגיע ללקוחות לשם התקנת הציוד

· שיעור הרווח הגולמי עמד על 25.5%, בהשוואה ל-30.5% אשתקד על רקע השפעת הקורונה על תמהיל המוצרים

· פעילות הרשתות

· אבני דרך משמעותיות הושגו במוצר NFVTime, מערכת ההפעלה שפותחה על ידי החברה, כדי לאפשר וירטואליזציה של פונקציות הרשת ("NFV"):

§ נחתם הסכם רישוי רב שנתי עם לקוח Tier-1, PCCW Global.

§ מספר ניסויי היתכנות מוצלחים עם מפעילי תקשורת באירופה ואסיה פסיפיק, לרבות וודאפון.

§ התקבלה הזמנה משמעותית מ-AdcareIT, ספקית שירותי ICT, במיקור חוץ בקניה.

§ לאחר תקופת הדוח, הורחב ה-NFVTime להטמעה בסביבות ענן ציבורי.

· פתרונות Ethernet חדשים לקישוריות ואיכות רוחב פס ביתי, אשר נמצאים בניסויי היתכנות ברחבי העולם

· לאחר תקופת הדוח, החברה חתמה על הסכם אופציה למכירת חברת הבת של הקבוצה NGSoft תמורת 105.1 מיליון ש"ח במזומן (כ-33 מיליון דולר) לחברת Aztek Technologies, ספקית שירותי ענן בישראל

· פעילות הסייבר

· זכייה בחוזה אבטחת סייבר בסך 4 מיליון דולר מלקוח ממשלתי-בטחוני ותיק מתוכו הכנסות של כ-3.2 מיליון דולר הוכרו השנה.


ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ ציין כי, "זו הייתה שנה יוצאת דופן עבור באטמ. הראנו צמיחה פיננסית משמעותית, אשר הונעה על ידי חטיבת הביו-מדיקל שלנו, שהצליחה להגיב במהירות להתפרצות מגפת הקורונה ובין השאר לפתח בדיקות אבחון לקורונה ולייצר מכונות הנשמה למחלקות טיפול נמרץ וכל זאת תוך המשך פעילותה הסדירה. בחטיבת הרשתות והסייבר שלנו השגנו אבן דרך מרכזית בהסכם עם לקוח Tier-1 ראשון עבור פתרון NFVTime, אשר יחל בהשקת הפתרון בקרוב.

כתוצאה מכך אנו מתקדמים משמעותית במימוש האסטרטגיה שלנו בדיאגנוסטיקה מולקולרית ובתחום ה-NFV, שהם שווקי הצמיחה העתידית שלנו."

עוד הוסיף ד"ר מרום כי, "במבט קדימה, נכנסנו ל-2021 במומנטום מתמשך בחטיבה הביו-מדיקל כאשר אנו ממשיכים לקבל ביקוש חזק לערכות בדיקה ומערכות דיאגנוסטיות לקורונה ומחלות זיהומיות אחרות. בנוסף קבענו השקה של ערכות בדיקה חדשות ומתקדמות מאוד השנה. בחטיבת הרשתות והסייבר, אנו מצפים שמכירות ה-NFVTime יובילו לתרומה משמעותית להכנסות השנתיות של חטיבה זו. כך יתאפשר לנו להשיג שיפור נוסף בשיעור הרווח הגולמי שלנו, אשר משקף את התשתית החזקה של הקבוצה. אי לכך, דירקטוריון החברה נושא עיניו לעתיד בתחושת ביטחון רבה".

תחזית:

§ באטמ נכנסת לשנת 2021 עם ביקוש גובר לפתרונות בתחומי היעד המרכזיים שלה בשתי החטיבות.

§ המומנטום בחטיבה הביו-מדיקל נשמר כאשר היא ממשיכה לקבל ביקוש חזק לערכות הבדיקה המולקולרית והמערכות שלה. בפעילות הדיאגנוסטיקה, צבר ההזמנות גבוה משמעותית מהתקופה המקבילה אשתקד, וההנהלה צופה כי החטיבה תמשיך להיות תורמת משמעותית להכנסות הקבוצה.

§ בחטיבת הרשתות והסייבר, הקבוצה צופה כי מכירות ה-NFVTime יתרמו מהותית להכנסות השנה כולה של חטיבה זו כתוצאה מההשקה המתוכננת של הפתרון על ידי PCCW העולמית והאימוץ הצפוי של מפעילים אחרים. בנוסף, בשל הטכנולוגיה המתקדמת של פתרונות ה- Ethernet שלה ואבטחת הסייבר, הקבוצה בטוחה כי המכירות של מוצרים אלה יחזרו לצמיחה לאחר ביטול הסגרים והחזרה לשגרה.

§ כפי שדווח בינואר 2021, באטמ חתמה על הסכם אופציה למכירת חברת הבת NGSOFT, והחברה מתכוונת לדווח על כך בקרוב. אם החברה תממש את האופציה, דירקטוריון החברה מצפה כי התמורה הכספית תשמש לחיזוק החדשנות של החברה באמצעות רכישות שיאפשרו האצת פעילויות הליבה שלה, במיוחד: בתחום ה-NFV והדיאגנוסטיקה המולקולרית. כפי שצוין לעיל, הדירקטוריון סבור כי תחומים אלה מהווים הזדמנויות צמיחה בטווח הקצר ועד הבינוני.

§ עבור שנת 2021, הקבוצה צופה צמיחה בהכנסות מפעילויות מתמשכות, למעט ההשפעה של חוזה מכונות ההנשמה הגדול שהתקבל בשנת 2020. כמו כן, הדירקטוריון מצפה להשיג שיפור נוסף ברווחיות הגולמית לשנת 2021 כתוצאה מהעלייה הצפויה בהכנסות הקבוצה מפתרונות דיאגנוסטיקה מולקולרית ומ-NFV. השפעות אלו מניחים תשתית איתנה לקבוצה, אשר דירקטוריון החברה מאמין כי היא ממוצבת לצמיחה מתמשכת ברווחיות.

§ כתוצאה מכך, דירקטוריון באטמ מביט בבטחון רב לעתיד ויעדכן את השוק בהתקדמות הקבוצה


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il