TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שיתוף פעולה אסטרטגי בין מיקרוסופט ל- NESS


NESS
NESS מודיעה היום על קבלת הסמכת Expert MSP בעולמות האנטרפרייז
, חברת שירותי טכנולוגיות המידע מהמובילות בישראל, מכריזה היום על קבלת הסמכה מסוגMS Expert Azure Managed Services Partner. מדובר בהסמכה ברמה הגבוהה ביותר של מיקרוסופט לשותפיה בתחום פתרונות הענן. זהו המשך ישיר לשיתוף הפעולה האסטרטגי ורחב ההיקף בין החברות, אשר יאפשר ל-NESS להעניק ללקוחות מיקרוסופט בישראל ובעולם, מענה מקצה לקצה בעולמות הענן. ליכולות אלה חשיבות רבה במיוחד, בעיקר מול ארגוני ענק במשק הישראלי, בהם גופים ממשלתיים וציבוריים, ארגונים פיננסיים, בריאות, ביטחון, גופי ההייטק הגדולים ואחרים עם בשורת הקמת הדאטה הסנטר של מיקרוסופט בישראל.

מזה שנים רבות משתפים הגופים פעולה בהצלחה רבה, וזאת לאור היותה של NESSגוף מיקור החוץ, הפרויקטים והשירותים המנוהלים המרכזי לארגונים הגדולים במשק, והיא מיישמת פתרונות מיקרוסופט עבור לקוחותיה מאז ומעולם תוך הובלת שוק הפתרונות החדשים מבוססי 365 וAzure - של מיקרוסופט.

עם קבלת ההסמכה, שיתוף הפעולה בין הגופים מקבל משנה חשיבות ותוקף וזאת גם על רקע הקמתו הצפויה של דאטה סנטר של מיקרוסופט בישראל, כך ששילוב הכוחות בין הגופים יאפשר להציע פתרון הוליסטי עבור חברות וארגונים גדולים ורבים במשק, אשר מערכות שונות שלהם מבוססות על טכנולוגיות של מיקרוסופט. עבור ארגונים אלה, המעבר לסביבת הענן של מיקרוסופט יהיה טבעי ומתבקש בשנים הקרובות ו-NESS תדע להעניק להם את מעטפת השירותים המלאה מקצה לקצה למעבר או שדרוג לסביבות אלו מבוססות Azure ופתרונות 365.

במסגרת הסמכת Expert MSP מתחייבת NESS להכשיר אנשי צוות מומחים בארגון, לספר מענה ופתרונות בנושא Azure. עובדים אלה, יעניקו ללקוחות מענה רחב והוליסטי בכל האספקטים הרלוונטיים לפרויקט, משירותים ואפיון צרכים ועד פיתוח פתרונות ייחודיים ומותאמים אישית.

ההסמכה אותה קיבלה NESS תאפשר לה לקבל עדיפות וגישה נרחבת למשאבי הידע, הניסיון והתמיכה של מיקרוסופט. לצורך קבלת ההסמכה, העמידה NESS נבחרת מומחים המורכבת מצוותים בעלי שם בעולם הרישוי, הייעוץ, הארכיטקטורה, האינטגרציה, מחשוב ענן, תשתיות הענן והפיתוח בסביבות מיקרוסופט, המביאים עימם ידע וניסיון עסקי ומקצועי אשר נדרש כדי להביא לידי ביטוי את הערך העסקי והארגוני הרב שגלום במערכות ענן של מיקרוסופט, וזאת בכל היקף נדרש ובהתאמה מלאה לגודל הארגון ולצרכיו.

תוכנית השותפים של מיקרוסופט נועדה להעצים את פעילותם העסקית והמצוינות המקצועית של שותפי מיקרוסופט ברחבי העולם על ידי טיפוח סביבה עסקית מוטת קהילה. קהילה זו מקדמת את שיתופי הפעולה ומקדמת הזדמנויות עסקיות משותפות מתוך רצון לתת ערך ללקוחות המעוניינים לעבור תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית.

שותפי מיקרוסופט ברחבי העולם נחלקים למספר רמות הכשרה, כאשר הרמה הגבוהה ביותר, כאמור, הינה Expert MSP. על מנת להפוך לשותף Expert MSP, השותף המקצועי ביותר לתחום ה- Azure של מיקרוסופט, הארגון נדרש להוכיח לאורך זמן יכולות טכניות גבוהות ביותר, ולעבור ביקורת חיצונית ניטראלית, הבוחנת מגוון תחומים, ביניהם אופרציה, הטמעה, מכירות ושיווק. הסמכה זו ניתנת לשנה אחת בלבד ולאחר מכן נבחנת מחדש.

שחר אפעל, מנכ"ל NESS, אמר: "לאחר תהליך ארוך וממושך בו השקענו תשומות ארגוניות רבות, אנו שמחים וגאים להיות האינטגרטור הגדול הראשון בישראל לקבלת הסמכת Expert MSP. זהו ציון דרך משמעותי בשיתוף פעולה הדוק וארוך טווח שיש לנו עם מיקרוסופט. בשנים האחרונות השקענו מאמצים ומשאבים רבים להיות מובילי שוק בעולמות הענן והאבטחה של מיקרוסופט, ואנו מנהלים כיום נכסים רבים של מיקרוסופט עבור לקוחותינו ומשקיעים רבות בהכשרת עובדינו והתמקצעותם המתמדת בכלל פתרונות הענן של מיקרוסופט.


כמו בעולם, תחום הענן ממשיך לצבור תאוצה ואנו רואים יותר ויותר ביקוש מצד לקוחות האנטרפרייז לפתרונות אג'יליים, שניתן להתנסות בהם במהירות ואשר מסייעים בקיצור טווחי הגעה ללקוחות הסופיים של הארגונים, בין אם הם עובדים או לקוחות קצה.

אני מאמין שהפתרונות של מיקרוסופט, לצד השקת דאטה סנטר מקומי בישראל, מהווים נקודת מפנה בשוק. מדובר בענן ציבורי בזמינות מלאה שנותן מענה לרגולציה מקומית. לאור זאת, אני בטוח ששילוב העוצמות של מיקרוסופט יחד עם עוצמותיה של NESS, במיוחד לאור ההסמכה הייחודית, יביאו לעידן חדש ומענה שלם לכלל העולמות הענן בישראל".

לדברי רונית אטד, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "רשת השותפים החזקה של מיקרוסופט בארץ ובעולם היא הזרוע הביצועית שלנו שמובילה ומלווה את התעשיות השונות בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית. אנו מציעים ללקוחותינו פתרונות מדויקים יותר לצרכיהם, תוך שמירה על רמת המקצועיות הטובה ביותר שבכוחנו להציע. לאחר שנות עבודה משותפות מוצלחות מאוד עם NESS, אני מברכת על הצטרפותה והסמכתה כשותפת EXPERT MSP. אין לי ספק שהשותפות עם NESS תקדם חדשנות ומצוינות בטרנספורמציה הדיגיטלית למשק הישראלי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il