TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Adika ממשיכה להתרחב בזירה הבינלאומית

ומשיקה אתר מכירות באנגליה
החברה ממשיכה את מגמת הצמיחה וההתרחבות הבינלאומית ותתחרה במגרש הבייתי מול מותגי האופנה האירופאיים המובילים בהם: boohoo, asos ו-ZALANDO.
הכניסה לשוק האנגלי הינה במקביל לפעילות הענפה של החברה בארה"ב, שמסכמת את פעילות חו"ל בצמיחה משמעותית כך שלראשונה הכנסות החברה מפעילות חו"ל מתקרבות להכנסות פעילות החברה בישראל.
Adika הגיעה להסכם עם קבוצת גולף, במסגרתו תאריך את הסכם מתן השירותים לקבוצת גולף לתקופה של עד תשעה חודשים נוספים.
לדברי רועי הסל, מנכ"ל Adika: "Adika עומדים בשורה אחת עם אתרי האופנה בעולם, כאתר ישראלי מוביל בזירת האופנה הבינלאומית הטרנדית המהירה. אנו עולים להתקפה עם השקת האתר האנגלי, שיחזק את המשך הפעילות הגלובלית של החברה, יתחרה בשוק מותגי האופנה האירופאיים הבינלאומיים, ויביא עימו בשורה כחול לבן בקרב צעירות ונשים שמחוברות לאופנה צעירה וטרנדית".
Adika מרחיבים את הפעילות הבינלאומית ומשיקים אתר סחר באנגליה. האתר יפעל במקביל לאתרי החברה הפועלים כיום בישראל ובארה"ב, ויתחרה ישירות בשוק מותגי האופנה האירופאיים המובילים, בהם: boohoo, asos ו-ZALANDO.
בחודשים האחרונים נערכה השקת הפיילוט הראשוני של האתר שכלל צילומים, פעילויות דיגיטל, שת"פ עם משפיענים מקומיים ומגוון פעילויות ייעודיות להשקתו. האתר האנגלי מותאם לפעילות הבינלאומית במתן אפשרות סליקה במטבע הזר הרלוונטי.
יכולות הפיתוח והטכנולוגיה החדשניות של החברה מותאמות לאופנה מהירה, ומאפשרות בכל שבוע להביא את הבשורה הטרנדית המובילה בעולם, מה שהופך את המותג לשחקן מוביל בשוק האופנה הבינלאומי.
ניהול האתר יעשה מישראל לרבות השיווק, הפרסום וניהול המערך הלוגיסטי, מרכז ההפצה והשילוח, בדומה לניהול הפעילות מול האתר האמריקאי.

Adika מתכבדת להודיע כי תאריך את הסכם מתן השירותים לקבוצת גולף לתקופה של עד תשעה חודשים נוספים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il