TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מחזקים את הציבור בנושא השפעות הקורונה ומשבר המשכנתאות


דורון מלמד מנהל חטיבת הנדל"ן של עמותת מתייעלים
שילוב דחיית המשכנתא עם אי ודאות בעולם התעסוקה של משק הבית יוצר אי יציבות כלכלית ומשפיע על יכולת המשק להתאושש בצורה ראויה

שוק הנדל"ן בישראל נפגע בעקבות משבר הקורונה, הנתונים האחרונים מראים שיותר ויותר אנשים ברחבי ישראל מקפיאים את המשכנתאות שלהם, עקב החשש מהעתיד שלוטה בערפל.
יתרה מכך, שילוב אלמנטים אלו יחד עם מחסור בקרקעות לבנייה ושיתוק תקציבי, אשר משפיע על שוק הנדל"ן המקומי ברמת ועדות התכנון והבנייה, מובילים את השוק לכיוון של פגיעה משמעותית בסקטור הנדל"ן.

רוב האנשים אשר בחרו לדחות את המשכנתא, נאלצים להתמודד עם ההבנה שדחייה משמעה היא החזר חובות בשלב מאוחר יותר עם ריבית נוספת, אשר נאלצו לקחת עם הלוואה חדשה.
שילוב דחיית המשכנתא עם אי ודאות בעולם התעסוקה של משק הבית יוצר אי יציבות כלכלית ומשפיע על יכולת המשק להתאושש בצורה ראויה.

למרות כל זאת יש נקודת אור באפילה.
עמותת מתייעלים מרחיבה את מאגר הכלים שברשותה ומציעה לכל אדם שירצה בכך טיפול מלא בכל תהליך מחזור המשכנתא, על מנת להוריד את ההחזר החודשי של המשכנתא ולהתאים אותו לצרכים של כל משק בית כמו כפפה ליד.
שירות זה ניתן בתשלום סימלי לקהילה, כאשר כל רווחי העמותה חוזרים לקהילה בתור מלגות לסטודנטים.

דורון מלמד, מנהל תחום נדל"ן בעמותת מתייעלים: "בעקבות מהמחויבות של העמותה לשימור החוסן הציבורי, יצרנו קשר עם מספר משרדי משכנתאות אשר התחייבו לתו התקן של העמותה לספק מחזור משכנתא ועזרה בסיוע משכנתא, תוך מתן הנחה משמעותית לכל משק בית שיבקש זאת.

יתרה מכך, כל רווחי המיזם יועברו בחזרה לקרן המלגות של העמותה על מנת להמשיך ולתמוך בסטודנטים ברחבי ישראל.

אנחנו גאים להמשיך ולשרת את הציבור הישראלי בשביל לשמור על החוסן הכלכלי של כל משק בית ברחבי המדינה".

לפרטים נוספים וליצירת קשר עם עמותת מתייעלים: Info@mityaalim.org

ניתן לתאם ראיון עם מנכ"ל העמותה בתיאום מראש.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il