TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מהיום: בדיקות סופיה מהירות לגילוי קורונה בכניסה לאילת


הדרכת סופיה לבדיקת קורונה
צוותי הרפואה של שיבא סיימו את הדרכת צוותי הרפואה
הסתיימה הדרכת צוותי הרפואה של שיבא לצורך הפעלת מערך הבדיקות המיידיות באמצעות מכשירי סופיה הניידים בכניסה לאיי התיירות הירוקים הכוללים את אילת וים המלח. המערך יפתח באופן מדורג החל ממחר בשעות הבוקר המוקדמות.

תחנות הבדיקה הוקמו על ידי מפקדת אלון של פיקוד העורף, מנהל הרכש (מנה"ר) במשרד הביטחון, בשיתוף עיריית אילת והמועצה האזורית תמר. בתחנות יפעלו עמדות דיגום המאוישות על ידי צוותי שיבא באמצעות הטכנולוגיה הניידת של סופיה אשר אושרה על ידי ה - FDA ומשרד הבריאות.

לצורך ההפעלה הקימו בשיבא משלחת של כ-30 אנשי צוות אשר יצאה כבר הערב לאילת מיד בתום ההדרכה, את ימי הפעילות הראשונים בתפעול מכשירי הבדיקה הניידים ילוו מהנדסי חברת סופיה ישראל.

מתוכננות לפעול באופן מדורג, ארבע עמדות בידוק מיידיות בהן יערכו בדיקות קורונה מהירות, באמצעות צוות דוגמים והטכנולוגיה הניידת של סופיה. בקיבוץ יטבתה, בקיבוץ נאות סמדר (שיזפון), בנמל התעופה הבינלאומי על שם אילן ואסף רמון באילת וכן בים המלח באזור המלונות.

בכל אחת מתחנות הבידוק המהירות יופעלו בין 2-5 מכשירי סופיה ניידים בעזרתן יערכו בדיקות קורונה מיידיות תוך 15 דקות עם מתן תוצאה לנבדקים במקום, ללא צורך במעבדה או שינוע הדגימות. בשלב הראשון מתוכננות כ - 150 אלף בדיקות מהירות, אשר יבוצעו באמצעות המכשיר המאפשר לבצע כ- 40 בדיקות קורונה בשעה, אשר פותח על ידי קווידל (Quidel) אחת מחברות הציוד הרפואי הגדולות בעולם הפועלת מסן דייגו, קליפורניה.

משלחת שיבא יוצאת לאילת בראשות ד"ר ענת פלס בורץ ועמית גוטקינד אשר הסביר הערב כי: "המשלחת שלנו מורכבת מאנשי צוות רפואי שמכירים את המשימה, הם יודעים לדגום ועושים את זה כבר חודשים רבים בבית החולים. היום עשינו את ההשלמות האחרונות של העבודה עם הטכנולוגיה הניידת של סופיה, כך שהאנשים המיומנים שלנו ביחד עם הטכנולוגיה, יתחילו כבר מחר בבוקר כבר את משימתם הלאומית"


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il