TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שופרסל מרחיבה את פעילותה בשוק המוסדי:


שופרסל
שופרסל רוכשת את פעילות חברת שימורי אמיגה, אשר פעילה בשוק המוסדי למעלה מ- 20 שנה, בהפצת מוצרי מזון בשוק המוסדי סכום הרכישה הכולל הינו כ- 23.5 מיליון ש"ח והיא מבוצעת במסגרת פעילות 'שופרסל עסקים'

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, מסר: "אנו שמחים על הרחבת פעילות שופרסל עסקים באמצעות עסקת רכישת הפעילות של חברת שימורי אמיגה והקמת הפעילות החדשה יחד עם מנכ"ל החברה, אשר מביא עמו ניסיון רב בתחום. שיתוף הפעולה בין שתי החברות יביא  לידי ביטוי את יכולותיה של שופרסל תוך שימוש בכלל הנכסים והתשתיות העומדים לרשותה, ביחד עם הניסיון והמוניטין של חברת שימורי אמיגה בשוק המוסדי. עסקה זו תוביל לקידום תחום שופרסל עסקים, אשר נמצאת בתהליכי צמיחה מזה מספר שנים ומהווה אחת מזרועותיה החשובות של שופרסל לצמיחה ומובילות וכן תאפשר להיטיב עם ציבור העסקים הקטנים והבינוניים אשר יוכל ליהנות מסל שירותים ומוצרים רחב ומוזל יותר".


 


במסגרת ההסכם, שופרסל תקים חברת בת משותפת של שופרסל וגילי אמיגה, תחת השם "שופרסל אמיגה", שתשמש כבסיס לפעילות ארצית בשוק זה. בחברה המשותפת ישמש מר גילי אמיגה  כמנכ"ל ויהיה אף שותף בבעלות. השלמת העסקה מותנית בהתקיימותם של מספר תנאים מתלים ובאישור הממונה על התחרות.


 


לפני כשלוש שנים שופרסל השיקה את פורמט "Cash & carry", הסופרמרקט לבעלי עסקים, המיועד לעסקים כדוגמת מכולות, קיוסקים, קפיטריות, מזנונים, מסעדות  ומזון מהיר. בצורה זו שופרסל מאפשרת את ריכוז הקנייה של מרבית מוצרי הספקים בנקודה אחת ועם חשבונית אחת, החוסכת את הטיפול בעשרות חשבוניות מספקים שונים בכל חודש.


 


השנה נפתחה בחיפה החנות השנייה בפורמט זה בנוסף לחנות בבאר יעקב ובכוונת החברה להמשיך בפיתוח פורמט זה גם בעתיד.


 


לפני מספר שנים נבנתה פלטפורמות מכירות והפצה המשרתת מאות נקודות מכירה קמעונאיות (מכולות וצרכניות)  בפריסה ארצית הנמצאות במרחב הכפרי בקיבוצים, במושבים וגם במרחב העירוני.


מפתיחת הפעילות, מנכ"ל 'שופרסל עסקים' הוא רועי פרייבך, שהינו מנהל בעל ניסיון רב בשוק הקמעונאי: בעברו עבד בחברות מזון  מובילות, ניהל חברת הייטק ועוד. היחידה כוללת עובדים ומנהלים, בתחומי המכירות, תפעול, סחר, כספים, הפצה, מוקד שירות לקוחות ייעודי ועוד.


 


חברת שימורי אמיגה הינה אחת החברות הוותיקות והמקצועיות בתחומה. היא פועלת  בשוק המוסדי  למעלה מ- 20 שנה, נמצאת בבעלות שאול ורינה אמיגה, ומנוהלת ע"י מר גילי אמיגה. החברה מפיצה מוצרי מזון וחומרי ניקיון לאלפי לקוחות - חברות קייטרינג, בתי קפה, מסעדות, גני ילדים, בתי אבות ובתי חולים. החברה משווקת מוצרי מזון וניקיון של כל היצרניות הגדולות בארץ.


רקע כללי:


גודלו של שוק המזון המוסדי מוערך בכ - 18 מיליארד ₪ בשנה  וכולל 3 סגמנטים מרכזיים :


בודדים – מסעדות, בתי קפה, בתי מלון וגני אירועים עצמאיים מספקים שירותי הסעדה ואירוח מקומית..


רשתות – רשתות בתי מלון, בתי קפה ומסעדות מרובות סניפים, המספקות חוויית אירוח והסעדה אחידה.


מוסדות – ארגונים גדולים ציבוריים/תעשייתיים, המספקים שירותי הסעדה לעובדים/לקוחות (הפועלים באופן עצמאי או דרך קייטרינג).


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il