TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גלילאו טק תמזג לתוכה את ברייט אינובישיינס שפיתחה תשתית טכנולוגית חדשנית להפעלה וניהול 'עיר חכמה'


גלילאו טק
במסגרת הרכישה תקצה גלילאו טק מניות שלה לבעלי המניות של ברייט באופן מדורג, מותנה, עד מקסימום 13% מגלילאו טק ובשווי עולה של עד כ-50 מיליון שקל לגלילאו טק תנאי המיזוג כוללים הגשת פטנט וחתימה של ברייט על הסכם באירופה בהיקף של 20 מיליון שקל

בני ברק, 2 בספטמבר 2020 – גלילאו טק (ת"א: גלטק) תמזג לתוכה את חברת 'ברייט אינובישיינס', חברה פרטית העוסקת בפיתוח תשתיות טכנולוגיות חדשניות לניהול 'עיר חכמה' (smart city). הטכנולוגיה מאפשרת ניהול עיר באמצעות סביבה חכמה ומשותפת לאנשים, רכבים חכמים ומכשירים הפועלים במרחב העירוני, תוך התמקדות בחיסכון באנרגיה וניהול המרחב העירוני. הניהול ותפעול הטכנולוגיה ב'עיר החכמה' נעשה באמצעות אפליקציות ושירותים מתקדמים לרשויות, לתושבים ולחברות הפועלות בתחומי העיר. הטכנולוגיה מאפשרות הטמעה ואינטגרציה של שירותים עירוניים חכמים באופן מהיר וחסכוני.










 




בברייט הושקע סכום של כ-20 מיליון שקל, ממשקיעים מוסדיים לרבות חברת החשמל לישראל, רשות החדשנות ומשקיעים פרטיים משבדיה ואוסטרליה. במסגרת המיזוג, גלילאו טק תרכוש את ברייט בתמורה מדורגת. ראשית, תמורת רכישת מלוא הון המניות והנכסים של ברייט, תקצה גלילאו טק 5% ממניותיה לבעלי המניות של ברייט. לאחר מכן תקצה כתבי אופציה לא סחירים הניתנים למימוש ל-5% מהון המניות של גלילאו טק (מהונה במועד ההקצאה) לפי מחיר מניה של 60 אגורות, ומימושם כפוף להגשת פטנט, תוך 12 חודש. כמו כן, יוקצו לבעלי המניות של ברייט, 3% מהון המניות של גלילאו טק (מהונה במועד ההקצאה) לפי מחיר מימוש של 2 שקלים למניית גלילאו טק, לתקופה של עד 12 חודש, המשקפים לה שווי של כ-50 מיליון שקל.




 




במסגרת המזכר ברייט התחייבה לחתום על MOU לזיכיון מותנה מחברה אמריקאית המפתחת טכנולוגיה לקישוריות ורשתות תקשורת רחבות סרט ומאובטחות באבטחת סייבר ייחודית לרכבים, להעברת תכנים ומפות דיגיטליות החיוניות להפעלת רכבים אוטונומיים ואחרים. במסגרת ה-MOU החברה האמריקאית תפעל בשיתוף ברייט להקמת פיילוט באירופה בהיקף של כ-20 מיליון שקל לקידום קישוריות מתקדמת לרכבים אוטונומיים באירופה והמזה״ת.




 




נכון למועד זה, ברייט פיתחה והתקינה בעיר חיפה טכנולוגיה ייחודית של תאורה חסכונית באנרגיה לערים חכמות, והיא בעלת פטנט רשום ייחודי בתחום. ברייט ערכה בשנת 2018, פיילוט בסינגפור, במסגרתו התקינה והפעילה בהצלחה את טכנולוגית העיר החכמה בקמפוס של חברת אבטחה מקומית גדולה. ברייט מקיימת שת"פ עם חברות וגופים טכנולוגיים מובילים בארץ, ארה"ב, אירופה ובמזרח אסיה, להמשך פיתוח הטכנולוגיה. ברייט פועלת לשיפור הקישוריות בין יחידות מחשוב וחיישנים שיפוזרו ב"עיר החכמה" וכן חיבורן למערכת איסוף וניתוח נתונים מרכזית. חיבור זה מאפשר שיתוף ומסחור הנתונים ואספקת שירותים עירוניים ומסחריים במרחב העירוני, לרבות תוך שימוש בתשתיות G5.




 




שלומי טופז, בעל השליטה ומנכ"ל גלילאו טק: "אנו רואים בכניסה לתחום התשתיות הטכנולוגיות לערים חכמות והרכבים האוטונומיים והחשמליים, שוק עם פוטנציאל משמעותי בישראל ובמיוחד בעולם. אין לי ספק שהשיתוף הפעולה עם ברייט ומנהליה, יהפוך את החברה למובילה עולמית בתחום עם פוטנציאל צמיחה מהיר מאוד".




 




איסוף הנתונים וניהול רשתות התקשורת מתבצעים על ידי יחידות מחשוב קצה שתוכננו על-ידי ברייט, המכילות אלמנטים אנליטיים, קישוריות וידאו, יכולות ניתוח תמונה ונתונים מתקדמים אשר מייעלים באופן משמעותי את מהירות התגובה והביצועים של החיישנים תוך חיסכון באנרגיה והורדת עומסים ממרכזי הנתונים המרכזיים (data center). יחידות הקצה של ברייט מאפשרות לעבד את הנתונים בזמן אמת תוך מתן תגובה מהירה ואיכותית לאפליקציות חיוניות לתפקוד העירוני ולרווחת התושבים כגון - חישוב עומסי תנועה, מציאת מקומות חניה, העברת תמונות וידאו ממרכזי העיר, טיפול בפסולת עירונית, שליטה ובקרה על תאורה עירונית, אבטחת הסדר הציבורי, ניטור זיהום אוויר, חיזוי מזג אויר, וכו'.




 




הטכנולוגיה של ברייט תומכת באופן ייחודי בפיתוח אפליקציות ושירותים מסחריים שישרתו את עולם האינטרנט של הדברים (IoT; יכולת איסוף מידע עצמאי מידע בין חפצים) המתרחב. מבין השירותים כאמור ניתן למנות טעינה חכמה של רכבים חשמליים ברחבי העיר, קישוריות לרחפנים וכן יצירת זירת מסחר ושיתוף נתונים שנאספו מהחיישנים עבור מפתחים בחברות פרטיות, גופים עירוניים וממשלתיים ((Marketplace. הטכנולוגיה מאפשרת הפעלה של אפליקציות רבות ומגוונות על גבי תשתית משותפת תוך חיסכון בצריכת האנרגיה ויעילות העבודה מול כל חיישן. כל חיישן באשר הוא ממוקם יוכל לשרת מספר רב של אפליקציות ושירותים עירוניים בו זמנית.  הטכנולוגיה מאפשרת תשתית לפיתוח טכנולוגיות חדשות המבוססות על תקשורת מתקדמת מסוג 5G לניהול ושליטה של כלי תחבורה ורכבים חשמליים ועמדות טעינה חשמלית מתקדמות וכן עתידה לתמוך ברשתות תקשורת מוצפנות (סייבר) עבור שליטה ובקרה של רכבים אוטונומיים. פריסת הטכנולוגיה הנ"ל תשפר את עומסי התנועה בערים, ותתרום לחיסכון באנרגיה ולהורדת זיהום האוויר במרחב העירוני.




 




באמצעות יחידות מחשוב הקצה תתאפשר פריסת תשתיות תקשורת עירוניות שתקשר באופן רציף בין רכבים לבין תשתית ניהול חכמה ומרכזית של כלי רכב בכלל ורכבים אוטונומיים בפרט. שירותים מתקדמים וידידותיים לסביבה לניהול מהיר ומדויק של מערך משלוחים ומשימות לוגיסטיות באמצעות צי רחפנים/רובוטים שיקבלו שירותי טעינה, הכוונה ותכנון שיתופי של מסלולי המשלוחים תוך הגברת היעילות והגדלת טווח הטיסה/נסיעה באופן משמעותי ושימוש בתקשורת רציפה על בסיס 5G לאורך כל המסלול. (ברייט בתהליך אישור פטנט חדשני בתחום).




 



פיתוח שבב סיליקון ייחודי דל אנרגיה בעל יחידת עיבוד לבינה מלאכותית שתשפר משמעותית את יכולות העיבוד של יחידות הקצה בניתוח הנתונים. השבבים ישולבו עם טכנולוגיות מתקדמות להעברת נתונים בקצב מהיר מסוג סיליקון פוטוניקס (מהירות האור), תוך שיפור ביצועים משמעותי וחיסכון באנרגיה של כ- 30% במחשוב הקצה


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il