TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אבוג'ן מודיעה על השקעה של 10 מיליון דולר בחברה בעסקת רכישת מניות בהובלת ARK Investment Management, LLC


אבוג'ן מתכוונת להשתמש בתקבולי העסקה להמשך פיתוח המוצרים שלה ושל החברות הבנות שלה, להמשך חיזוק והרחבה של פלטפורמת החיזוי הביולוגי המחשובית שלה, להון חוזר וכן לשימושים כלליים של החברה.

רחובות, ישראל – 1 בספטמבר 2020: אבוג'ן (NASDAQ: EVGN; TASE: EVGN.TA) חברה מובילה בתחום הביולוגיה המחשובית, המתמקדת בהובלת מהפכה בתהליכי הגילוי והפיתוח של מוצרים במספר תעשיות מבוססות מדעי החיים, ובכללן בריאות האדם וחקלאות, מודיעה היום כי חתמה על הסכם מחייב עם ARK Investment Management LLC (ARK Invest) ועם Alpha Capital Anstalt  בדבר השקעה (registered direct offering) בסך 10 מיליון דולר בתמורה להנפקת  מניות רגילות של החברה במחיר של 1.70 דולר ארה"ב למניה. מתוך סך ההשקעה, ARK Invest, אשר הינה קרן השקעות מובילה בתחומים טכנולוגיים ומתמחה בהשקעות בחדשנות פורצת דרך, תשקיע 7 מיליון דולר ו-Alpha Capital Anstalt, קרן השקעות פרטית, תשקיע 3 מיליון דולר.


אבוג'ן מתכוונת להשתמש בתקבולי העסקה להמשך פיתוח המוצרים שלה ושל החברות הבנות שלה, להמשך חיזוק  והרחבה של פלטפורמת החיזוי הביולוגי המחשובית שלה, להון חוזר וכן לשימושים  כלליים של החברה.


ההשקעה צפויה להיסגר עד לתאריך 3 בספטמבר 2020, בכפוף לתנאי סגירה מקובלים.


המניות הרגילות אשר החברה תנפיק בעסקת ההשקעה מוצעות על ידי החברה לפי תשקיף המדף אשר הגישה תחת טופס F-3 (File No.333-240249) ואושר על ידי הרשות לניירות ערך בארה"ב Securities and Exchange Commission ("SEC") בתאריך 10 באוגוסט 2020. ההשקעה תתבצע אך ורק על פי תוספת לתשקיף ותשקיף נלווה (prospectus supplement and accompanying prospectus). תוספת לתשקיף ותשקיף נלווה סופיים בגין ההשקעה יוגשו ל-SEC ויהיו זמינים לעיון באתר האינטרנט של ה-SEC.


הודעה זו לעיתונות הינה לצרכי העברת מידע בלבד ואינה מהווה ייעוץ להשקעה ואינה מהווה הצעה למכירה, או הזמנה להציע הצעות לרכישה, של ניירות ערך אלו, ולא תתבצע מכירה של ניירות ערך אלו באף מדינה או תחום שיפוט אחר בהם הצעה, הזמנה או מכירה כאמור יהיו בניגוד לדין בטרם רישומם או כשירותם תחת חוקי ניירות הערך באותה מדינה או באותו תחום שיפוט.


***


אודות אבוג'ן בע"מ:


אבוג'ן בע"מ (NASDAQ: EVGN; TASE: EVGN.TA) הינה חברת ביולוגיה מיחשובית מובילה ששמה לעצמה מטרה לקדם מהפכה בתהליך הגילוי ופיתוח מוצרים לתעשיות המבוססות על מדעי-החיים, ובהן בריאות האדם וחקלאות, על ידי שימוש בפלטפורמת  ה-CPB לחיזוי ביולוגי מיחשובי. פלטפורמת ה- CPB, המשלבת הבנה ביולוגית מעמיקה ומינוף יכולות ביג-דאטה ובינה מלאכותית (AI), תוכננו לגילוי המיחשובי ולהכוונה ייחודית של של פיתוח מוצרים בתחומי מדעי חיים המבוססים על  מיקרובים, מולקולות קטנות ואלמנטים גנטיים. תוך שימוש בפלטפורמת ה-CPB, אבוג'ן וחברות הבנות מקדמות כעת צנרת מוצרים בפיתוח לתרופות המבוססות על המיקרוביום האנושי דרך ביומיקה בע"מ, קנאביס רפואי דרך קאנוניק בע"מ, אג-ביולוגיקלס דרך לביא ביו בע"מ, כימיה לחקלאות דרך אגפלנוס בע"מ ופתרונות חקלאיים לייצור שמן קיקיון דרך קסטרה בע"מ.


למידע נוסף: www.evogene.com  


אודות ARK Invest:


ARK Investment Management LLC הינה יועץ השקעות רשום על ידי הרשות הפדרלית לניירות ערך בארה"ב והינה קרן השקעות פרטית. הקרן מתמחה בהשקעות בחדשנות פורצת דרך, עם למעלה ל-40 שנות ניסיון בזיהוי ובהשקעה בחדשנות שמכוונת לשנות את הדרך שבה העולם פועל. באמצעות תהליך המחקר שלה, ARK מזהה חברות, אשר היא מאמינה כי הן מובילות ונשכרות מחדשנות חוצה תחומים כגון: רובוטיקה, אחסון אנרגיה, ריצוף גנים, בינה מלאכותית ובלוק-צ'יין.


אסטרטגיות ההשקעה של ARK כוללות: טכנולוגיות אוטומטיות ורובוטיקה, אינטרנט של הדור-הבא, מהפכה גנומית, חדשנות פינטק, הדפסת תלת-מימד, טכנולוגיה חדשנית ישראלית והאסטרטגיה הכללית של ARK בתחום חדשנות פורצת דרך.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il