TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גם כשהשמים סגורים ב eBay תמיד פתוח


אפקט הקורונה: החל מחודש מרץ הצטרפו לeBay למעלה מ 15,000 מוכרים ישראלים חדשים, זאת בנוסף לעשרות אלפי המוכרים הישראלים שכבר מוכרים בפלטפורמה.
אנה פלקין , מנהלת חטיבת פיתוח עסקי eBay ישראל, רוסיה ומזרח אירופה: "החל מחודש מרץ עם פרוץ מגיפת הקורונה ועם ההבנה שזו האחרונה תלווה אותנו עוד זמן רב אנו עדים לעלייה דרמטית במספר העסקים הקטנים והבינוניים הישראלים שהצטרפו לeBay ובחרו לפתוח חנות מקוונת בפלטפורמה ולייצא את מוצריהם לכל העולם. עובדה זו משקפת את הלך הרוח העסקי כלכלי בישראל ובעולם ואת הבנה כי נוכחות בעולם האיקומרס היא קריטית להמשך פעילות עסקית בימים אלו ועסק שאין לו נוכחות דיגיטאלית היום כנראה שלא תהיה לו זכות קיום בעתיד."

בצל הגל השני של מגיפת הקורונה בישראל ולצד המשבר הכלכלי שהולך ומעמיק, eBay מפרסמת כי החל מחודש מרץ הצטרפו כ 15,000 מוכרים ישראלים לפלטפורמת המכירה העולמית. כמו כן מצביעה eBay על עלייה של מאות אחוזים במכירות הישראלים באתר ומפרסמת את עשרת הקטגוריות הבולטות במכירות הישראלים, כאשר בין הפריטים המובילים ברשימה ניתן למצוא: מוצרים לשיפוץ הבית, גיטרות, נעלי ספורט, טיפוח שיער וסטיילינג.

עוד עולה מנתוני החברה כי חמשת המדינות שאליהן הישראלים מוכרים הכי הרבה מפרוץ מגיפת הקורונה הן: ארה"ב, בריטניה, גרמניה, קנדה וישראל

לדברי אנה פלקין , מנהלת חטיבת פיתוח עסקי eBay ישראל, רוסיה ומזרח אירופה:
"העלייה הדרמטית במספר המוכרים הישראלים הינה סמן חשוב בכלכלה הישראלית והעולמית וקריאת כיוון למגמה אליה הולכים בעלי העסקים בישראל ובעולם. ככל שההבנה כי מגיפת הקורונה אינה אירוע בעל תאריך תפוגה קצר אלא אירוע מתמשך, עולה ההכרח בקרב בעלי עסקים לפתח את פעילות האונליין שלהם לצד הפעילות הפיזית.

מנגד נתוני הקטיגוריות המובילות ביותר, משקפות את הפן הצרכני של המגיפה שהינו תוצאה של שהייה מרובה בבית בצל ההגבלות והסגרים שננקטו בישראל ובעולם. בתוך כך ניתן לראות את הפריחה בקניית פריטים מתחום ה'עשה זאת בעצמך' (DIY) לצורך שיפוץ ועיצוב הבית לצד פריטים שנועדו לניצול הזמן בבית לדוגמא העלייה המשמעותית במכירת גיטרות.

דווקא בתקופה בה אנו עדים למשבר הקורונה שאליו נלווה משבר כלכלי ההולך ומעמיק, ובו עסקים רבים נאלצו לסגור את דלתותיהם, חשוב לנו לאפשר לעסקים הללו להמשיך להיות פתוחים כל השנה ובכל מצב. אני קוראת ומזמינה עסקים אלה לפנות אלינו ואנחנו נעזור להם בשמחה להקים חנות מקוונת באתר שלנו ולהנות מכוח קנייה עצום של כ-184 מיליון קונים פעילים מכל העולם".

עשרת קטגוריות המוצרים הכי נמכרים מישראל לכל העולם בצל מגיפת הקורונה לחודשים החל מחודש מרץ:
1.עיצוב ושיפוץ הבית – פריטים מובילים בקטגוריה צבע, מסירי כתמים ומוצרים להברקה
2. גיטרות אקוסטיות וגיטרות בס - חלקי חילוף לגיטרה, מפרטים
3. נעלי ספורט
4. טיפוח שיער וסטיילינג - צבע לשיער
5. חיות מחמד - עצם ללעיסה, חטיפים לכלבים
6. ויטמינים ומינרלים
7. ציוד לבית - מוצרי ניקוי
8. משחקי מחשב ווידאו
9. אביזרים לטלוויזיה ווידאו
10. סנדלים

הפריטים הכי יקרים שמכרו מוכרים ישראלים החל ממרץ:
1. גנרטור לציוד דנטלי מדגם Bovie - נמכר ב 32,000$
2. טבעת מזהב לבן משובצת יהלומים 6.5 קראט - נמכרה ב 28,000$


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il