TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

במבי דיינמיק גייסה 6 מליון דולר ומשיקה טכנולוגיה חדשה למוצרי ביטוח רכב מותאמים אישית


הטכנולוגיה של במבי מאפשרת לחברות ביטוח, ספקי תחבורה חכמה, ושירותי ניידות חדשה להציע ללקוחותיהם מוצרי ביטוח דיגיטליים וידידותיים למשתמש, עבור מודלים קיימים ועתידיים של ביטוחי רכב
תל אביב, ישראל – 13 באוגוסט, 2020 - במבי דיינמיק (Bambi Dynamic), בעלת הפלטפורמה המובילה למוצרי ביטוח רכב ותחבורה חכמה, המונעת על ידי שימוש בדאטה וקישוריות (data & connectivity), הודיעה היום על השקה והטמעה ראשונה של הפלטפורמה שלה.

עד כה, כולל סבב גיוס A שהושלם לאחרונה, גייסה במבי סכום של 6 מיליון דולר אשר יאפשר לה להרחיב את הטכנולוגיה שלה לשימוש גלובלי על ידי חברות בינלאומיות. סבב הגיוס האחרון הושלם בהובלת MS&AD Ventures, זרוע ההשקעות של חברת הביטוח והשירותים הפיננסיים הגדולה ביפן MS&AD Insurance Group יחד עם הפניקס ביטוח, מחברות הביטוח המובילות בישראל ובעלת מניות קיימת בחברה.

בעוד בעלות על כלי הרכב היתה פעם הדרך המקובלת להתנייד, הדיגיטציה ממשיכה לשנות ולעצב מחדש את ההתנהגות וההרגלים של הצרכנים בתחומי התחבורה. בד בבד, מודלים מסורתיים של ביטוחי רכב נדרשים לשינויים על מנת להתאים עצמם להתפתחויות ולחידושים בתחבורה המונעת על ידי קישוריות הולכת וגדלה, השפעות פיננסיות ושיפורים באנרגיה מתחדשת לצד טכנולוגיות מתקדמות בתחומי הרכב והתחבורה.

BIP - Bambi Insurance Platform מאפשרת לחברות הביטוח פתרון white-label מלא מקצה לקצה, למוצרי ביטוח רכב ותחבורה חכמה מותאמים אישית. פלטפורמת הענן של במבי מאפשרת למבטחים להציע ללקוחותיהם מוצרי ביטוח דיגיטליים וקלים לשימוש ומכסה מודלים קיימים ועתידיים של ביטוח כלי רכב, בין אם השימוש ברכב הוא שימוש פרטי ובין אם שימוש מסחרי. בעזרת הגמישות של הפלטפורמה, במבי יכולה להתחבר למקורות מידע דרך נקודות קישוריות מרובות. במבי מספקת פרמיות מותאמות אישית, המבוססות על מידע אישי של המשתמש, כולל פרופיל בטיחות של הנהג, שליטה על ההפעלה והכיבוי, נתוני זמן או מרחק נסיעה – אף ברכבים שיתופיים או רכבים בעלי יעודי שימוש שונים.

לצד ההשקה הבינלאומית של הפלטפורמה, חתמה במבי על שיתוף פעולה עם הפניקס כדי לקדם את הפתרונות הדיגיטליים והמותאמים אישית לביטוחי הרכב, לסייע להרחיב את היצע מוצרי הביטוח, לחזק את היתרון התחרותי של הפניקס בשוק, ולמצב אותה בקדמת שוק ביטוחי הרכב.

"הפניקס Drive", הינו מוצר ביטוח הרכב הראשון במסגרת שיתוף הפעולה בין החברות. הפניקס Drive מספק יכולות האופיניים ל- BIP כגון תשלום פרמיות לפי מרחק נסיעה, היכולת בכל רגע להחליף, להוסיף או להסיר נהגים כולל התאמת הפרמיה לפי נהג, איתור נתוני נהיגה לנהגים, התאמת תשלומי פרמיה לדפוסי נהיגה אישיים, וניהול בקליק של פוליסות הכולל גם תפעול, חידוש והפסקת פוליסות.

המוצר הביטוחי על בסיס שימוש – Usage Based Insurance (UBI) מנוהל ומתופעל על הפלטפורמה של במבי, כולל אתר מכירות וחיתום באינטרנט ובנייד ללקוחות ישירים וסוכני ביטוח, ממשק ניהול למבטח, ואפליקציה עבור לקוחות חברת הביטוח ורכיבים נוספים.

BIP מספקת לחברת הביטוח חבילה מודולרית המכסה את שרשרת הערך הביטוחית לעולם הרכב, החל מחיתום, ניהול הפוליסה, אקטואריה ועד לטיפול ראשוני בתביעה. הפלטפורמה מתוכננת להתאמה והטמעה במערכות IT של חברות ביטוח, ולהטמעת הביטוח באפליקציות של יצרניות רכב (OEMs) וספקי שירותי תחבורה חכמה ותחבורה מתקדמת כגון Mobility-as-a-Service – MaaS, נסיעה שיתופית, רכבים משותפים, קורקינטים חשמליים ומשלוחים.

"המהפכה הדיגיטלית סוחפת את כלל השווקים בעולם ושוק הביטוח אינו יוצא דופן", אמר משה פינטו, מייסד משותף ומנכ"ל במבי דיינמיק. "אנו שמחים על השלמת סבב הגיוס האחרון מ- MS&AD Ventures והפניקס ועל שיתוף הפעולה עם הפניקס אשר יסייעו לזרז את המעבר מביטוח רכב מסורתי לדור הבא של מוצרים מותאמי לקוח לחברות ביטוח ולחברות תחבורה חכמה ושירותי ניידות חדשה".

"צוות היזמים המנוסים של במבי מאד הרשים אותנו", אמר ג'ון סוברג, שותף מנהל ב- MS&AD Ventures. "אנו מאמינים שפלטפורמת הביטוח של במבי המתרכזת בסביבה המודרנית של mobility מניחה את היסודות לבניית מגוון מוצרי ביטוח דיגיטליים, מותאמים אישית ומדרגיים (scalable) לשוק הפרטי והמסחרי".

"הפניקס הינה חברת הביטוח המובילה בישראל. אנו פועלים כל הזמן לפיתוח טכנולוגיות Insurtech חדשות לטובת לקוחותינו והסביבה העסקית. הטכנולוגיה של במבי מאפשרת לנו להציע ללקוחותינו מוצרי ביטוח רכב מהפכניים וחדשניים לרכבים פרטיים ומסחריים, ומאפשרת לנו יתרון תחרותי לעמוד בדרישות הטכנולוגיות והלוגיסטיות המורכבות שהמבטחים נדרשים לאמץ כדי להתאים את מוצרי הביטוח לאקוסיסטם המתקדם של תחום הרכבים והתחבורה החכמה", אמר רון שבילי, מנהל הטכנולוגיות, IT והחדשנות של הפניקס. "אנו שמחים להציע את "הפניקס Drive" כמוצר הראשון שלנו במסגרת שיתוף הפעולה עם במבי כדי לסייע לשפר את חווית הלקוח עם ביטוח רכב מותאם אישית, ידידותי למשתמש וחסכוני".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il