TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

ביו ויו מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2020


החברה חזרה לרווח לאחר הפסד ברבעון הראשון של השנה
רחובות, 12 באוגוסט 2020, חברת ביו ויו, חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, העוסקת במחקר ופיתוח, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות המסייעות בגילוי סרטן, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2020 ולמחצית הראשונה של השנה.

להלן תמצית הנתונים הכספיים:

הכנסות החברה ברבעון השני עמדו על כ-5.65 מיליון שקל, ירידה בהשוואה להכנסות של כ-9 מיליון שקל ברבעון השני של 2019. במחצית הראשונה של 2020 הסתכמו הכנסות החברה בכ-11.1 מיליון שקל, ירידה בהשוואה להכנסות של כ-15.4 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד.

הקיטון בהכנסות נובע מהאטה במכירות לחברת Sanmed בתחום ה-CTC עקב התפרצות מגפת הקורונה. במחצית השנה הראשונה של 2019 נמכרו ל-Sanmed 15 מערכות בשווי של כ-5.6 מיליון שקל לעומת אפס מכירות ל-Sanmed במחצית הראשונה של 2020. מנגד מסבירים בחברה, עלו המכירות ללקוחות אחרים בעולם מה שצמצם את הירידה בהכנסות לעומת תקופות מקבילות אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון השני השנה רשם ירידה לכ-3.6 מיליון שקל, בהשוואה לרווח גולמי של כ-5.2 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד. מנגד, שיעור הרווח הגולמי הסתכם ב-63.7% מסך ההכנסות, בהשוואה לשיעור רווח גולמי של 57.7% ברבעון השני אשתקד. במחצית הראשונה הסתכם הרווח הגולמי בכ-6.74 מיליון שקל או 60.7% מסך ההכנסות, בהשוואה לרווח גולמי של כ-8.67 מיליון שקל או 56.3% מסך ההכנסות במחצית הראשונה של 2019.

הקיטון ברווח הגולמי נובע מהקיטון בהכנסות. השינויים בשיעורי הרווח הגולמי נובעים בעיקר משינויים בתמהיל מכירת המערכות. כמו כן, החברה נקטה במספר צעדים להתמודדות עם מגפת הקורונה, כולל צמצום כמעט מלא של נסיעות לחו"ל והורדת שכר רוחבית החל מחודש מאי.

בשורה התחתונה, ביו ויו חזרה לרווח נקי של 127 אלף שקל ברבעון החולף, זאת לעומת הפסד נקי ברבעון הראשון של 2020. ברבעון השני אשתקד הרוויחה החברה כ-1 מיליון שקל. במחצית הראשונה של השנה הפסידה החברה כ-480 אלף שקל, בהשוואה לרווח של 70 אלף שקל בתקופה המקבילה ב-2019.

מנכ"ל ביו ויו אלן שוויבל ציין עם פרסום הדוח כי: "החברה מסכמת רבעון נוסף בצל הקורונה, ובמהלך הרבעונים השני והשלישי התקבלו הזמנות ל-10 מכשירים מהמפיץ הסיני, אשר חזר לפעילות כמעט מלאה, ועד כה סיפקה החברה 6 מערכות. ברבעון השני חזרנו לרווח נקי אחרי הפסד ברבעון הראשון השנה, בין היתר אודות לשורת צעדים שנקטנו וצמצום הוצאות שונות בתחום מכירה ושיווק ומחקר ופיתוח. אנחנו ממשיכים לחפש הזדמנויות עסקיות הצצות בזמני משבר, תוך הקפדה יתרה על ההוצאות, ואני מקווה מאוד כי העולם הרפואי-מדעי ימצא בקרוב פתרון לנגיף ונוכל לחזור לשגרה הכמעט מלאה שהכרנו".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il