TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שוק ההון מביע אמון בקבוצת פתאל


חברת פתאל נכסים
פתאל אירופה זכתה לביקושים גבוהים של כ-437 מיליון שקל בשלב המוסדי של הנפקת סדרה ד' – למעלה מפי 2 מהסכום שביקשה לגייס, מתוכם גייסה החברה כ-212 מיליון שקל.

השלב המוסדי ננעל בריבית שקלית של 5.1% - נמוך מהריבית המקסימאלית בשיעור של 6% שהציעה החברה למשקיעים. אגרות החוב מובטחות בשעבוד ראשון על 7 נכסים בשווי של כ-104 מיליון אירו.

שחר עקה, סמנכ"ל הכספים: "אנו מבקשים להודות למשקיעים על השתתפותם בהנפקה, ורואים בכך, היום יותר מתמיד, הבעת אמון של שוק ההון בחברה. נכון להיום, למעלה מ- 90% מבתי המלון של הקבוצה באירופה חזרו לפעילות ואנו מזהים גידול הדרגתי בביקושים מצד הלקוחות. בתוך כך, לאחרונה דיווחנו על מכירה והשכרה מחדש של בית המלון 'לאונרדו רויאל' בברלין ובמקביל אנו מנהלים משא ומתן מתקדם למכירת 2 בתי מלון נוספים באירופה, וזאת כחלק מהיישום של התכנית האסטרטגית לחיזוק הנזילות והאיתנות הפיננסית של החברה בעת הנוכחית.


אני מאמין שהשוק מבין היום יותר מתמיד את ערכה של הרשת שהוכיחה שהיא יודעת להתנהל גם בסביבה מאתגרת ולמצות את כל הצעדים הנדרשים ממנה לכך".

פתאל אירופה, חברת אגרות חוב המחזיקה ב-55 מלונות באירופה ונמצאת בבעלות מלאה של פתאל החזקות, השלימה בהצלחה את השלב המוסדי של הנפקת אגרות החוב סדרה ד' (סדרה חדשה). במסגרת השלב המוסדי זכתה החברה לביקושים גבוהים בסך של כ-437 מיליון שקל, מתוכם בחרה לגייס סכום של כ-212 מיליון שקל.

בעקבות ביקושי היתר שנרשמו בהנפקה, נקבע לאיגרות החוב שיעור ריבית שקלית שנתית של 5.1% - נמוך משיעור הריבית המקסימלית שהוצע במכרז שעמד על 6%.
במסגרת ההנפקה, הציעה החברה למשקיעים איגרות חוב (סדרה ד') המובטחות בשעבוד ראשון על 7 נכסים, כאשר סך שווי הבטוחות מסתכם בכ-104 מיליון אירו. כמו כן, אגרות החוב נושאות ריבית שקלית קבועה עם מח"מ של כ-4.2 שנים, כאשר מועד הפירעון הסופי של איגרות החוב יהיה בחודש ספטמבר 2026 ומדורגות על ידי חברת הדירוג 'מידרוג' בדירוג של A2 תחת בחינה עם השלכות שליליות.

לקראת ההנפקה הודיעה החברה כי בכוונתה לגייס אגרות חוב בהיקף של עד 200 מיליון שקל, אך לאור הביקושים הגבוהים בשלב המוסדי, החליטה החברה להגדיל את היקף הגיוס הכולל (מכרז ציבורי) לכ-250 מיליון שקל , בכפוף לקבלת אישור חברת הדירוג 'מידרוג'.

את ההנפקה הובילו אוריון חיתום והנפקות.

בתוך כך, בשבוע שעבר, דיווחה פתאל אירופה על חתימת הסכם מחייב למכירה והשכרה מחדש (Sale and Lease Back) של מלון לאונרדו רויאל ברלין בתמורה לכ-230 מיליון שקל (כ-57.4 מיליון אירו) . התזרים נטו הצפוי לחברה מעסקה זאת הינו כ- 76 מיליון שקל ( כ-19 מיליון אירו). בנוסף, פתאל אירופה נמצאת כיום במשא ומתן למכירת 2 בתי מלון נוספים באירופה במתווה של sale and lease back - מלון בעיר מינכן Leonardo Hotel Munich City East והשני בהולנד Leonardo Royal Den Haag.
נכון לסוף רבעון ראשון 2020, ההון העצמי של פתאל אירופה הסתכם בכ-392.5 מיליון אירו ויחס הון למאזן עמד על כ-40.4%.

רשת מלונות פתאל, בבעלות משפחת פתאל (63.65%), הוקמה על ידי דוד פתאל במרץ 1998 והיא מתמחה באמצעות תאגידים המוחזקים על ידה, בהחזקה, תפעול, שכירות וניהול מלונות בישראל ואירופה וכן ברכישה והקמה של מלונות חדשים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il