TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אייסקיור השלימה בהצלחה גיוס של 20.7 מיליון שקל


במסגרת הגיוס התקבלו ביקושים בהיקף של 24 מיליון שקל

קיסריה, 6 באוגוסט 2020 – אייסקיור מדיקל (ת"א: אסקמ), חברה ישראלית למכשור רפואי המשווקת טכנולוגיה להשמדת גידולים שפירים וסרטניים בשד ובאיברים אחרים בטיפול במרפאה ללא ניתוח באמצעות הקפאתם, הודיעה כי השלימה גיוס של 20.7 מיליון שקל בהנפקת מניות. במסגרת הגיוס התקבלו ביקושי יתר של 24 מיליון שקל והשתתפו בו בעל השליטה, נושאי משרה ומשקיעים מהציבור.

אייל שמיר, מנכ"ל החברה: "אנו שמחים על השלמת ההנפקה אשר מבטיחה את מימוש התוכנית האסטרטגית שלנו להמשך התרחבות וצמיחה בהיקפי הפעילות. אנו רואים בגיוס הבעת אמון של בעל השליטה וציבור המשקיעים בחברה ובהנהלה.

המערכות של אייסקיור מסייעות כבר היום למטופלים הסובלים מגידולים סרטניים ושפירים והתוצאות הקליניות מצביעות על הצלחה משמעותית בהשמדת הגידולים. אנו מאמינים כי גם ברבעונים הבאים נוביל את החברה לרשום הצלחות."

את הגיוס ליוו רוסריו קפיטל, יאיר קפיטל הנפקות ופיננסים בע"מ, אייפקס חיתום והנפקות, יועצי ההנפקה ירון אילוז ונאור אל-חי וכן עוה"ד רעות אלפיה, עודד הר אבן וגל כהן מפירמת עורכי הדין הבינלאומית Sullivan.

לקראת הגיוס פרסמה החברה תוצאות מקדמיות חזקות (לא מבוקרות ו/או סקורות על ידי רואה החשבון המבקר של החברה) למחצית הראשונה של 2020. היקף ההכנסות למחצית הראשונה של 2020 הסתכמו בכ-6.5 מיליון שקל, גבוה ביותר מפי 3 מההכנסות במחצית המקבילה בשנת 2019 וגבוהות בכ-13% מסך ההכנסות בשנת 2019.

כמו כן פרסמה אייסקיור צבר הזמנות ליום ה-30.6.20 וכן למועד הדיווח אשר עומדים על 9.7 מיליון שקל ו-9.1 מיליון שקל, בהתאמה. צבר ההזמנות משקף, בין השאר, את העסקאות וההסכמים הרבים עליהם דיווחה החברה מתחילת השנה, לרבות בתאילנד, סינגפור, גרמניה, ודרום אפריקה.

השימוש בטכנולוגיה של אייסקיור מאפשר השמדת גידולים, שפירים וסרטניים, באיברים שונים, בקליניקה רגילה, בפרוצדורה שנמשכת פחות משעה וללא צורך בהרדמה כללית ובאישפוז לפני או אחרי הפרוצדורה.


להערכת החברה, הזינוק המרשים שמראה אייסקיור הינו על רקע מגמת ההאצה העולמית של מעבר
לטיפולים זעיר פולשניים, שאינם מצריכים שימוש בחדרי ניתוח יקרים, וצוות רפואי רחב לכל פרוצדורה ניתוחית, כמו גם לאור העומסים הנוצרים בחדרי ניתוח במוסדות רפואיים ברחבי העולם עם התפרצות נגיף הקורונה כאשר עולה צורך משמעותי למנוע ולהקטין זיהומים אפשריים בהליכים רפואיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il